Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 *poste rett sted* JÅW! Har vært ute på premierefest med skolen Part-hey Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hehe, stussa litt på hvorfor du posta den i styggeste sider?!?! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Dårlig respons på nybegynnerfeil... Times Bilder som .bmp Animerte gif'er Grafikk som stjeler all oppmerksomhet Lyd/musikk Lager siden uten å teste den i flere browsere Kunne sikkert ramset opp masse, men det gidder jeg ikke nå. Minn meg på det i morgen... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Skal HalTan begynne med fylleposter igjen nå? Da er det på tide å legge seg... Takker PiloT, skal mase mer i morra ja Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Da er det på tide å legge seg... Du kan da i det minste lese posten min først Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har gjort det Flott Når forventer du at artikkelen blir ferdig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Ser det UT som jeg er FULL? Jeg skriver helt rett ,tenker helt klart, og er nesten edru Dansa av meg galskapen Endret 3. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har gjort det Flott Når forventer du at artikkelen blir ferdig? Tja, i løpet av dagen, altså etter at jeg har sovet noen timer. I morgen skal jeg blir ferdig med forumgreiene og resten av siden, og da blir det vel noen pauser innimellom hvor jeg skriver litt, så blir det nok pauser, blir det nok en ferdig artikkel også @ Haltan, du er brisen, du er jo blid... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jeg synes ikke du ser/høres full ut! men Sigmoideus tenkte sikkert på det siden du hadde vært på party! Edit: Sigmoideus svarte litt over.. Endret 3. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er i godt humør ja! Hvem er vel ikke det etter en fest!? var det revyfest eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Teater Ze g33ksch00l is taking ovah! Neida, er kult å være med på EDIT: *reklamere* Oslo Katedralskole, Ullevålsveien *puttinnnummer*, kl. 19 hver dag Endret 3. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jaja, da begynner jeg å bli litt trøtt, så jeg tar og legger meg nå! Så snakkes vi i morgen alle sammen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jaja, da begynner jeg å bli litt trøtt, så jeg tar og legger meg nå! Så snakkes vi i morgen alle sammen! n00b (tusle i seng) EDIT: PT er trøtt Endret 3. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Fikk jo ikke sove jeg da... ...så da begynte jeg å skrive litt i steden for Endte opp med guide ver. 0.2 Må nok spørre Arve pent nok en gang; hvor i koden skulle koden til auto flow stå? Siden ble ikke akkurat knaskete slik den ser ut nå. Det kommer mer i guiden altså, men det er måte på hva jeg rekker å skrive på en halvtime. Er det forresten noen som gidder å skrive noen få linjer om div og iframe, samt css, php, og kanskje litt om html? Den siste kan jeg ta selv, men hvis det er noen som har veldig lyst blir jeg ikke lei meg av den grunn. Er det noe jeg har glemt, enten kategorier, eller i de jeg har skrevet? Det er det sikkert, klokka er 0300 og jeg har nesten skrevet i søvne. Skulle tro jeg fikk sove da men... Kommer nok til å komme en god del mer skriverier fra meg etter hvert. Men først må jeg få i gang sidene, slik at de er funksjonible, deretter blir det forfatter av meg... PS, duger forresten brukervennligheten? Har jeg brukt ord som selv de enkleste kan? EDIT, oppgradert, fjernet noen skriveleifer her og der... Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Endte opp med guide ver. 0.2 Nice! Men jeg savnet alle morsomhetene dine. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 - Klippe hår NEINEINEINEINEI!!!!!! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Endte opp med guide ver. 0.2 Nice! Men jeg savnet alle morsomhetene dine. Noen ganger må jo jeg være seriøs og... Men her var det ikke mye liv? Trodde jeg måtte lese igjennom flere sider, og den eneste som er sitt ansvar besvisst er Polert... Streik i kaféen i dag? Arve har samlet alle om at de krever rosa arbeidsuniformer? Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 /me er hjemme igjen.. Preøvestatus; Two down, one to go.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå