Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg som synes de har hatt det samme stygge designet hele tiden?

Har forresten funnet ut at jeg skal tjene penger på siden min, så gå inn og klikk på reklamen... (link i sig)

*tjene penger*

Du må endre noe dritt i profilen elns hvis du var registrert fra før.

itpro_tech.jpg

Lenke til kommentar
Bare meg som synes de har hatt det samme stygge designet hele tiden?

Har forresten funnet ut at jeg skal tjene penger på siden min, så gå inn og klikk på reklamen... (link i sig)

*tjene penger*

Du må endre noe dritt i profilen elns hvis du var registrert fra før.

itpro_tech.jpg

:scared:

/me nekter å endre på profilen. Beholder heller det gamle designet...

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

har ikke helt hatt sansen for de tidligere heller.. tanken har vært fin, men utformingen ikke helt bra.. (4-5/6) men den her... den... var rett og slett STYGG! (1/6) << de har jo IKKE teknikken da.. (se neste linjer)

please.gif DET ER FAKTISK IKKE SÅÅÅ VANSKELIG Å VALIDERE SIDER SELV OM DE ER PORTALER!!!

edit> 447 errors på 333 linjer er bra gjennomsnitt... :p

mange av errorene er rett og slett pga utforming, og ikke innhold...

f.eks. er 1/6 av disse: pixel.gif" height="8" width="16"> uten alt=""..

transparange gif som ofte blir brukt i table-design pga mangel av kontroll.. clown2.gif)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Jeg kan vel heller si at jeg aldri har vært innom itpro.no :D Så hvordan så den ut før?

Når det gjelder gathering.org designet, tja vet ikke, synes den var veldig lightweight. Treffer jo prikken på i'en når det gjelder farger forhold til sesongen (vinter). Men sånn generelt synes egentlig TG er "out" for meg. Ville heller brukt tiden med å slappet av på en hytte med varm kakao og skitur enn å sove på betongen i vikingskipet med bassdrønn i bakgrunnen og folk som skriker "arne!" :p

Lenke til kommentar

Som et lite miniprosjekt tenkte jeg at siden min skulle ha en liten guide som førstegangs webdesignerne kan bruke, slik at de ikke kommer hit med fisker som inneholder barnesykdommer. En litt subjektiv liste á la Webdesignfolka. For eksempel å prøve å unngå Times, hvis det ikke passer akkurat den siden da.

Noen som har noen forslag til hva en slik punktliste bør inneholdet, gjerne med en beskrivelse av hvorfor man bør/ikke bør gjøre de forskjellige tingene...

Og forresten, hva i all verden betyr elns? Trodde først det var en skrivefeil, men alle bruker det jo, uten om meg selvfølgelig, som er gammel og treigt :blush:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Sigmoideus: glemte å nevne, hadde en ide på noe liknende selv. Kanskje ikke helt n00b guide men, prøve å lage en guide som forhåpenligvis "noen" forstår. En guide om diverse teknikker jeg har lært meg i det siste (som sikkert mange andre kunne ha nytte av).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...