Lovskogen Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Tor:Styrer så smått på med årets særemne, og siden jeg har valgt noe sånt som "Norske nettaviser" passer det jo bra med Aftenposten-saken din. Så du har ikke noe annet valg enn å bli ferdig innen en gang i november/desember slik at jeg kan bruke siden som et aldri så lite eksempel Da får du se å komme med innspill til toppen av siden, ser ikke ut som jeg greier å se hvordan den burde være. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Skulle ikke du sitte med siden i hele natt, Tor? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Masa Nei, ble bare så frustrert av at jeg ikke kom på hvordan toppen skulle være - så jeg druknet sorgene mine i Halflife 2: Team Death Match, og så på litt tv-serier. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Masa Nei, ble bare så frustrert av at jeg ikke kom på hvordan toppen skulle være - så jeg druknet sorgene mine i Halflife 2: Team Death Match, og så på litt tv-serier. 6915995[/snapback] Har du tid til slik også, etter jeg startet å jobbe så har jeg ikke hatt tid til å gjøre noe serlig webdesign, litt trist egentlig. Får kanskje fri til å gjøre det jeg selv vil 2 timer hver kveld og da er det ofte andre ting enn å sitte foran pcen jeg gjør ^^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Får kanskje fri til å gjøre det jeg selv vil 2 timer hver kveld og da er det ofte andre ting enn å sitte foran pcen jeg gjør ^^HSSH! Til samfunnskategorien med deg! Tor: Tsk tsk, ikke greit. Hjelper uansett aldri å pushe på når man ikke får til noe, uansett, så HL2:TDM var sikkert ikke så dumt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 HSSH! Til samfunnskategorien med deg! 6916082[/snapback] Neiss, er bare lærling nå, skal gå mere skole etterpå og da blir det flere sene netter og hardnerding Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Har masser av tid, så det er ikke noe stress Hittil har jeg fått fylle de med ting jeg liker. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 EDIT: Når kommer v0.2 foresten?6915275[/snapback] WIR Vi skal vel ha en liten brainstorming nå i helgen for å planlegge hvordan ting skal gjøres, og hvem som skal gjøre hva. Har lite lyst å si noen dato, vi kommer ikke til å holde den uansett Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Har masser av tid, så det er ikke noe stress Hittil har jeg fått fylle de med ting jeg liker. 6916166[/snapback] Har ferie etter neste uke og da skal jeg få laget noen sider, har et par betalte prosjekt på gang og det må nesten bli ferdig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Betalte prosjekter kan snu seg mot deg og bli et lite personlig helvete. Be careful, be very careful I tell you! Tor: Jada, vi har tid nok vi, men føler liksom at jeg søler bort veldig mye av den. Endret 22. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
rønning Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Sjekk http://www.skinm2007.no For det første tenger jeg hjelp til å fikse en liten bug i IE (drop the bomb) hvis dere ser på toppbildet og manybaren legger den seg over den svarte vertikale streken til venstre. Noen tips til hvordan jeg kan fikse det, har prøvd MYE. Vil også gjerne ha tilbakemelding på siden (semantikk, typografi og design) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) rønning: Noen små punkter jeg vil kommentere angående designet; Sitatboksen til høyre kunne med fordel bare ha brukt ett, litt større hermetegn som dekorasjon, enten til høyre eller venstre for teksten. Hermetegnet er litt for tydelig (kontrast i forhold til bakgrunnen) til at det passer å ha teksten oppå, IMHO Norges Skiforbund-logoen (den hvite firkanten) ser malplassert ut, som om du må ha den med men er veldig usikker på hvor den skal være, så har du bare plassert den der. Det gjorde seg med en smalere side, og to saker i bredden fungerer greit. Det jeg er litt spent på, er hvordan du gjør det nedover, etter disse to sakene. Testa så smått med live CSS her nå, tror det kunne vært kos med #6699CC på sidebaren din, slik at den på en måte blir en fortsettelse av den horisontale streken under menyen - bare et forslag HTML-en ser grei ut, men én ting - til visuelle elementer, slik som headeren på din side, pleier man å bruke image replacement på en overskrift, aller helst en h1 - ikke et bilde rett i koden, da det ikke har noen funksjon utover det visuelle. Bra jobba Endret 22. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke helt hvorfor du har brukt en grønn serif-skrifttype til tidsstemplingene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Ahh, det var jo en av tingene jeg skulle kommentere. Nei, det passer ikke inn, bruk i alle fall samme font som ellers. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Skal jobbe litt med sitat-boksen. NSF logoen er bare noe som MÅ være med, og helt riktig, jeg har ikke peil på hvor den kan være. Tips? Når det kommer flere nyheter kommer den en ny horisontal strek som er 100% bredde slik som den over de to som er der nå. sidebaren MÅ ha den fargen da de jeg lager siden for krever at fargene i NM-logoen SKAL gå igjen en eller annen plass på siden Headeren ER image-replacement. Det bilde som ligger der er for utskriftsvennlig versjon (hidden når du viser vanlig side) Kom gjerne med forslag til farge på "publisert" teksten, vil at den skal skille seg _litt_ ut Endret 22. september 2006 av rønning Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Ville ikke kalt det image replacement det du har gjort.. Øverste overskrift på en side (i dette tilfellet headerer) SKAL alltid være en h1. Du kan fint bruke CSS til å gi h1 en styling ved vanlig sidevisning (@media screen elns) og en annen ved print.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Betalte prosjekter kan snu seg mot deg og bli et lite personlig helvete. Be careful, be very careful I tell you! 6916251[/snapback] Ja det kan skje men jeg kjenner alle jeg lager tingene til personlig så jeg tror ikke det blir noe stort problem Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 0.1.1 er vel strengt tatt ikke noen alfa/beta 6915232[/snapback] Ok, er vant til at alle 0.x versjoner er beta versjoner. EDIT: Når kommer v0.2 foresten? 6915275[/snapback] Ja, står det 0.x så er det pr definisjon en gresk versjon (alfa, beta, gamma, etc) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Hvordan kan jeg lage gresslignende tekstur i photoshop? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Ta bilde av gress rett over, og reptere bildet er nok det letteste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå