Dunestar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Heyho! Jeg er tilbake! Gidd å ha skriv 50 sider på ei halv uke! Aldri i verden om jeg gidder å lese gjennom alt det der! Noe viktig jeg har gått glipp av, btw? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Heyho! Jeg er tilbake! Gidd å ha skriv 50 sider på ei halv uke! Aldri i verden om jeg gidder å lese gjennom alt det der! Noe viktig jeg har gått glipp av, btw? Hahahah sweet.. Tja.. Arve og enden blir jo mobba, men ikke noe annet tror jeg.. Nytt Reklameskilt.. O_o, sjekk tidspunktet jeg og b arneskolegutten posta på ovenfor.. *steke Grandis* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nei nei, det er ikke streik, men forumet har vært nede så da har det blitt lite skriverier! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vi fikk 6'er i aftenposten Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vi fikk 6'er i aftenposten Hva har skjedd!? Hva? Fortell meg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skoleteateret, hvor jeg blandt annet har vært en av 4 rekvisittører (delt på 3-400 rekvisitter ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skoleteateret, hvor jeg blandt annet har vært en av 4 rekvisittører (delt på 3-400 rekvisitter ) Nice.. Hadde du tegna noe eller..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Vi fikk 6'er i aftenposten Denne? EDIT: Grattis seff! Vi må kreve mr.Ueland for tapt arbeidsfortjeneste. Forsikringsak, er det ikke? Endret 3. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Vi må kreve mr.Ueland for tapt arbeidsfortjeneste. Forsikringsak, er det ikke? Det blir nok en smal sak å presse den pengegrisen for noen spenn.. Tror vi finner noe spenn hos B|Real mens vi er i gang.. mp3 :: Sonata Arctica - Peacemaker :: 3:27 :: Endret 3. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Grattis da HalTan!!! var rekvisitør på nordastrandsrevyen egentlig jeg... men jeg ble kastaut av revyen på et grunnlag jeg ikke skjønte! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vi fikk 6'er i aftenposten Denne? EDIT: Grattis seff! Vi må kreve mr.Ueland for tapt arbeidsfortjeneste. Forsikringsak, er det ikke? http://oslopuls.no/cityguides/nav/review.j...lture&id=744518 Jepps, den Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Gratulerer Haldis. BTW, sliter serveren her i dag? Gikk inn på en tråd og nederst sto det at 0 brukere leste tråden... Jeg er blitt usynlig. For å gjøre skryteartikkelen komplett; Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PizzaTest (PT); Offer; Pizza Grandiosa Kjøttdeig og Løk Specs; Nettovekt - 531gram Ostetype - Tine (<-- PoleCat ) Jarlsberg Energi 949kJ, Protein 11,3g, Karbohydrat 26g og 8,5g fett. (pr 100g Pizza) Produsent - Stabburet, tlf 800 33 005 - www.Stabburet.no ECT (Estimated Cook Time); Ca 30mins, kommer an på ovntype (10-15mins steketid ved 225 grader) Vurdering; Markedsføring; Fin reklame, går til brukerne, 5/6 Forventning; Stort potensiale, 5/6 Forbredning; Enkel å åpne, pakke ut og steke, 5/6 Utseende; Meget delikat. Fargevalget slår igjennom og man får relasjoner med Italia siden man har farger som grønt, rødt og hvitt. Oreganoen og basilikumen gjør underverker, 6/6 Smak; Absolutt godkjent! Pizzaen former seg i munnen og glir lett ned. Alle ingrediensene (ost, tomatsaus, storfekjøtt, løk og krydder) passer meget godt sammen og lager en god og grom smak. Man kan også smake at det er salt i pizzaen. Bunnen er passe tykk og blir passlig sprød under stekning, 5/6 Fyll; Ingrediensene er nevnt, annet som kan nevnes er at det kanskje burde vært litt mer fyll på, evt litt bedre jemvnplassering (mulig at min var litt mongo, for mitt var litt malplassert).. 4+/6 Oppsummering; Absolutt verdt en smak og karakteren blir derfor den som den mørkerøde terningen på bildet nedenfor viser..! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Gratulerer Haldis. BTW, sliter serveren her i dag? Gikk inn på en tråd og nederst sto det at 0 brukere leste tråden... Jeg er blitt usynlig. For å gjøre skryteartikkelen komplett; Eller; Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Gratulerer Haldis. BTW, sliter serveren her i dag? Gikk inn på en tråd og nederst sto det at 0 brukere leste tråden... Jeg er blitt usynlig. For å gjøre skryteartikkelen komplett; Eller; Ser at det til tider blir spurt om gif animasjon rundt om kring her.... den du lagde der ( i imageready tipper jeg) hadde vært et fint utgangs punkt for en tut PoleCat. bare et tips til noe du kan legge til på sia di... eller noe jeg kunne gjort kanskje ??? hmmm anyway tror den hadde ilustrert det lett Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Søkte litt på PixelArt på google, og fant denne!! fikk lættis da jeg så hva det var bilder av! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Animért GIF er en uting. kommer ann på kvaliteten det men generelt ja noen knapper og reklame kan se bra ut med det men du må jo gi mengden det de vil ha hehe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Må nok spørre Arve pent nok en gang; hvor i koden skulle koden til auto flow stå? Siden ble ikke akkurat knaskete slik den ser ut nå. Om du vil scrolle kun teksten, så setter du overflow: auto; i den div'en du vil ha scrolling i Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Søkte litt på PixelArt på google, og fant denne!! fikk lættis da jeg så hva det var bilder av! FURRIES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå