Jernlov Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Åssen greier dere bruke Flickr? Serverne dems står jo på island på et 33,3 modem virker det som. 6846446[/snapback] Hehe, ja-a. Slitsomt å browse der. ___ INGEN som har noe å komme til det jeg spurte om for litt siden? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Åssen greier dere bruke Flickr? Serverne dems står jo på island på et 33,3 modem virker det som. 6846446[/snapback] Diskusjon.no gjør jo det samme til tider, men fremdeles er vi mange tusen som bruker det... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Hos meg har aldri flickr vært treigt og jeg har kun 3mbps linje, men nå har jeg bestillt 20mbps. Blir faktisk 1 kr billigere i mnd og er jo ikke så værst da;) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Flickr har EN DEL besøkende. Tipper at serverne er i USA i tillegg. Pingen går jo drastisk opp da. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 jorgis: Diskusjon er ikke på langt nær så treigt som flickr. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Google har og "en del" besøkande, og har både bildevisning, videostreaming, søkemotor og eposttjeneste - pluss ein del til. Google har alltid vore lynraskt. Google går foran med eit godt eksempel i forhold til slike som Flickr. Edit: Og nei, eg bryr meg ikkje om google er større og har meir resurssar enn andre. Alle burde levere raske tenester. Endret 11. september 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Er jeg så kul at dere må overse meg? Har spurt om 2 ja\nei spørsmål som flere av dere har kunnskap til å svare og nothing, nada sipp! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Hvorfor ikke bare bruke rate your music i stedet for å lage noe selv, jernlov? Det nye systemet deres funker jo fett. Ang web 2.0; last.fm Rate Your Music Gmail/Gmail Hosted (krastmailen lagres på gmail sine servere, sparer plass og penger for krast.no) YouTube MySpace er de jeg bruker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hvorfor ikke bare bruke rate your music i stedet for å lage noe selv, jernlov? Det nye systemet deres funker jo fett. 6846845[/snapback] Jeg har profil der, men sidene er så grusomt stygge . Også hadde vært kult å hatt ett prosjekt som liksom vil bety (ha bruk for) noe for meg så jeg liksom er motivert til å komme i mål. Edit: Også er det ofte veldig lite info om albumene. Man kan legge til tracklist osv. men det er jo ikke noe bra info opplegg som f.eks. discogs.com har. Jeg har begynt å samle på vinyl og er derfor veldig opptatt av hvilket år plata ble gitt ut, hvor den ble presset, hvor mange kopier det fins osv osv. Endret 12. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Hehe, ja, det nye designet er ikke noe særlig å skryte av. Nå vet jeg ikke om det er antivirusen min som blokker en evt header, eller om de rett og slett ikke har noen, men uansett, kunne vært mye penere. Men det nye systemet er flott. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Systemet er greit det, til CD'r og sånn men til sånn som edit'n min over så holder det ikke mål dessverre Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Flickr har akseptabel hastigheit her på mi 24mbitslinje. Flickr: http://www.afup.org/IMG/flickr_php.pdf Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 ALA Issue 223 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 *Note to self: Lese Text-Resize Detection og A Standardista's Alphabet senere* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Samme om man har 100mbit om serverne er treige. Jernlov: Liker utseendet på prosjektet ditt hittil, spent på å se resten. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Jernlov: Liker utseendet på prosjektet ditt hittil, spent på å se resten. 6847725[/snapback] Yej! En kommentar Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Tenkte jeg skulle begynne med design av en familie-relatert side. Hvilke programmer kan jeg bruke for å designe siden? Noe lignende frontpage, men det er vel litt gammelt, er det ikke? Finnes det gode gratis-alternativer, også? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Selve designet vil jeg anbefalle Photoshop til (Eller GIMP om det skal være gratis), å sette det samme vil jeg anbefalle å lære html + css til, men om ikke så bruk Dreamweaver istedenfor Frontpage. Edit: Gratis å lære HTML & CSS Endret 12. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Selve designet vil jeg anbefalle Photoshop til (Eller GIMP om det skal være gratis), å sette det samme vil jeg anbefalle å lære html + css til, men om ikke så bruk Dreamweaver istedenfor Frontpage. Edit: Gratis å lære HTML & CSS 6848354[/snapback] Har litt knapt med tid, men. Hvor mye tid skal man beregne på å lære HTML og CSS? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Har litt knapt med tid, men. Hvor mye tid skal man beregne på å lære HTML og CSS? 6848389[/snapback] Uansett hvor mye tid det er så er det en kunnskap du kan ta i bruk til senere prosjekter. Jeg vil tippe med hjelp fra folk her så skal du nok klare å sette opp siden på 2-5 dager. Vil nå jeg tippe. Les HTML Tutorial og CSS Tutorial. Kan virke noe kjedelig i førsten, men ikke gi opp. Når det sitter så er det faktisk.. moro. Alltid moro å skape og være kreativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå