Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Fourmargins ligg der det ligg. Har kasta sammen fleirfoldige design til den, men blir aldri fornøyd. Amberbrew blir nok aldri noko av, iallfall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Ikke stygt det utkastet der, om du trodde det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Bush er bæsj: Har du parodiert avataren til Ms.Berg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Veit godt at det ikkje er stygt, det er berre ikkje bra nok. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 iPhone? 6959889[/snapback] Tja, nesten.. K800i i hvertfall Ny telefon? Så oppdater bloggen din da mann! 6959927[/snapback] Hehe, gidder ikke oppdatere før jeg har fått telefonen i hånden, og kan gi en ordentlig "review" av den... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Judofyr: Bush var først ute. Jeg er uansett mye kewlere. Henrik: Kunne sagt det mer eksplisitt; syns det var veldig pent. Så klart kan du forandre her og der, men ingen grunn til å forkaste det! Jesper: Hvorfor har du streket under i-en? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 iPhone.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Neinei, det er ikke sånn det fungerer, vettu Hvilken telefon skal jeg kjøpe? Foreslå to forskjellige og skap en krangel mellom Nokia og SE (overlegne), samtidig som du fletter inn et par nyttige linker/nyheter Telefonen er bestilt: K800i Begrunn nøye hvorfor du valgte den og legg til en "dessuten er jo SE helt overlegne" på slutten for å holde liv i kranglen Nå har den kommet! Vær like begeistret som et barn over alle de gode funksjonene og ros den opp i himmelen før du føyer til et par små bugs. Nå får du gratulasjonskommentarer -- Blogg = oppmerksomhet EDIT: Foresten, dropp de kranglene. Alle er jo enig om at SE er bets Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jøss, enig med Jernlov. 6959944[/snapback] Isåfall må en ikke innrømme det. Eid. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Er det mulig å få en <ul> med listepunkter til å se ut som en "select boks" ? Kunden skulle absolutt ha en "select boks". Skjemaet består bare av denne boksen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Neppe. Gå for select Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Er det mulig å få en <ul> med listepunkter til å se ut som en "select boks" ? Kunden skulle absolutt ha en "select boks". Skjemaet består bare av denne boksen. 6960845[/snapback] Sjekk den ene menyen til Shaun Inman, "My Designologues" Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Er det mulig å få en <ul> med listepunkter til å se ut som en "select boks" ? Kunden skulle absolutt ha en "select boks". Skjemaet består bare av denne boksen. 6960845[/snapback] Sjekk den ene menyen til Shaun Inman, "My Designologues" 6961023[/snapback] OoOOooh så sweet! Takk! Edit: Men den funker jo ikke i IE Endret 28. september 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Hmm... Gratis tur til Singapore eller vinterleir med menigheten i vinterferien? Dilemma Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Øh, Singapore by ten thousand miles. ... men så er jeg ikke kristen og hadde ikke følt meg helt vel i settinga. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Menigheten?? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Singapore selvsagt. Vinterleir er sikkert hvert år? Hvor ofte har man sjansen til å dra til Singapore, også atpåtil gratis? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Vinterleir FTW. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Nå må vi regne med endel flere sjarmerende piker på Vinterleir enn i Singapore. Men jeg ville valgt Singapore. Har lyst til å bruke Impact i et design jeg. Endret 28. september 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Å, finnes en del eksotisk kjøtt i Asia også. Tor: Impact? Tja, joda, brukt riktig kan det bli noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå