Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig respons på nybegynnerfeil...

• Times
  • Bilder som .bmp
  • Animerte gif'er
  • Grafikk som stjeler all oppmerksomhet
  • Lyd/musikk
  • Lager siden uten å teste den i flere browsere

Kunne sikkert ramset opp masse, men det gidder jeg ikke nå. Minn meg på det i morgen...

Lenke til kommentar
Har gjort det :yes:

Flott :)

Når forventer du at artikkelen blir ferdig?

Tja, i løpet av dagen, altså etter at jeg har sovet noen timer. I morgen skal jeg blir ferdig med forumgreiene og resten av siden, og da blir det vel noen pauser innimellom hvor jeg skriver litt, så blir det nok pauser, blir det nok en ferdig artikkel også :yes:

@ Haltan, du er brisen, du er jo blid... :p

Lenke til kommentar

Fikk jo ikke sove jeg da... :(

...så da begynte jeg å skrive litt i steden for :)

Endte opp med guide ver. 0.2 ;)

Må nok spørre Arve pent nok en gang; hvor i koden skulle koden til auto flow stå? Siden ble ikke akkurat knaskete slik den ser ut nå.

Det kommer mer i guiden altså, men det er måte på hva jeg rekker å skrive på en halvtime. Er det forresten noen som gidder å skrive noen få linjer om div og iframe, samt css, php, og kanskje litt om html? Den siste kan jeg ta selv, men hvis det er noen som har veldig lyst blir jeg ikke lei meg av den grunn.

Er det noe jeg har glemt, enten kategorier, eller i de jeg har skrevet? Det er det sikkert, klokka er 0300 og jeg har nesten skrevet i søvne. Skulle tro jeg fikk sove da men...

Kommer nok til å komme en god del mer skriverier fra meg etter hvert. Men først må jeg få i gang sidene, slik at de er funksjonible, deretter blir det forfatter av meg...

PS, duger forresten brukervennligheten? Har jeg brukt ord som selv de enkleste kan?

EDIT, oppgradert, fjernet noen skriveleifer her og der...

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Endte opp med guide ver. 0.2  ;)

Nice! :thumbup:

Men jeg savnet alle morsomhetene dine. :(

Noen ganger må jo jeg være seriøs og... :ermm::p

Men her var det ikke mye liv? Trodde jeg måtte lese igjennom flere sider, og den eneste som er sitt ansvar besvisst er Polert... Streik i kaféen i dag? Arve har samlet alle om at de krever rosa arbeidsuniformer?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...