Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siden var jo gøyal uten flash:

No flash

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat

 

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

 

Tor:

Styrer så smått på med årets særemne, og siden jeg har valgt noe sånt som "Norske nettaviser" passer det jo bra med Aftenposten-saken din. Så du har ikke noe annet valg enn å bli ferdig innen en gang i november/desember slik at jeg kan bruke siden som et aldri så lite eksempel :)

Lenke til kommentar
Har tenkt å sitte litt i de sene natterstimer og gjøre mer på Aftenposten-siden min, men trenger idèer til toppartiet, føler det ikke blir riktig. Noen?

6912822[/snapback]

Som Berg også sier, så hadde kanskje litt mer luft mellom menyelementene til venstre (innenriks, utenriks, osv) gjort seg. Det heter seg vel at luft er nøkkelen til god typografi. :)

I tillegg ville jeg revurdert artikkelbildet som ligger øverst, altså det printscreengreiene av koden. Enten kjøre et annet relatert bilde angående redesignet, evt sette en annen toppsak der. Syns det bildet bryter en del.

 

Ellers en svært pen, dekorativ og behagelig side. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...