Even. Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg bruker iTunes til det meste. På mac'en min har jeg lagt inn mange tusen sanger i biblioteket og jeg kan enkelt og kjapt søke meg frem. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Har lagret mp3ene mine i mappesystem jeg, så samme hvilken avspiller jeg bruker så har jeg orden. *Kose på id3v2*. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Mine mp3er er også i en veldig bra mappe struktur, bare den nye funskjonen i iTunes som bugger litt på album med fjorskjellige artister. Endret 12. september 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Har lagret mp3ene mine i mappesystem jeg, så samme hvilken avspiller jeg bruker så har jeg orden. *Kose på id3v2*.Sant. Mappesystem FTW. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Har lagret mp3ene mine i mappesystem jeg, så samme hvilken avspiller jeg bruker så har jeg orden. *Kose på id3v2*. 6851748[/snapback] IDvFOO er genialt ja, gjorde det enkelt og laget et PHP script som sorterte alt på filnivå etter artist og sangnavn i grei mappestruktur, veldig greit. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Har en oversikt over musikk-biblioteket i en mysql database som var opprettet og er vedlikeholdt av amarok. Veldig kjekt og raskt... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Også kan du bare kjøre via et program og ordne mappesystem slik du vil, som her. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 IDvFOO er genialt ja... 6851799[/snapback] Hva er IDvFOO. Finner igjenting på Google. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Fatter ikke at dere orker å bruke iTunes, men det er kanskje bare meg. 6851231[/snapback] Amarok er tingen. 6851245[/snapback] Right you are! Elsker suggested songs funksjonen og alle last.fm funksjonene... 6851290[/snapback] Seccond that! Amarok Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 IDvFOO er genialt ja... 6851799[/snapback] Hva er IDvFOO. Finner igjenting på Google. 6851846[/snapback] Nåh. Foo og bar er bare eksempler på variabler, omtrent som man bruker x i matematikk. Forresten mulig at de to ordene, foobar, kommer fra FUBAR, som betyr «Fucked up beyond all recognition/repair», mener jeg å huske. Skjønner ikke helt logikken, dog. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Arh, alle mine mega mega dance 1 og opp blir jo listet som et eget album for hver artist . (Altså hvordan fikser jeg at samlealbum med forsjellige artister blir lest som et album? ) 6851678[/snapback] Du bruker Amarok, den takler samlealbum. Om den ikke oppdager det automatisk (kan skje av og til), kan du bare høyreklikke på albumet -> Mark as compilation. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) «Den installerte versjonen av iTunes (6.0.5) er den nyeste versjonen» Yeye.. Får heller laste ned på nytt senere. 6851161[/snapback] Last ned setupen fra apple.com, inneholder norsk språkpakke Endret 12. september 2006 av zokra Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 «Den installerte versjonen av iTunes (6.0.5) er den nyeste versjonen» Yeye.. Får heller laste ned på nytt senere. 6851161[/snapback] Last ned setupen fra apple.com, inneholder norks språkpakke 6852002[/snapback] Skal gjøre det selv? Hva var det som var nytt, video? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Skal gjøre det selv? Hva var det som var nytt, video? 6852021[/snapback] Det ble lagt til i forje versjon. Egentlig er det bare iTunes Store og to forskjellige måter å vise albumer på. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 «Den installerte versjonen av iTunes (6.0.5) er den nyeste versjonen» Yeye.. Får heller laste ned på nytt senere. 6851161[/snapback] Last ned setupen fra apple.com, inneholder norks språkpakke 6852002[/snapback] Skal gjøre det selv? Hva var det som var nytt, video? 6852021[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): New in iTunes 7Movies Buy Disney films from the iTunes Store and go to the movies without leaving your comfy chair. Cover Flow image. Cover Flow With Cover Flow, you can flip through your digital music and video collection just as you would CDs. Automatic Album Art As long as you have an iTunes Store account, iTunes will automatically fetch available album art for any CD you imported to iTunes. New User Interface Enjoy better views, an improved Source List, and easier way to navigate your digital entertainment collection. Tetris games screen. iPod Games Just $4.99 in the iTunes Store, iPod games give you hours of fun. iPod Summary Get at-a-glance information about everything on your iPod. iPod summary chart. Download Manager Make the most of your time by telling iTunes in what order to download content from the iTunes Store. Higher Video Resolution Every movie or TV show you buy from the iTunes store downloads at 640 by 480 pixels: four times better than before. iTunes video control bar. Onscreen Video Controls Play all your iTunes video on a brand-new interface that gives you more control, even at full screen. Multiple Libraries Build your collection over multiple libraries, and keep them on different hard drives to save space. Library Backup A new “Back Up to Disc” menu lets you easily back up your entire iTunes library to CD or DVD. Gapless Playback Live albums, classical works, or any work that sounds best when it’s continuous, now seamlessly transitions from one song to another. Ratings and Parental Controls View ratings on the iTunes Store and filter out music, movies, and TV shows you don’t want kids to access Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har peiling på hva som har skjedd med datostemplinga på det nest siste innlegget mitt i studentbloggen min? På framsida er datoen borte, inne på innlegget er den der. Link i signatur. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Nei desverre er ikke noe særlig i WP, har nettopp starta å bruke det selv. Ser jeg har en uvelkommen < i bloggen min noe n som vet hvor den kommer fra? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Arh, alle mine mega mega dance 1 og opp blir jo listet som et eget album for hver artist . (Altså hvordan fikser jeg at samlealbum med forsjellige artister blir lest som et album? ) 6851678[/snapback] Du bruker Amarok, den takler samlealbum. Om den ikke oppdager det automatisk (kan skje av og til), kan du bare høyreklikke på albumet -> Mark as compilation. 6852000[/snapback] Blir litt vanskelig siden man ikke har linux installert. Er heller ikke så lysten å installere linux bare for et musikkprogram, men ellers takk. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Begynner å irritere meg kraftig nå den "<" i Studentbloggen min. Kan noen hjelpe meg med å få den bort Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 <li class="page_item"><a href="http://uendelig.org/blogg/?page_id=10" title="Web 2.0 +">Web 2.0 +</a></li> <li class="page_item"><a href="http://uendelig.org/blogg/?page_id=11" title="Archives">Archives</a></li> <li class="page_item"><a href="http://uendelig.org/blogg/?page_id=15" title="Digger">Digger</a></li> </ul> </div> <hr /> <div class="content"> <div id="primary"> <div id="current-content"> <div id="primarycontent" class="hfeed"> [COLOR=red] <[/COLOR] <div id="post-14" class="hentry p1 publish author-greshh category-blogging y2006 m09 d12 h08 alt"> <div class="entry-head"> <h3 class="entry-title"><a href="http://uendelig.org/blogg/?p=14" rel="bookmark" title='Permanent Link til "Bestillt 20 000 kbps linje"'>Bestillt 20 000 kbps linje</a></h3> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå