Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, da har man vokst forbi den alderen da man gjerne bruker to sider på ett forum til to par klumper.

6932940[/snapback]

Altså, Jernlov. Det faktum at du presterer å definere kvinnens brystparti – denne balsam for mannens sjel, selve mekka på livets lange pilgrimsreise – ja jeg vil sågar kalle det naturens edleste mesterverk…denne velsignelse som er i et øyeblikk av skånsel og nåde ble sjenket oss ydmyke mannebein for å lyse opp i en røff og brutal hverdag.. Du presterer altså å skjende dette dette hellige mirakel, ved å benytte en respektløs, besudlende og nedsettende karakteristikk som ”to klumper”? Den slags grov bagatellisering av livets underverk vil jeg vennligst ha meg frabedt, av hensyn til min mentale helse, samt ikke minst av respekt for de av oss mannebein som faktisk vet å sette pris på et veldreid puppestell.

 

Jeg må for øvrig legge til at jeg reagerte med intet mindre enn ren bestyrtelse da synsnervene registrerte det makkkverk av en setning du nettopp gulpet opp…jeg håper du i fremtiden vil frastå fra å dele slikt makabert avfall med verden. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Altså, Jernlov. Det faktum at du presterer å definere kvinnens brystparti – denne balsam for mannens sjel, selve mekka på livets lange pilgrimsreise – ja jeg vil sågar kalle det naturens edleste mesterverk…denne velsignelse som er i et øyeblikk av skånsel og nåde ble sjenket oss ydmyke mannebein for å lyse opp i en røff og brutal hverdag.. Du presterer altså å skjende dette dette hellige mirakel, ved å benytte en respektløs, besudlende og nedsettende karakteristikk som ”to klumper”? Den slags grov bagatellisering av livets underverk vil jeg vennligst ha meg frabedt, av hensyn til min mentale helse, samt ikke minst av respekt for de av oss mannebein som faktisk vet å sette pris på et veldreid puppestell.

 

Jeg må for øvrig legge til at jeg reagerte med intet mindre enn ren bestyrtelse da synsnervene registrerte det makkkverk av en setning du nettopp gulpet opp…jeg håper du i fremtiden vil frastå fra å dele slikt makabert avfall med verden. På forhånd takk.

Eventuelt "to fettklumper", som en venninne sa :wee: Hun liker ikke pupper. Sånn generelt.

 

Dette må jo forresten være så langt OT vi noen gang har vært i kaféen. Muligens. Vi var jo ganske så langt ute på viddene i gamle dager også.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hva mener du Daniel? Jeg mener bare at brystene er ikke noe Mekka, fins mye bedre ting :p

6933153[/snapback]

Her kommer jeg med tidenes innlegg for å grille deg og din håpløshet omkring nevnte brystparti, så kaster du all selvrespekt over bord ved å hevde at Mus > Pupper. Hva i svarte hadde det med saken å gjøre spock.gif. Isteden for å forsvare det du nettopp har sagt og de som blir sagt mot deg, så kommer du med en banal og irrelevant påstand.

 

Jernlov er kaptein på en skute, og ved første bidrag til diskusjonen kom det et velplassert skudd og traff skuta hans i bauen. Dette kan selvsagt rettes opp, men Jernlov sklir ikke akkurat på en bananskall og har uflaks, nei, dette klarer han selv: neste gang Jernlov åpner kjeften, resulterer det i full kollaps og skuta synker med samtlige mann ombord. Tredje og siste gang, når han innser at slaget er tapt og skuta seiler mot havets bunn, kommer han igjen med et syk innslag. Det resulterer i at stivnet sement med bein knyter seg rundt anklene og selvrespekten hans og tar løpefart og hopper ut i vannet.

 

Og så får du la oss diskutere Tones pupper i fred. pirate.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...