dan1el Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeje, Nei. PS: Jeg vet det virket veldig teit å komme med mus når jeg kalte dere indirekte barnslig. Men det var liksom veldig mye ironi i det innlegget. 6933259[/snapback] Ta fatt i notatblokkene: Vi har fått den endelige bekreftelsen på at både skuta, jernlov og selvrespekten hans har nådd havets bunn og vil forbli der i all evighet. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Daniel: Bra noen har fantasien i orden så langt på kvelden Og tones pupper er vel ikke helt off topic, er tross alt et <body> element Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Og tones pupper er vel ikke helt off topic, er tross alt et <body> element Ahh, konge, nå har vi noe å si til vårt andre, kjære <body>-element enden, om han begynner å vifte med pekefingeren Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skjønner ikke helt. Jeg tok innlegget ditt som humoristiskt. Jeg lo av det og trudde det var meningen så følte da for å dra litt på morsomhetene selv med å begå feilen jeg utpeket at dere syndet på tidligere. Føler nesten at du angriper meg for å kalle dere barnslige nå. Selvrespekt har jeg alltid hatt lite av, men kan ikke merke å ha mistet noe nå i alle fall. Let's all be friends Haha Rønning Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Daniel: Bra noen har fantasien i orden så langt på kvelden Og tones pupper er vel ikke helt off topic, er tross alt et <body> element 6933297[/snapback] Jeg ler! Så bra, så bra! Hadde jeg bare fått forvandlet den snodige fantasien min om til webdesign så kanskje det kunne blitt noe ut av meg. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skjønner ikke helt. Jeg tok innlegget ditt som humoristiskt. Jeg lo av det og trudde det var meningen så følte da for å dra litt på morsomhetene selv med å begå feilen jeg utpeket at dere syndet på tidligere. Føler nesten at du angriper meg for å kalle dere barnslige nå. Selvrespekt har jeg alltid hatt lite av, men kan ikke merke å ha mistet noe nå i alle fall. Let's all be friends Haha Rønning 6933312[/snapback] Du kan ikke ro, du har ingen båt lenger. HAHAHAHA. Jeje. Lets be friends. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ror ikke jeg, bare føler at det ble en del missforståelser. Men jeg kan jo alltids svømme. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ror ikke jeg, bare føler at det ble en del missforståelser. Men jeg kan jo alltids svømme. 6933326[/snapback] Du glemte sementbeina dine. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 La oss alle sette oss i ring og sende fredspipen nå, kan ikke hakke sånn på de mindreårige, de mister jo all selvtillit Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er vel heller Sherlock Holmes, men whatever Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Marvil har sikkert vært nedi buksa på henne alt, så jeg tipper det er derfor det ikke bryr han så fælt 6930718[/snapback] Gammelt nytt.. Det er jo småbarn som Arve her og de kan jo få varige mèn av slikt Eg?! Eg er jo eldre enn mange andre her inne - dessuten viser eg meg som ein ekte mann og er no i den norske hæren, i motsetning til kvinnfolk som Marvil 6930810[/snapback] HAH! Lurer på hvor ekte mann du er når du sitter på fjellet i et fuktig telt med 10 våte og kåte mannfolk rundt deg. Dessuten er militæret bare en test for å se hvor lang tid du bruker på å komme deg hjem. Noen bruker 14 timer, noen bruker 14 måneder, og om du ikke har skjønt det enda, det er ikke om å gjøre å bruke lengst tid. Ja Marvil, slutt med utdannelsen din, den gir deg ikke noe! 6931018[/snapback] Hehe, akkurat det skulle ikke forundre meg.. Men de bildene som dan1el linket til er jo ikke noe gøy, jeg har sett et bilde som er mye bedre kvalitet og er sannsynligvis tatt av en av venninene hennes. 6932872[/snapback] Som i noen bilder tatt rett ovenfra, fra november i fjor..? Hvor gamle er dere?? 6932927[/snapback] 21 sist jeg telte, men usikker på om det stemmer. Edit; Og litt epilepsifremkalling i nattens mørke; http://www.killl.org/Main.html (med forbehold om at det kan være OLD) Endret 24. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Quella è abbastanza OT, anos! Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hvor er den streken når man trenger den som mest...? Er ikke det PT sin jobb forresten? BTW: Det er klinisk bevist at det å se på pene pupper kan forlenge livet til en mann nesten like mye som en god latter ____________________________________________________ <-- provisorisk strek Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er vel kanskje PT sin jobb, ja, men her er streken: Edit: Noen som joiner på @media i London i begynnelsen av juni neste år? Endret 25. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tralala. Hmph, eirikeb.net hørtes litt retard ut. Jaja, alt gjør jo det når man tenker nærmere på det. Hmph, hardt liv. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det noen som har noen erfaringer med kalender på nettsider? Jeg lurer på om det finnes en lett måte å importere data fra f.eks google calander slik at man kan formatere utseende selv. Kalenderen må helst være lett å oppdatere. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Mens vi snakker om domener, noen som har peiling på om jeg kan få kjøpt meg et .us-domene uten å ha noen tilknytning til USA at all? Har funnet på et litt gøyalt domene jeg nesten bare må ha. Ikke det at det kommer til å bli brukt til noe særlig annet enn lagringsplass, men uansett. Btw: 10hi Endret 25. september 2006 av PT Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 I begynnelsen var det en datamaskin http://www.pi.pwp.blueyonder.co.uk/creation.html Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Haha, la ut en lenke på et annet forum, og skjønte ikke hvorfor de andre ikke fikk det opp, mens jeg så det hver gang jeg prøvde. Så så jeg på URLen en gang til: file://localhost/Users/eirik/Desktop/Ekstern%20harddisk/eirikeb.net/v1./site/index.html Oooooopsie EDIT: And I killed the thread! Endret 25. september 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå