Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeje, Nei.

 

PS: Jeg vet det virket veldig teit å komme med mus når jeg kalte dere indirekte barnslig. Men det var liksom veldig mye ironi i det innlegget.

6933259[/snapback]

Ta fatt i notatblokkene: Vi har fått den endelige bekreftelsen på at både skuta, jernlov og selvrespekten hans har nådd havets bunn og vil forbli der i all evighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt. Jeg tok innlegget ditt som humoristiskt. Jeg lo av det og trudde det var meningen så følte da for å dra litt på morsomhetene selv med å begå feilen jeg utpeket at dere syndet på tidligere. Føler nesten at du angriper meg for å kalle dere barnslige nå. Selvrespekt har jeg alltid hatt lite av, men kan ikke merke å ha mistet noe nå i alle fall. :) Let's all be friends

 

Haha Rønning :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt. Jeg tok innlegget ditt som humoristiskt. Jeg lo av det og trudde det var meningen så følte da for å dra litt på morsomhetene selv med å begå feilen jeg utpeket at dere syndet på tidligere. Føler nesten at du angriper meg for å kalle dere barnslige nå. Selvrespekt har jeg alltid hatt lite av, men kan ikke merke å ha mistet noe nå i alle fall. :) Let's all be friends

 

Haha Rønning :p

6933312[/snapback]

Du kan ikke ro, du har ingen båt lenger.

 

HAHAHAHA. Jeje. Lets be friends.

Lenke til kommentar
Marvil har sikkert vært nedi buksa på henne alt, så jeg tipper det er derfor det ikke bryr han så fælt :green:

6930718[/snapback]

Gammelt nytt.. :mrgreen:

 

Det er jo småbarn som Arve her og de kan jo få varige mèn av slikt :p

 

Eg?! Eg er jo eldre enn mange andre her inne - dessuten viser eg meg som ein ekte mann og er no i den norske hæren, i motsetning til kvinnfolk som Marvil :)

6930810[/snapback]

HAH! Lurer på hvor ekte mann du er når du sitter på fjellet i et fuktig telt med 10 våte og kåte mannfolk rundt deg. :)

Dessuten er militæret bare en test for å se hvor lang tid du bruker på å komme deg hjem. Noen bruker 14 timer, noen bruker 14 måneder, og om du ikke har skjønt det enda, det er ikke om å gjøre å bruke lengst tid. :)

 

Ja Marvil, slutt med utdannelsen din, den gir deg ikke noe!

6931018[/snapback]

Hehe, akkurat det skulle ikke forundre meg.. :p

 

Men de bildene som dan1el linket til er jo ikke noe gøy, jeg har sett et bilde som er mye bedre kvalitet og er sannsynligvis tatt av en av venninene hennes.

6932872[/snapback]

Som i noen bilder tatt rett ovenfra, fra november i fjor..? :w00t:

 

Hvor gamle er dere??

6932927[/snapback]

21 sist jeg telte, men usikker på om det stemmer.

 

Edit; Og litt epilepsifremkalling i nattens mørke;

http://www.killl.org/Main.html

(med forbehold om at det kan være OLD)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Hvor er den streken når man trenger den som mest...?

 

Er ikke det PT sin jobb forresten?

 

BTW: Det er klinisk bevist at det å se på pene pupper kan forlenge livet til en mann nesten like mye som en god latter ;)

 

 

____________________________________________________ <-- provisorisk strek

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om domener, noen som har peiling på om jeg kan få kjøpt meg et .us-domene uten å ha noen tilknytning til USA at all? Har funnet på et litt gøyalt domene jeg nesten bare må ha. Ikke det at det kommer til å bli brukt til noe særlig annet enn lagringsplass, men uansett.

 

Btw:

(reflect)Sette+Strekr+2.0BETA.png

10hi

Endret av PT
Lenke til kommentar

Haha, la ut en lenke på et annet forum, og skjønte ikke hvorfor de andre ikke fikk det opp, mens jeg så det hver gang jeg prøvde.

 

Så så jeg på URLen en gang til:

file://localhost/Users/eirik/Desktop/Ekstern%20harddisk/eirikeb.net/v1./site/index.html

 

Oooooopsie :p

 

EDIT: And I killed the thread!

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...