Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Animért GIF er en uting. Men hva om man vil ha det in pixelstreet da??? på et skilt eller noe sånt? kan du ikke forklare meg hvordan man lager anim.gif's??? PLZ!!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Søkte litt på PixelArt på google, og fant denne!! fikk lættis da jeg så hva det var bilder av! FURRIES! CORRECT!!!!! genialt! og ildere på forsiden! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Søkte litt på PixelArt på google, og fant denne!! fikk lættis da jeg så hva det var bilder av! FURRIES! HalTan, du var (Borte) i heile går jo! Du veit ka du har å gjøre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Drikke litt mer vann, bli enda litt mindre klein, spise frokost (!!!) og løpe ned til teateret for å hjelpe til på forestilling Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Drikke litt mer vann, bli enda litt mindre klein, spise frokost (!!!) og løpe ned til teateret for å hjelpe til på forestilling f eks det jah... Sitter @ skulen nuh, og skal snart heim... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Må nok spørre Arve pent nok en gang; hvor i koden skulle koden til auto flow stå? Siden ble ikke akkurat knaskete slik den ser ut nå. Om du vil scrolle kun teksten, så setter du overflow: auto; i den div'en du vil ha scrolling i *host hark* div? Jeg bruker vanlige tabeller, og da fungerte det ikke... Er litt usikkert på forskjellen på de to. Eneste jeg har fått med meg er at tabeller ikke bør brukes til oppbygging av websider, mens div er mer enn egnet for det. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) ... hmmmm.. YES! tar ikke feil nei.. btw... this was HalTan Yesterday: *le* Endret 3. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Bra for deg at du fjerna teletubbies-smileyen Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Glemte å skrive at jeg har kommet hjem fra byen nå, klar til å begynne på skiftet mitt i caféen *slenge big one i ovnen* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 /me er iallefall back @ home no. Laga middag og greier *spise og chill'en* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vi fikk 6'er i aftenposten Denne? EDIT: Grattis seff! Vi må kreve mr.Ueland for tapt arbeidsfortjeneste. Forsikringsak, er det ikke? Pleier ikke å saksøke kraftverkene når strømmen går Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Animért GIF er en uting. Men hva om man vil ha det in pixelstreet da??? på et skilt eller noe sånt? kan du ikke forklare meg hvordan man lager anim.gif's??? PLZ!!! C:\Programfiler\Adobe\Photoshop%20CS\Help\1_1_1_3.html C:\Programfiler\Adobe\Photoshop%207.0\Help\1_18_4_0.html Velg din versjon. Klipp ut og lim inn. Satser på at det funker. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pleier ikke å saksøke kraftverkene når strømmen går Vi fikk iallefall en kraftig kompensasjon på jobben, da hele strømnettet i Rogaland datt ut for ca 1 år siden i en del timer. Men får la det gå for denne gang. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) æsj, må skrive en Character sketch i engelsk til i morra, fra en av personane i "The Outsiders" - som forresten er ei sinnsvakt dårlig bok, og enda verre film. Endret 3. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pleier ikke å saksøke kraftverkene når strømmen går Vi fikk iallefall en kraftig kompensasjon på jobben, da hele strømnettet i Rogaland datt ut for ca 1 år siden i en del timer. Men får la det gå for denne gang. kompensansjonen får være et raskere forum Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pleier ikke å saksøke kraftverkene når strømmen går Vi fikk iallefall en kraftig kompensasjon på jobben, da hele strømnettet i Rogaland datt ut for ca 1 år siden i en del timer. Men får la det gå for denne gang. kompensansjonen får være et raskere forum Hva var det egentlig som skjedde med forum-serveren? Sto noe om prosessor-tull... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) æsj, må skrive en Charackter sketch i engelsk til i morra, fra en av personane i "The Outsiders" - som forresten er ei sinnsvakt dårlig bok, og enda verre film. Husk å stave det riktig da. Kan være en god start. Endret 3. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 æsj, må skrive en Charackter sketch i engelsk til i morra, fra en av personane i "The Outsiders" - som forresten er ei sinnsvakt dårlig bok, og enda verre film. Husk å stave det riktig da. Kan være en god start. er "ulovlig" å feilsitere, ilder! Feil, eg ? *skrive* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hm. Det skulle lissom hjelpe å sove middag da, men jeg er jo trøttere nå enn da jeg la meg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hm. Det skulle lissom hjelpe å sove middag da, men jeg er jo trøttere nå enn da jeg la meg.. P-W-N-D Husker jo ingenting fra den ekle boka jo! ÆÆH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå