Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Ah denne er handy; http://www.squarefree.com/htmledit/

 

Realtime HTML editor

6926235[/snapback]

Tja, hadde vært mer hendig om den ikke hadde refreshet for _hvert eneste_ tastetrykk.. Har sett noe slik basert på prototype, mener det var denne fra 24ways... Kunne fint gjort det samme for forms, med preview av output fra HTML and such. Hadde jo vært genialt å vist en preview av kommentarer på blogger etc. på den måten, ferdig formatert med hvordan hele kommentarboksen blir seende ut. Noe for de som er skilled i javascript å prøve seg på? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken paragraf i åndsverksloven bør jeg linke til i footeren min? Har vi ikke noen jurister her?

6927579[/snapback]

Du trenger ikke nevne noe paragraf, egentlig ikke Åndsverksloven i det hele tatt, siden du automatisk får opphavsrett til en nettside du har laget.

Men om du absolutt skal ha en paragraf, ville jeg brukt §1, som tilsier at den som skaper et åndsverk, har opphavsretten til dette.

Men det finnes mange flere paragrafer som spiller inn, så jeg ville heller henvist til hele Åndsverksloven (ala "Siden er beskyttet under Lov av opphavsrett"), om du absolutt må ha noe stående der. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Og vips fikk Daniel seg et par uker fri fra forumet :p

 

Neida, men jeg tror vi fikser litt på linken. mener å huske at vi ikke ville ha slikt her. Det er jo småbarn som Arve her og de kan jo få varige mèn av slikt :p

 

Marvil har sikkert vært nedi buksa på henne alt, så jeg tipper det er derfor det ikke bryr han så fælt :green:

 

edit; damn mye skrivefeil a gitt..

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...