Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enden: Var innom one.com i går, og jeg trenger tross alt ikke noe bedre enn det minste alternativet, og da slipper jeg unna med 320,- på ett år. Vil si det er ganske billig. Men, hva med kontrollpanel og sånt? Var det one.com vs. kontrollpanel det var spørsmål om for noen sider siden?

6921515[/snapback]

De har et veldig ålreit kontrollpanel. Det er ingen valg for datatbase annet enn passord, men der regner jeg med at man bruker andre alternativer. Jeg ser i DNS-en at man har phpmyadmin.domene.xx liggende, så det er sikkert installert. Man kan også velge mellom php 4 og 5 samt error messages og register globals.

 

DNS-en er ikke den mest brukervennlige jeg har sett, men den klarer det man forventer.

Lenke til kommentar
Kunne det en gang i tiden, så om du tar et kjapt oppfriskingskurs, så kanskje noen fler får det til. :)

HEX: 1 A

Plass: 16 1

 

Akkurat som vi har plasser for tusener, hundrer, tiere og enere titallssystemet, for eksempel.

 

1A blir da 26 (1 * 16 + 1 * A(10))

 

FF blir 255 (15 * 16 + 15)

 

Osv.

 

 

Edit@enden: Ja, ok. Er litt fan av et ordentlig CP, men kanskje jeg ikke trenger noe bedre enn det one.com har. Grattis med nytt medlemsskap i 10k-klubben, forresten ;)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Edit@enden: Ja, ok. Er litt fan av et ordentlig CP, men kanskje jeg ikke trenger noe bedre enn det one.com har. Grattis med nytt medlemsskap i 10k-klubben, forresten ;)

6922403[/snapback]

Du kan sikkert få titte litt på mitt hvis du vil. Skal legge ned det domenet så jeg er ike redd for å låne bort passordet litt. Sender deg en PM :)

 

Hehe, kult - hadde ikke fått med meg postcounten. 10K poster på 3 år er ikke så ille det. Er nede i 7,9 poster pr dag nå. På det meste (typiskt rett etter at denne tråden ble opprettet) hadde jeg vel 32,8 poster pr dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...