Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vært borti dette før så jeg spør her. Jeg skal lage en select liste som inneholder språk (Norsk, Engelsk, Svensk osv). Når brukeren velger et språk skal brukeren bli sendt til siden som inneholder det språket. Hva er den beste måten å gjøre det på?

 

Slik?

<fieldset>
<legend>Choose language</legend>
<select id="language" onchange="location.href=this.options[this.selectedIndex].value">
	<option value="www.engelsk.com">English</option>
	<option value="www.norsk.no">Norsk</option>
</select>
</fieldset>

Lenke til kommentar
Nå håper jeg ikke iTunes 7.0.1 er like ustabilt som 7.0.0, for da ser jeg meg nesten nødt til å bruke VLC ellerno i stedet.

6957898[/snapback]

Av enellerannen grunn gidder jeg aldri oppdatere iTunesen min når den spør om det, og derfor sitter jeg fremdeles med iTunes 4. Har det mye for seg å oppdatere til 7ern..?

Er egentlig ikke mer opptatt av det enn at den skal kunne spille musikk, og nei, jeg gidder ikke bytte til noe annet. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
:p Winamp til musikk, VLC til video  :thumbup: Hva mer trenger man?

6959930[/snapback]

Firefox :D

 

Føler meg veldig smart når jeg gjør lekser:

Ulovlig handel av truede dyrearter er ikke lov

 

EDIT: La til quote ;)

6959950[/snapback]

Firefox trenger man så absolutt ja :p Søt qoute :p

 

:p Winamp til musikk, VLC til video  :thumbup: Hva mer trenger man?

6959930[/snapback]

Frontrow til å gjere alt? :p

 

Gah, eg har falt så utrulig ut av denne verdenen. Klarer aldri å makke meg til å bli fornøyd med noko av det eg lager. Har rett og slett blitt for kresen. :p

6959964[/snapback]

Frontrow har jeg ikke hørt om, men en klok mann med navn google sa det var noe Mac greier, uansett så liker jeg å ha audio og video fordelt.

 

Selv sliter jeg også med å få gjort noe. Begynner på design hele tiden men blir aldri fornøyd :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...