Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 @arve87: Du må lissom være russ for å ha tilgang.. @PoleCat: Takk.. Hahhahaaha, "mavva" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 russer er for pingler Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 russer er for pingler Si det til Førderussen2004 du.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hohohoho, ooojeee... da kan eg nok vente meg litt av kvert Berre vent, berre vent til eg er russ sjæl Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 noen som føler for å ta med meg og en kamerat på russefeiringa i år? hehe.. Eller som skal til lillehammer og har plass i bilen? Ojeeej.. russ for 2. året.. DET er jo bæst.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 nei. Hoho pixelart er morro, /me oppgraderer huset sitt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja det tok litt av på #hw.no.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 oohyeeeh.. men no stakk eg derfra.. orker ikkje bedrive meir pixelarting zukveld... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Oje, PoleCat... Takk for den... Ja, jeg trenger padding på siden, nei jeg har ikke tid til å fikse det. Fatter ikke at jeg sitter her nå, engang. Men Padding kommer, samt innhold og php-include, sometime in teh distant future. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 *glede seg til HalTans side blir ferdig* Den er køønig! ooh, ett innlegg til så har eg 100 innlegg for i dag Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ooh, ett innlegg til så har eg 100 innlegg for i dag You spammer! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Websiden til "fiskepinna" http://www.home.no/koseklaus/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ooh, ett innlegg til så har eg 100 innlegg for i dag Hvor ser man hvor mange poster man har per dag..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ooh, ett innlegg til så har eg 100 innlegg for i dag Hvor ser man hvor mange poster man har per dag..? I rooten på en av kategoriene er det en link: "Dagens topp ti postere". Direktelink: http://forum.overklokking.no/index.php?act=Stats Oooh! /me har også spammet idag... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg fatter for alt i verden ikke hva dere wysiwyg designere tenker på... Sitter her og "designer" en side i Visual Studio, og det er den kjedeligste jobben jeg noen gang har vært bort. Å stille opp elementer så de står riktig i forhold til hverandre tar jo ørten ganger så lang ekkel tid som ved bruk av notepad (og da mener jeg MS notepad!). Møkkadritt!!! Endret 11. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Å stille opp elementer så de står riktig i forhold til hverandre tar jo ørten ganger så lang ekkel tid som ved bruk av notepad (og da mener jeg MS notepad!). Det utsagnet skulle jeg gjerne hatt en litt mer nøyre begrunnelse for. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oje, PoleCat... Takk for den... Var det spydig, arrogant eller frekkt ment? Klarer ikke helt bestemme meg her jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oje, PoleCat... Takk for den... Var det spydig, arrogant eller frekkt ment? Klarer ikke helt bestemme meg her jeg. Sikkert en mix av alle sammen.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Det jeg sier er at jeg prøver å jobbe på den måten dere gjør - visuelt. Det fungerer overhodet ikke for meg. Dere aner ikke hvor mye frustrasjon jeg sitter inne med over det møkkaprogrammet som ikke klarer noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå