Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Har litt knapt med tid, men.

 

Hvor mye tid skal man beregne på å lære HTML og CSS?

6848389[/snapback]

Uansett hvor mye tid det er så er det en kunnskap du kan ta i bruk til senere prosjekter.

 

Jeg vil tippe med hjelp fra folk her så skal du nok klare å sette opp siden på 2-5 dager. Vil nå jeg tippe.

 

Les HTML Tutorial og CSS Tutorial. Kan virke noe kjedelig i førsten, men ikke gi opp. Når det sitter så er det faktisk.. moro. Alltid moro å skape og være kreativ ;)

6848414[/snapback]

Tror jeg begynner med Dreamweaver jeg, så får vi se på det blir litt HTML og CSS på meg tilslutt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde glemt htmldog jeg  :dontgetit:  anbefaller selv den siden isteden. Men prøv deg da fram i Dreamweaver, men ikke vær redd for å klikke deg inn i code view for å prøve å se hva programmet gjør når du legger til diverse ting så du kanskje for en liten oppfatning av hvordan html fungerer.

6848492[/snapback]

Selvfølgelig.

 

Laster ned nå, får se hvordan det går.

 

Legger ut screenshots snart! ;)

Lenke til kommentar
CRT finnes det ennå?  :tease:

6848893[/snapback]

Åjadda. Jeg tørr ikke å skaffe meg LCD før jeg har råd (eller får) 21" eller større. Hver gang jeg ser en skjerm som er mindre enn det så blir alt feil :\ Men burde nesten skaffe ny skjerm ettersom det noen ganger får rosa toning, eller andre farger. Også noenganger så blinker det mellom vanlig og fargetonen. Dårlig kontakt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...