enden Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 *spent på å se hva enden gjør i morgen tidlig* 6968737[/snapback] orker ikke gjøre noenting Banker dere på HWLAN i stedet... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Til å være en OT diskusjon så holdt den seg jo litt på skinnene ved å kommentere valideringsfeil hos MacRat og Burgerkongen. Edit: Subway! Endret 30. september 2006 av rødøye Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Da tar vi dan1el-rullekebab, så får jeg smake noe nytt 6968496[/snapback] Huhhhh....? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Kebab sjappe i bergen som heter Daniel Rullekebab. Merk at det ikke er Daniels rullekebab, men Daniel Rullekebab. Selv jeg, som bor i Hamar, veit hvor Daniel Rullekebab er. I allefall utifra nygård kirke. For der har jeg vært på LAN, etter en koslig 8-9 timers togtur =) ah, the memories <3 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 6969594[/snapback] Old, vært en tråd om det der i Visuell Kreativitet i over ett år vel? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Argh! Fant den på Digg nå... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Muligens et dumt spørsmål, men. Driver å pusser opp Verdal Teaterlag sine nettsider. De vil jeg skal legge inn Wordpress, men de har ikke MySQL-database. Kan jeg bruke databasen jeg har på mitt eget webhotell? Evt. hvordan? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det er bare å skrive adressa til databasa di i wp-config.php vil jeg tro. Men det enkleste ville selvsagt vært om Verdal Teaterlag fikk ei database. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Sansynligvis vil du også måtte "whiteliste" IP-adressen til VT sin host for å gi den tilgang. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 De fleste webhoster er smarte nok til å blokke ekstern tilkobling til MySQL, så det vil nok sannsynligvis ikke gå an. Om det faktisk går an, bør webhosten din få et spark i baken, for det er usikkert som fy. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg er på xhtml-kurs. (Må ta diverse kurs for å få godkjent USA-året mitt). Nå lærer vi om skjemaer. Boka (fra 2005) sier tabeller er bra for å lage layout, og de putter inn inline css overalt. Læreren sier vi heller bør bruke divs og ekstern css, så han har tydeligvis litt peiling, men likevel lærer vi å bruke tabeller. Og jeg som hadde håpet å lære hvordan man lager skikkelige skjemaer. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor vi bruker xhtml. Har ikke satt doctype en gang. Vel vel. De har i hvertfall BurgerMaster rett ved, så det blir god lunsj i dag. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, lar du de viktige spørsmålene i livet skylles vekk av en vanlig burger? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg lar mine spyles vekk med Corona. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hadde trodd du skulle være mer i farta enn som så nå, Tor? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Corona er dyrt homoøl. Gi meg Tuborg, Dahls eller kanskje en Guinness. <3 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Tuborg er elgpiss, Aass Ice <3 Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det er greit at det er lørdag, men øl og mat kan dere gjerne ta et annet sted Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 http://thinkfuzzy.net/index.php?subaction=...rt_from=&ucat=& Sjekk de 2 siste kommentarene, en spambot som kommer til å spamme 24/7 eller en person som har det gøy? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Vær hilset....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå