Steinmann Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) 6 Ways to Fix a Confused Information Architecture@Alertbox (føler meg alene her i ontopic gruppen ) Endret 25. september 2006 av orsus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Den er i USA ja. Ikke helt sikker på hvor lang tid det tok, men mellom en og to uker tror jeg. 6939456[/snapback] 2 uker ca, noe rundt der. Tok ikke veldig lang tid. 6939458[/snapback] Oki. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Tja, parker en sånn en på myra nedenfor kantina på Andøya og se hvor kult det er å skrive TS. Ja, det har skjedd. Hahaha, genialt! Ganske dyr TS, iallefall En av sersjantane våre har prestert å velte og ødelegge ei sånn anna beltevogn da 6938725[/snapback] Han måtte faktisk skrive TS, men slapp å betale Men overflow:scroll; burde gjere susen. 6938725[/snapback] Uh, den kicker vel ikke inn før content er over 100% av viewpoint? Virker ikke dette? body { min-height: 101%; } 6938751[/snapback] Den er jo litt stygg da html { overflow: scroll; overflow: -moz-scrollbars-vertical; } Fremdeles ikke helt bra, men okei. 6938781[/snapback] Hmm, hva er galt med den? Den så i alle fall fornuftig ut Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Tipper det er -moz-scrollbars-vertical som er galt med den; validering vett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..? 6940727[/snapback] Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn... Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..? 6940727[/snapback] Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn... Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..? 6940974[/snapback] Tipper det er -moz-scrollbars-vertical som er galt med den; validering vett. 6940382[/snapback] Noen ganger er livet slik at hvis det fungerer uten ulemper så driter man i om det er validerbart eller ikke Jeez, Jernlov - er du like tidlig oppe som meg om morgenen? Pell deg i seng gutt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 -moz-* funker også som oftest bare i Mozilla-nettlesere. Derfor overflow: scoll; i tillegg. Nettlesere som støtter -moz-tingen vil kun få heis, mens andre vil få både rullefortau og heis. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 -moz er prefikset for CSS-rules som bare fungerer i Gecko-motoren, og skal i utgangspunktet validere fint, selv om W3C sin validator ikke klarer å håndtere dem skikkelig. Det er lov å bruke -moz, og ofte er det en grei midlertidig løsning mens en venter på at andre nettlesere skal få støtte for funksjonen. -moz-border-radius, f.eks. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Eksisterar det nokon sjel her som hugsar kor den sida som forklarer kordan ein fiksar object-elementet i IE befinnar seg? Eg klarar ikkje å finne han. 6938543[/snapback] http://www.alistapart.com/articles/byebyeembed/ Den du tenker på? 6939779[/snapback] Nei, tenker på noe ala same måten som fikser :hover. Altså noe som gjør at IE bruker object tagen på rett måte - eksempelvis til å vide bilder med. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 A List Apart: Issue 224 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Tap/Skade-skjema, er det vel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..? 6940727[/snapback] Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn... Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..? 6940974[/snapback] Haha.. Men takk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Noen som vet hva for noe lisens det er på smilerne som brukes her på forumet? :!: Kan jeg låne? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Noen som vet hva for noe lisens det er på smilerne som brukes her på forumet? :!: Kan jeg låne? 6943223[/snapback] PM Ueland, han vet det nok edit, IPB forumet koster jo penger, da er det vel en lisens? Endret 26. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Tror jeg gravde etter det en gang, men ikke fant noe om dem. Letteste er å skippe dem, og heller bruke Smileys du vet lisensen til, som f.eks. dem fra Tango. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Ah, takk De fra Tango var jo faktisk ikke så verst. Har vært borti mange stygge emoticonpakker under GPL Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Push This <button> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Ahh! *skrive om alle forms til å bruke button i stedet for input* Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Merklig at jeg aldri har hørt om den før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå