Magnus Holm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Den går inn på mechcounter.com veldig mange ganger Har kanskje fått den telleren +1000 EDIT: Endret 20. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 De vil jo at man skal reloade siden masse da. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Med koden til Judofyr blir siden reloaded av en server istedet for en vanlig bruker. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har startet scriptet 20 ganger. Den første ligger på 6000, mens den jeg startet sist har bare 300 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeje, stilig er det uansett. At den er fysisk og ikke digital. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som har eksempler på pene flash-sider? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Likte denne til Statoil.. Endret 20. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Takk Flash er gøy Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sist jeg sjekka hadde vi et eget ASP-forum... 6890667[/snapback] Takk for flott svar. Visste ikke at det ikke var lov å snakke om ASP i webkafeen. Nei, her er det bedre å snakke om filmer (som Pirates of the Caribbean ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fler her som har forutsetninger for å prate om PotC enn ASP, regner jeg med, men til saken - får du ikke bedre svar i ASP-delen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ville ikke klassifisert PotC som en film forresten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ville ikke klassifisert PotC som en film forresten.Kom igjen, litt hjernedød action/adventure har ingen dødd av. Ingveh: Joda, flash er ganske så artig det, men jeg liker det egentlig ikke som et webformat, annet enn som filmer... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Would someone pleeeeease think of the blind! (Angående flash) -Kona til Ned Flanders Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg liker flash til forbedring av interaktivitet på nettet, 3dsaker og slikt, you catch my drift. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Nå gir jeg opp Cliche. De klarer pokker ikke å flytte domenet mitt. Ikke gidder de løfte en finger ut over å sende transfere requests om og om igjen heller. Skulle tro de tok hintet etter at den tredje timet ut..? Lurer på om jeg får igjen pengene mine jeg. Noen som har tips til andre webhotell med en giga for en tier eller to i måneden? Jeg blåser litt i alt så lenge mail-delen er god og de ikke er nede annenhver dag. Det er primært mail jeg skal hoste og sekundært web. God plass på mailen er et must. Foreløpig er det One (tidligere B-One) som leder i mine øyne siden all plassfordeling er dynamisk, men jeg er åpen for forslag! edit; skal faktisk vurdere å gi opp asp og heller slenge inn WP på et php-hotell. Hvem har lyst til å være slaven min? Endret 20. september 2006 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vi må ikke gi oss, for "Standards still matter", og krigen er ennå ikke slutt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Vi må ikke gi oss, for "Standards still matter", og krigen er ennå ikke slutt. 6904940[/snapback] Gjesp... Når går fanatisme av moten? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nevvar!! Men jeg synes faktisk det er viktig at vi ikke slutter å gi folk kritikk på kode, og viser dem hvordan de selv kan få det enklere når de lager websider, og også hvordan de kan nå ut til et publikum de trolig ikke har tenkt på som brukere av weben i det hele tatt.. Mener nå jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Nevvar!! Men jeg synes faktisk det er viktig at vi ikke slutter å gi folk kritikk på kode, og viser dem hvordan de selv kan få det enklere når de lager websider, og også hvordan de kan nå ut til et publikum de trolig ikke har tenkt på som brukere av weben i det hele tatt.. Mener nå jeg 6904985[/snapback] Joda, sant det. Jeg er bare litt lei av folk som mener at ting som flash er satans verk og det som verre er. Ikke at jeg nødvendigvis refererer til noen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå