Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis lisens, så da kan jeg jo likegjerne bruke det.. Litt kaos av og til, får se om jeg dropper det når lisensen går ut om noen måneder..

 

Edit: Likte iTunes7, det eneste må muligens være at jeg mistet muligheten for å bruke MultiPlugin, men det er vel sikkert bare fordi de ikke har fått oppdatert den til versjon 7 enda.. Synd, for jeg likte å ha knappene på venstre side og en egen knapp for hele menyen.. Jaja..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Har ikke hatt antivirusprogram på laptopen på et år ellerno, uten at den har tatt nevneverdig skade av det..

Så lenge man ikke laster ned urbrukelig dilldall, og bruker en kompetent nettleser (se, jeg skriver ikke Firefox :) ), så skulle vel det holde..?

6859836[/snapback]

 

Jo, igrunn sant det. Men AVG krever ~null, er gratis og beskytter mot dei små virusa som tilfeldigvis skulle snike seg forbi din kompetente nettlesar :)

 

http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg elsker backup :love:

 

Sitter å redigerer en fil på ~500 linjer, pluttselig tryner editor under en saving - og det er bare 5 linjer med kode igjen i fila. Har en egen dev server her, så mulig noe blei borte over nettverk, eller at editor saver filer på en morsomt måte - uansett, jeg har også en server her hjemme som tar incremental backup av dev server, vært 5. minutt. Så var bare noen få linjer med kode som ble borte. Nettopp satt opp backupløsningen, så var litt redd for at den ikke funka som den skulle, men det gjorde den. Heldigvis. Så folkens, backup er et must.

 

Nå skal jeg teste ut Zend Developer litt. Ser ut til å være en ok editor, selvom jeg ikke liker så mye "stæsj" :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg kjører GNU/Linux som router her hjemme, da med en veldig streng brannmur- noe som funker utmerket. Bruker ikke antivirus, og kan ikke si det fører til noe problemer. Men kan altid være greit å kjøre en virusscan i ny og ne, uansett.

Lenke til kommentar
Har ikke hatt antivirusprogram på laptopen på et år ellerno, uten at den har tatt nevneverdig skade av det..

Så lenge man ikke laster ned urbrukelig dilldall, og bruker en kompetent nettleser (se, jeg skriver ikke Firefox :) ), så skulle vel det holde..?

6859836[/snapback]

 

Jo, igrunn sant det. Men AVG krever ~null, er gratis og beskytter mot dei små virusa som tilfeldigvis skulle snike seg forbi din kompetente nettlesar :)

 

http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5 :)

6859857[/snapback]

 

 

Jeg er faktisk enig med Marvil, man trenger ikke antivirus om man vet hva man driver med. Men er kjekt om man trenger å sjekke småfiler man tror er litt shady. Selv holder det med en brannmur for min del.

6860191[/snapback]

Det er absolutt sant nok, det kan absolutt være kjekt å ha et antivirusprogram kjørende, så tror nok det blir å få lagt inn AVG på laptopen..

Takk for link. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...