Lovskogen Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 @Eirikeb: Hex eller # som du kaller det, er mest brukt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Skjønner ikke folk som sverger til RGB, det blir bare kronglete CSS, og resultatet blir det samme... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har tips til en enkel og grei musikkavspiller til å ha på sider? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 @Berg: Det er lettere å småjustere via CSS med RGB, men bortsett fra det, så er det mye mer kronglete enn Hex. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Bush: Ikke så lenge man har lært seg 16-tallssystemet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 0123456789abcdef verre er det ikke. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 0123456789abcdef verre er det ikke. 6922189[/snapback] Nemlig, dessuten går det kjappere å kopiere ACACAC fra photosop enn 123 3 ganger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Mikka: Gi meg noen store alfanumeriske tall, så snakker vi. Små er søppel. Poenget er jo at man skal kunne regne med HEX, det blir noe annet enn å ramse opp fra 0 til F. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 dan1el: Jeg har mer sansen for din lek med mørke design og gråtoner. 6919654[/snapback] Takker @daniel: Litt for simpelt kanskje. 6919811[/snapback] Jeg droppa det... Ble teit. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Poenget er jo at man skal kunne regne med HEX, det blir noe annet enn å ramse opp fra 0 til F. 6922221[/snapback] Brr, dårlige minner.. Kunne det en gang i tiden, så om du tar et kjapt oppfriskingskurs, så kanskje noen fler får det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 enden: Var innom one.com i går, og jeg trenger tross alt ikke noe bedre enn det minste alternativet, og da slipper jeg unna med 320,- på ett år. Vil si det er ganske billig. Men, hva med kontrollpanel og sånt? Var det one.com vs. kontrollpanel det var spørsmål om for noen sider siden? 6921515[/snapback] De har et veldig ålreit kontrollpanel. Det er ingen valg for datatbase annet enn passord, men der regner jeg med at man bruker andre alternativer. Jeg ser i DNS-en at man har phpmyadmin.domene.xx liggende, så det er sikkert installert. Man kan også velge mellom php 4 og 5 samt error messages og register globals. DNS-en er ikke den mest brukervennlige jeg har sett, men den klarer det man forventer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Kunne det en gang i tiden, så om du tar et kjapt oppfriskingskurs, så kanskje noen fler får det til. HEX: 1 A Plass: 16 1 Akkurat som vi har plasser for tusener, hundrer, tiere og enere titallssystemet, for eksempel. 1A blir da 26 (1 * 16 + 1 * A(10)) FF blir 255 (15 * 16 + 15) Osv. Edit@enden: Ja, ok. Er litt fan av et ordentlig CP, men kanskje jeg ikke trenger noe bedre enn det one.com har. Grattis med nytt medlemsskap i 10k-klubben, forresten Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Edit@enden: Ja, ok. Er litt fan av et ordentlig CP, men kanskje jeg ikke trenger noe bedre enn det one.com har. Grattis med nytt medlemsskap i 10k-klubben, forresten 6922403[/snapback] Du kan sikkert få titte litt på mitt hvis du vil. Skal legge ned det domenet så jeg er ike redd for å låne bort passordet litt. Sender deg en PM Hehe, kult - hadde ikke fått med meg postcounten. 10K poster på 3 år er ikke så ille det. Er nede i 7,9 poster pr dag nå. På det meste (typiskt rett etter at denne tråden ble opprettet) hadde jeg vel 32,8 poster pr dag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Husker du var litt mer aktiv enn du er nå, ja, men det var i fordums tid. Uansett, tenker jeg slår til på det tilbudet ditt om å snoke litt rundt i CP, hadde vært veldig kjekt! Edit: Hva syns folk om ansiktsløftninga til PSData.no, forresten? Det var da veldig mye bedre, i mine øyne! Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Hehe, så ikke helt ferdig ut. Upper case i beskrivelsene var ille, de kunne også trengt litt mer luft. Bedre enn netshop, det skal de ha. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Helt klart en stor forbedring, men de kunne nok mest sannsynlig klart å gjøre det bedre hvis de hadde hatt lyst.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Bedre enn Netshop, og hundre ganger bedre enn forrige versjon. Likte for så vidt designet jeg, da. Nå har jeg sett på kontrollpanelet til One.com også, fikk inntrykk av at det var litt for enkelt, men jeg får vel tenke over hva jeg har behov for! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Virket veldig rotete. Bare masse bokser. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg vil ikke anbefale one.com. Har det selv og må si at det ikke er det beste man får. Har ikke støtte for mod_rewrite og har noen rare php instillinger, bla. at du ikke kan sende http headers. Og du får visst bare en mysql database. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Bare én MySQL-database kan vise seg å være ganske så avgjørende for at jeg ikke velger One.com. Kommer garantert til å ha bruk for mer enn som så. mod_rewrite vil jeg også ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå