rødøye Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Hva mer amarok? Lagrer diverse statistikk i en flott database! Overgår går iTunes en lang marsj. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Har aldri vært borti dette før så jeg spør her. Jeg skal lage en select liste som inneholder språk (Norsk, Engelsk, Svensk osv). Når brukeren velger et språk skal brukeren bli sendt til siden som inneholder det språket. Hva er den beste måten å gjøre det på? Slik? <fieldset> <legend>Choose language</legend> <select id="language" onchange="location.href=this.options[this.selectedIndex].value"> <option value="www.engelsk.com">English</option> <option value="www.norsk.no">Norsk</option> </select> </fieldset> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kunne vel bare brukt en liste med linker? Om det ikke er mer i skjemaet, da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Garreth: Den metoden din fungerer forsåvidt fint, men eg ville lagt ein BUTTON/INPUT[submit] i NOSCRIPT i tilfelle. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Letteste er vel å gjøre det med JavaScript, og kanskje uten noe inline JavaScript.. Men om det ikke er noe mer i skjemaet, er det jo lettest med linker, bare.. Edit: Hadde visst ei litta javascript-linje der, ja.. Selv om jeg helt klart foretrekker å ikke ha det inline Endret 28. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Ang. Javascript, har du fått lært noe av bøkene dine, Jesper? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke fått dem enda, est. delivery date var i begynnelsen av oktober... Så jeg får de sikkert ca. samtidig som den nye telefonen min Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Nå håper jeg ikke iTunes 7.0.1 er like ustabilt som 7.0.0, for da ser jeg meg nesten nødt til å bruke VLC ellerno i stedet. 6957898[/snapback] Av enellerannen grunn gidder jeg aldri oppdatere iTunesen min når den spør om det, og derfor sitter jeg fremdeles med iTunes 4. Har det mye for seg å oppdatere til 7ern..? Er egentlig ikke mer opptatt av det enn at den skal kunne spille musikk, og nei, jeg gidder ikke bytte til noe annet. Endret 28. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke fått dem enda, est. delivery date var i begynnelsen av oktober... Så jeg får de sikkert ca. samtidig som den nye telefonen min 6959571[/snapback] iPhone? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Edit: Ble noe mye ja. Endret 28. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Gosj. http://example.org' target='_blank'> Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Noe sier meg at Jernlov ikke bruker WinAmp eller VLC. Aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Har ikke fått dem enda, est. delivery date var i begynnelsen av oktober... Så jeg får de sikkert ca. samtidig som den nye telefonen min 6959571[/snapback] Ny telefon? Så oppdater bloggen din da mann! EDIT: Sorry, så ikke dobbelpost... Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Winamp til musikk, VLC til video Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jøss, enig med Jernlov. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Winamp til musikk, VLC til video Hva mer trenger man? 6959930[/snapback] Firefox Føler meg veldig smart når jeg gjør lekser: Ulovlig handel av truede dyrearter er ikke lov EDIT: La til quote Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Winamp til musikk, VLC til video Hva mer trenger man? 6959930[/snapback] Frontrow til å gjere alt? Gah, eg har falt så utrulig ut av denne verdenen. Klarer aldri å makke meg til å bli fornøyd med noko av det eg lager. Har rett og slett blitt for kresen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Henrik: Litt det samme med meg, hiver bare mer og mer av det jeg måtte hoste opp. Hva skjer med fourmargins.com? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hadde ikke du et design på gang for leeeenge siden (fourmargins.com)? EDIT: Her var den, ja EDIT 2: Eller så kan du fortsette på Amberbrew Endret 28. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Winamp til musikk, VLC til video Hva mer trenger man? 6959930[/snapback] Firefox Føler meg veldig smart når jeg gjør lekser: Ulovlig handel av truede dyrearter er ikke lov EDIT: La til quote 6959950[/snapback] Firefox trenger man så absolutt ja Søt qoute Winamp til musikk, VLC til video Hva mer trenger man? 6959930[/snapback] Frontrow til å gjere alt? Gah, eg har falt så utrulig ut av denne verdenen. Klarer aldri å makke meg til å bli fornøyd med noko av det eg lager. Har rett og slett blitt for kresen. 6959964[/snapback] Frontrow har jeg ikke hørt om, men en klok mann med navn google sa det var noe Mac greier, uansett så liker jeg å ha audio og video fordelt. Selv sliter jeg også med å få gjort noe. Begynner på design hele tiden men blir aldri fornøyd :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå