Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, parker en sånn en på myra nedenfor kantina på Andøya og se hvor kult det er å skrive TS. Ja, det har skjedd.

Hahaha, genialt! Ganske dyr TS, iallefall :D

En av sersjantane våre har prestert å velte og ødelegge ei sånn anna beltevogn da :p

6938725[/snapback]

Han måtte faktisk skrive TS, men slapp å betale :)

 

Men overflow:scroll; burde gjere susen.

6938725[/snapback]

Uh, den kicker vel ikke inn før content er over 100% av viewpoint?

 

Virker ikke dette?

body {
min-height: 101%;
}

6938751[/snapback]

Den er jo litt stygg da

 

html {
overflow: scroll;
overflow: -moz-scrollbars-vertical;
}

Fremdeles ikke helt bra, men okei.

6938781[/snapback]

Hmm, hva er galt med den? Den så i alle fall fornuftig ut :)

Lenke til kommentar
Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..?

6940727[/snapback]

Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn...

 

Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..?

 

:p

Lenke til kommentar
Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..?

6940727[/snapback]

Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn...

 

Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..?

 

:p

6940974[/snapback]

 

 

Tipper det er -moz-scrollbars-vertical som er galt med den; validering vett.

6940382[/snapback]

Noen ganger er livet slik at hvis det fungerer uten ulemper så driter man i om det er validerbart eller ikke ;)

 

 

Jeez, Jernlov - er du like tidlig oppe som meg om morgenen? Pell deg i seng gutt!

Lenke til kommentar

-moz er prefikset for CSS-rules som bare fungerer i Gecko-motoren, og skal i utgangspunktet validere fint, selv om W3C sin validator ikke klarer å håndtere dem skikkelig. Det er lov å bruke -moz, og ofte er det en grei midlertidig løsning mens en venter på at andre nettlesere skal få støtte for funksjonen. -moz-border-radius, f.eks.

Lenke til kommentar
Eksisterar det nokon sjel her som hugsar kor den sida som forklarer kordan ein fiksar object-elementet i IE befinnar seg? Eg klarar ikkje å finne han.

6938543[/snapback]

http://www.alistapart.com/articles/byebyeembed/

 

Den du tenker på?

6939779[/snapback]

Nei, tenker på noe ala same måten som fikser :hover. Altså noe som gjør at IE bruker object tagen på rett måte - eksempelvis til å vide bilder med.

Lenke til kommentar
Kan noen oversette TS fra militærterminologi til oss som tok hintet første dagen..?

6940727[/snapback]

Taps Skjema. Det er skjemaet man fyller inn når man ikke leverer tilbake utstyr til depoet - som f.eks. når man har mistet hjelmen sin på øvelse - eller en beltevogn...

 

Jeg må kanskje forklare hva et depot et også? Du var vel ikke innom der i løpet av dine 14 timer..?

 

:p

6940974[/snapback]

Haha..

Men takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...