Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gir jeg opp Cliche. De klarer pokker ikke å flytte domenet mitt. Ikke gidder de løfte en finger ut over å sende transfere requests om og om igjen heller. Skulle tro de tok hintet etter at den tredje timet ut..? Lurer på om jeg får igjen pengene mine jeg.

Noen som har tips til andre webhotell med en giga for en tier eller to i måneden? Jeg blåser litt i alt så lenge mail-delen er god og de ikke er nede annenhver dag. Det er primært mail jeg skal hoste og sekundært web. God plass på mailen er et must.

Foreløpig er det One (tidligere B-One) som leder i mine øyne siden all plassfordeling er dynamisk, men jeg er åpen for forslag!

edit; skal faktisk vurdere å gi opp asp og heller slenge inn WP på et php-hotell. Hvem har lyst til å være slaven min?

Endret av enden
Lenke til kommentar
Nevvar!!

Men jeg synes faktisk det er viktig at vi ikke slutter å gi folk kritikk på kode, og viser dem hvordan de selv kan få det enklere når de lager websider, og også hvordan de kan nå ut til et publikum de trolig ikke har tenkt på som brukere av weben i det hele tatt.. Mener nå jeg :)

6904985[/snapback]

Joda, sant det. Jeg er bare litt lei av folk som mener at ting som flash er satans verk og det som verre er. Ikke at jeg nødvendigvis refererer til noen her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...