Haraldson Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Kjip realign, i mine øyne. Gi meg de sterke fargene tilbake. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Sant, tror han liker gammel typografi for godt, er ikke alt som funker like bra på nett som i en håndholdt bok. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Boken til venstre ble alt for trykt ut av bildet. Headeren er også litt liten og sammenpresset. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Ny look på siden til Jason Santa Maria Bare han greier å levere bra innhold nå da, har vært på grensen til å fjerne han fra feedlisten min med alle reise-innleggene sine. 6978082[/snapback] 193 tegn i bredden! Flytende layouts er flott, men det må da være mulig å sette litt OK begrensninger, så jeg slipper å resize browseren min for å lese hva som står der. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Enig, min-width burde brukes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 max-width, i alle fall... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 *joine rekken av selvportrettsvarthvittavatarer* Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 max-width, i alle fall... 6978792[/snapback] Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Bergs & Bush er bæsj: Det er tydelig hva som er inn, ja... max-width på bilder er genialt, var det ikke dan1el som "klekket" det ut? Eller stjal han det fra noen andre? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Høh?http://' target='_blank'> Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 *joine rekken av selvportrettsvarthvittavatarer* 6978805[/snapback] ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tja, om det er så in veit jeg ikke, klubben er ikke så altfor stor... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg var uansett først ute her inne, med følgende klassiker (): Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) hadde vært grundig "harry" om alle hadde svart-hvitt passbilde av seg selv som avatar... jeg er iallefall halveis der... Endret 1. oktober 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Første jeg husker som faktisk hadde bilde av seg i avataren må da vel være kennethdammyr, og øyet til TLZ. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Bergs & Bush er bæsj: Det er tydelig hva som er inn, ja... max-width på bilder er genialt, var det ikke dan1el som "klekket" det ut? Eller stjal han det fra noen andre? 6978873[/snapback] Den var 100% egenklekket... kom på det når jeg lagde bildegalleri . Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmph, la oss gå tilbake til å snakke om webdesign. Er det bare meg eller skal alle Web 2.0 sider ha hvit bakgrunn? Føler meg ensom i min kjærlighet til svarte sider jeg =/ Og så, noen som har ett fint og forståelig ord for webdesign på norsk? Det nermeste jeg kommer er vevsnekkring eller vevformgivning, og ingen av dem er spesielt lettforståelige =/ Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 webdesign Her og her Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Rev3-siden var jo stilig sort. @Eirikeb: Forskjell på B/W-klubben og high-key-klubben Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Frekken Whatever, ville bare få frem at jeg var før dere. Hmph, jeg fikk lyst på rullekebab fra Daniel nå =( EDIT: FAAAAAAAEEEEEEEEEN. Laget uber design i photoshop, og så ser jeg faen emg at jeg har laget det i 300 DPI. Faens mongo PS. Endret 1. oktober 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå