Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Fornuftig my ass, de gjør det bare for streetcreden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Ein OS! Ein Volk! Ein Reich! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Er ikke noe streetcred i Linux, bare slipper alt ms våset... Om noe ikke funker i Linux, blir det fikset, tenkt om det var sån med MS! :o Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Greit nok å komme med saklige argumenter, men det der var da langt fra saklig. Kommer oppdateringer til Windows ganske så regelmessig, uten at jeg skal forsvare verken det ene eller det andre alternativet. Edit: Presterte å skrive produsentnavnet istedenfor produktet. Endret 28. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Som om 'bare for streetcred' var saklig Uansett, linuxfolka gjør det jo på frivillig basis, så man har jo ingen garanti for at ting skal bli patchet eller støttet. Edit: Når er jeg forresten ferdig med Java-gangetabellen min, Berg Endret 28. september 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har ikke starta engang, og nei - streetcred-greia var jo bare tull og fanteri, må de jo skjønne! Fra ende til annen! Uansett, det var bare svar på noe like usaklig, og så ble diskusjonen mer seriøs. Følger bare strømmen her. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg foreslår at vi tar en browser-diskusjon, lenge siden sist Hva håper dere Opera 10 bringer? Forresten så har jeg funnet ut at om man setter Opera til å sjekke bilder 'hver gang' eller noe, så sliter den veldig med image-replacement på menyer, da den laster bildet om og om igjen, irriterende. Endret 28. september 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Snakker om browsere, er det noen som har ærfaringer med at firefox 1.5 er veldig ustabilt på en Intel Mac? På min Mac får jeg kanskje sitte der i 30 minutt før det kommer en syk feilmelding... Formatering maybe? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Trist Tor... Java gangetabell er for pingler, må lage drikkelek Lagde også servlet her om dagen(ikke frivillig seff) som var gode gamle "Bit for Bit" gameshowet. Now thats funny! -- Håper Opera 10 fjerner Widgets og gir meg tilbake Bookmark knappen min! Kansje lager en plug-in funksjon som faktisk er nyttig(i motsettning til wigets, som bare er tulleball) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Snakker om browsere, er det noen som har ærfaringer med at firefox 1.5 er veldig ustabilt på en Intel Mac? På min Mac får jeg kanskje sitte der i 30 minutt før det kommer en syk feilmelding... Formatering maybe? 6956813[/snapback] Fungerer supert på min intel-mac, bedre enn på iBook'en faktisk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Opera 10 burde ikke komme i det hele tatt... Hatt én mindre browser å leke med, gjort alt mye lettere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 ingveh: Og du driter penger, var det sånn? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Fungerer supert på min intel-mac, bedre enn på iBook'en faktisk 6956954[/snapback] Hmm, tror jeg må ty til en formatering jeg da ^^ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 ingveh: Og du driter penger, var det sånn? 6956988[/snapback] Nei, hvordan det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 1 stk Intel-Mac og 1 stk iBook? Var mest ment humoristisk, dog. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Tralala. Hmph, portalsider er faktisk ganske stress. Er jo så satans mange lenker og stuff. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Liker du ikke å kose med lister og halvt-flytende layouts? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Nai. Jeg liker sider hvor HTML documentet tar ca 2kb og CSS tar sånn ca 2kb det og. Det er kos, for ikke å snakke om hvor lite maintance man må gjøre, og ikke gløm opp og nedlastingstiden. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 1 stk Intel-Mac og 1 stk iBook? Var mest ment humoristisk, dog. 6957132[/snapback] Hehe, skjønte det... Har ikke iBooken lenger da, så Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Tøffeste er jo de gamle iBookene, med plastfelt i farger, som de übre eMacene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå