Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med noe slikt som at "Alt innhold er blahblahblah.."?

Ingen her som gidder å gi deg tilbakemeldinger om siden så lenge du påstår å ha laget den selv, når det faktisk bare er en template ;)

 

http://home.no.net/hwpt/pt/strek.PNG

 

Btw, funny thing,

Er ikke det eneste jeg har gjort. Templaten er brukt, enig i det, men den er finpusset etter mine behov og hvordan jeg ønsker å ha siden.

Synes de ser prikk like ut. :)

Endret av PT
Lenke til kommentar

Jeg blir litt kvalm av lynsje-stemninga som fort oppstår i webkafeen. Korte sarkastiske svar slenges i stedet for å komme med skikkelig og konstruktiv hjelp til nybegynnere.

 

Pga. det -- i korte trekk i alle fall -- at jeg brukte to år med lesing i tråden før jeg åpnet kjeften her inne...

Lenke til kommentar
Jeg blir litt kvalm av lynsje-stemninga som fort oppstår i webkafeen. Korte sarkastiske svar slenges i stedet for å komme med skikkelig og konstruktiv hjelp til nybegynnere.

 

Pga. det -- i korte trekk i alle fall -- at jeg brukte to år med lesing i tråden før jeg åpnet kjeften her inne...

6884078[/snapback]

Joda, jeg er enig i det, men det er faen så kjipt når folk tar andres arbeid og utgir det som sitt eget.

Lenke til kommentar
Du får det for en femmer i alle fall

 

edit; kanskje ta med linken også... http://clichehosting.com/no/default.asp?wid=110&sid=3

6881029[/snapback]

Har du hotell hos clichehosting nå, enden?

Leste i en tråd på forumet for noen dager siden at de ikke har noe kontrollpanel? oO stemmer det?

6882143[/snapback]

Har ikke testet det enda. Venter på at de skal få surret seg til å flytte domenet mitt. Nå er jeg usikker på hva et kontrollpanel innebærer. Kjører asp, og så vidt jeg er klar over så har man ikke bruk for noe kontrollpanel der :)

 

Jeg valgte cliche fordi jeg skal hoste en flash-applikasjon (type bildearkiv) som tar mye plass etter hvert. Serverside er mindre prioritert med mindre noen her er så elskverdige å lage en side med wordpress fiks ferdig for meg :p

Lenke til kommentar
Er ikke det eneste jeg har gjort. Templaten er brukt, enig i det, men den er finpusset etter mine behov og hvordan jeg ønsker å ha siden.

6883631[/snapback]

For at du skal kunne skrive at du har copyright på designet, så må en slik template bearbeides så mye at det faktisk oppstår et nytt og selvstendig verk (nytt design) av det, noe som ikke er tilfelle her.

Dersom du endrer litt på designet uten at det blir et nytt verk, vil du ha rettighetene til dette i den formen du laget det, men fremdeles vil den som laget templaten ha rettighetene til hovedverket, og dermed må du ha vedkommendes tillatelse for å bruke din versjon, samt at han har krav til å bli navngitt på siden. :)

Er vel litt spesielt med templates, men de har vel retninglinjer for hvordan de skal brukes.

 

(innlegget var forøvrig ikke ment direkte mot deg, ei heller frekt ment) :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Som Arve sier, et kontrollpanel har ikke så alt for mye med hva du putter opp, men mer for å kontrollere miljøet du putter det opp i.. subdomener, epost, databaser, etc..

6884770[/snapback]

Ah, man skal ha tilgang til både DNS og en mailadmin. Jeg kommer tilbake til deg med mer infor når de får surret seg til å flytte domenet jeg :)

Lenke til kommentar
Står vel også noe i retningslinjene om at man ikke skal fjerne noe av det man har skrevet, slik at diskusjonene ikke skal miste sin mening.

6886794[/snapback]

 

Mente ikke først og fremst her på Diskusjon.no, men mange andre steder (for det meste blogger).

 

Men takk uansett :) Var det jeg trodde, men så det bare av folk med litt mer "peiling" enn oss andre.

Lenke til kommentar

Det du siterte gjelder for så vidt i blogger og andre steder også, der diskusjoner utspiller seg og plutselig kan miste hele sin mening på grunn av at forfatter/siteadmin finner det for godt å endre på en linje/legge til/fjerne.

 

Edit: Nå som jeg ikke har fått noen kommentarer på dette innlegget ennå, kan jeg egentlig fjerne alt, siden det ikke ødelegger noen diskusjon. Det er først når jeg har fått kommentarer og diskusjonen baller på seg at det har noe å si.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Bruker Notepad++ nå, men savner overstående funksjoner, men som privatperson som leker med websider som «hobby» vil jeg ikke betale for Dreamweaver.
Du mener - du vil ikke betale for DW slik som alle andre her inne som bruker DW har gjort? :cool:

 

Anyways, kanskje TSW Webcoder har noe sånt? Eventuelt er det andre her som vet om bedre saker, sikkert.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...