Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jesper er på jakt etter kristent kjøtt vettu Ja, har bare lyst til å bruke det - den tid kommer vel. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 WebbIE, the free web browser for blind people with no or little sight. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Web 2 overdose? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Web 2 overdose? 6962678[/snapback] Sida til WebbIE? Er nok heller berre tenkt mykje på lesbarheit. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Ja. Mulig den er lagd for lesbarheit\brukervennelighet, men er ikke Web 2 nettopp det da? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 WebbIE var ganske hendig ja, og det er en fordel at du kan si at siden din fungerer flott i en nettleser for blinde Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Siden min og så grei ut der, men vurderer nå å legge menyen og venstre kolonne under innholdet når det kommer til kodenivå. Hvordan kommer man videre på de nummererte lenkene? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Greit, vet det er veldig old news, og jeg er fullt klar over at jeg er langt etter med å ta det i bruk, men fyyyy f! Wordpress er gææærnt jo! greit, la "og det har du først funni ut nå..?" "Snakk om old news a..!" "du bruker vel IE og du..?! (det gjør jeg forresten ikke!) kommentarene renne Må si jeg ble helt sjokkert over hvor lett hele prosessen fra installasjon til å få en konge fullredigerbar blogg oppe å stå. Akkurat det jeg trengte nå! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Tok litt tid før jeg fant ut at Wordpress var et greit verktøy jeg også, spesielt når det kommer til å drifte hele sider, i og med at du kan redigere «statiske» sider også. Så nå bruker jeg det på stort sett alle sider jeg lager Edit: Tror nok muligens jeg stikker til Singapore likevel jeg altså... Endret 29. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Noen som bruker LinkedIn her? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Noen som bruker LinkedIn her? 6963415[/snapback] Fekk ein invitasjon av Robbie her om dagen, men har ikkje tatt meg bryet med å sette meg så veldig inn i det endå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har en konto der, ja, men har ikke lagt til noen enda Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 *spamme connect-invitasjoner* Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Da satt man med en MacBook Pro 15" på fanget da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Grattis, Michael, pass på ballene nå! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Takk for det Hehe, ikke no stress det. Montere litt mer RAM senere i dag, prøve å skjønne hvordan man oppretter nettforbindelse på den tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Gratulerer! TNT gjorde ingen dårlig jobb med leveringen hos deg, altså? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Takk takk! Nope, de gjorde ikke det faktisk! Jeg ble litt bekymret da jeg leste andres erfaringer, hehe, men jeg fikk en aldri så hyggelig telefon i dag morges hvor jeg fikk bekreftet mitt lille håp om leveransen i dag Takk og pris! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Nine skills that separate a good designer from a great.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Nytt design til google reader Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå