Gissan Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har da lagt til en strek i Dreamweaver ! Designer nå hjemmesiden, håper det blir noe tilslutt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har da lagt til en strek i Dreamweaver ! Designer nå hjemmesiden, håper det blir noe tilslutt. 6856019[/snapback] Lykke til.. Kan være greit å bruke andre sider og "se og ta" derfra i starten. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Når får man bruk for bitwise-operasjoner? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Når får man bruk for bitwise-operasjoner? 6858252[/snapback] Raske, effektive algoritmer, bl.a. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Noen som har direktelink til iTunes7 download? Jeg får ikke lastet ned, kommer bare opp overskrift på download-siden. Edit: Bare Norton som blocka, så da funka det Endret 13. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Norton 'a gitt. Jesper da :-/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Gratis lisens, så da kan jeg jo likegjerne bruke det.. Litt kaos av og til, får se om jeg dropper det når lisensen går ut om noen måneder.. Edit: Likte iTunes7, det eneste må muligens være at jeg mistet muligheten for å bruke MultiPlugin, men det er vel sikkert bare fordi de ikke har fått oppdatert den til versjon 7 enda.. Synd, for jeg likte å ha knappene på venstre side og en egen knapp for hele menyen.. Jaja.. Endret 13. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Selv om det er gratis lisens i 2 måneder, betyr ikke at det er bra AVG er gratis, men mye bedre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Eventuelt bare kjøre linux og ikke tenke så mye på virus å sån Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Vere naiv og tru at Linux ikkje kan bli angripen av virus? Neitakk. AVG er gratis, men mye bedre. Quoted for truth. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke hatt antivirusprogram på laptopen på et år ellerno, uten at den har tatt nevneverdig skade av det.. Så lenge man ikke laster ned urbrukelig dilldall, og bruker en kompetent nettleser (se, jeg skriver ikke Firefox ), så skulle vel det holde..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke hatt antivirusprogram på laptopen på et år ellerno, uten at den har tatt nevneverdig skade av det..Så lenge man ikke laster ned urbrukelig dilldall, og bruker en kompetent nettleser (se, jeg skriver ikke Firefox ), så skulle vel det holde..? 6859836[/snapback] Jo, igrunn sant det. Men AVG krever ~null, er gratis og beskytter mot dei små virusa som tilfeldigvis skulle snike seg forbi din kompetente nettlesar http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg elsker backup Sitter å redigerer en fil på ~500 linjer, pluttselig tryner editor under en saving - og det er bare 5 linjer med kode igjen i fila. Har en egen dev server her, så mulig noe blei borte over nettverk, eller at editor saver filer på en morsomt måte - uansett, jeg har også en server her hjemme som tar incremental backup av dev server, vært 5. minutt. Så var bare noen få linjer med kode som ble borte. Nettopp satt opp backupløsningen, så var litt redd for at den ikke funka som den skulle, men det gjorde den. Heldigvis. Så folkens, backup er et must. Nå skal jeg teste ut Zend Developer litt. Ser ut til å være en ok editor, selvom jeg ikke liker så mye "stæsj" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er faktisk enig med Marvil, man trenger ikke antivirus om man vet hva man driver med. Men er kjekt om man trenger å sjekke småfiler man tror er litt shady. Selv holder det med en brannmur for min del. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Brannmur er hvertfall for pingler. Maskinen min står åpen for allt å alle Har fysisk brannmur men åpnet den inn til min maskin :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg kjører GNU/Linux som router her hjemme, da med en veldig streng brannmur- noe som funker utmerket. Bruker ikke antivirus, og kan ikke si det fører til noe problemer. Men kan altid være greit å kjøre en virusscan i ny og ne, uansett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Har ikke hatt antivirusprogram på laptopen på et år ellerno, uten at den har tatt nevneverdig skade av det..Så lenge man ikke laster ned urbrukelig dilldall, og bruker en kompetent nettleser (se, jeg skriver ikke Firefox ), så skulle vel det holde..? 6859836[/snapback] Jo, igrunn sant det. Men AVG krever ~null, er gratis og beskytter mot dei små virusa som tilfeldigvis skulle snike seg forbi din kompetente nettlesar http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5 6859857[/snapback] Jeg er faktisk enig med Marvil, man trenger ikke antivirus om man vet hva man driver med. Men er kjekt om man trenger å sjekke småfiler man tror er litt shady. Selv holder det med en brannmur for min del. 6860191[/snapback] Det er absolutt sant nok, det kan absolutt være kjekt å ha et antivirusprogram kjørende, så tror nok det blir å få lagt inn AVG på laptopen.. Takk for link. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Hehe. bytta fra norton til AVG nå.. oj da, der gikk maskina mi en del kjappere gitt.. Takk takk Arve Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Kjører uten antivirus og brannmur jeg. Klarer meg fint jeg. Unsafe cybersex er bedre en safe cybersex. Bare spør George Bush Endret 14. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Lurer på om jeg skal legge inn AVG selv senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå