Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Web 2.0 har jo fine farger det. Du mangler litt javascript goodness, Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Fargevalgene dine berg, whitespace er ikke = web2.0 whitespace kom før web2.0 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Siden tidenes morgen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Er ikkje noko gale i å vere litt Web2.0, vel? Whitespace er eit ganske mektig verktøy om det er brukt riktig uansett samanheng, web2.0 eller ikkje. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Nei da e ikkje no gale i da, white space e eit godt verktøy når man arbeider hjå veven. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Nei da e ikkje no gale i da, white space e eit godt verktøy når man arbeider hjå veven. 6845491[/snapback] Tor _har_ spist noko rart. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 De e eg heilt enig i! Kvifor kan ikkje dere nynorsk-folk bruke "web"? De e da ikkje nokke kult med "vev" Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Nei da e ikkje no gale i da, white space e eit godt verktøy når man arbeider hjå veven. 6845491[/snapback] Tor _har_ spist noko rart. 6845522[/snapback] Jepp, han har slukt en stor dose med god humor EDIT: Digg har fått en ny reklame Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 11. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Er det ikke adsense reklame der da? Så det er vel ikke de som bestemmer hva som skal reklameres der. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Vanligvis er det bare tre firkanter med tekst/linker som ikke forstyrrer designet. Hvorfor ikke fortsette med dette? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 http://beyond-sanity.com/musikk/q-base-2006/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 http://beyond-sanity.com/musikk/q-base-2006/ 6845728[/snapback] strike!? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Var visst det Wordpress la inn, ja.. Har endret til <del> nå.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Jøss var du på Q-BASE 2006 i fjor? Ikke verst EDIT: Hvilke Web2.0 tjenester bruker dere? Jeg bruker: - Writely - Flickr - Digg - del.icio.us - last.fm (hører veldig sjeldent på musikk på data'n) - GMail Endret 11. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Uansett, fikk svar i dag, fra Q-Meierier: Hei Tor! Først og fremst tusen takk for din henvendelse! Vi setter pris på engasjerte kunder som er villige til å gi både ris og ros. Vi streber etter å gjøre våre kunder fornøyde, og slike henvendelser gjør det mulig for oss å tilpasse produkter, emballasje og produksjon enda bedre. Den nye emballasjen på 1 liter sjoko- og jordbærmelk ble endret for å skille de mer fra tradisjonelle melk- og juicekartonger. Vi benyttet samtidig muligheten til å endre på fargen da vi syntes de opprinnelige var for mørk, og ikke representerte produktenes smak og munnfølelse. Jordbær- og sjokolademelken er imidlertid laget etter samme oppskrift som tidligere! Vi håper derfor du ikke lar deg sjenere av den nye fargen, men allikevel fortsetter å nyte den samme gode smaken. Ha en fortsatt strålende dag! Ikke representerte produktets smak og munnfølelse? Skjønner ikke hvorfor de bytta til en kvalmende farge, da. Bruker digg.com halvveis, ser iallefall på alle vidcast-episodene. Endret 11. september 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) EDIT: Digg har fått en ny reklame Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6845543[/snapback] Det må ha skjedd nylig. Var innpå digg for noen time siden og da var det igjenting der. Ikke noe å gråte for. Liker du det ikke kan du bare bruke adblock filteret i Opera (eller Firefox) Jøss var du på Q-BASE 2006 i fjor? Ikke verst EDIT: Hvilke Web2.0 tjenester bruker dere? Jeg bruker: - Writely - Flickr - Digg - del.icio.us - last.fm (hører veldig sjeldent på musikk på data'n) - GMail 6845785[/snapback] Ja, jeg bruker Digg ..og Gmail, last,fm og noen ganger Google Calender (men jeg bruker det ikke så ofte siden det ikke er støtte for Opera) EDIT: Glemte vi blogg? Hva bruker du Writley til? Interessant: How much data does Google Store? Endret 11. september 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Writely er genialt til skolearbeid. Da kan jeg jobbe både i windows, linux, bibliotek og skole Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 GMail er vel ikke Web 2.0? Ikke i mine øyne iallefall. For de som ikke har fått det med seg, så har Styleboost redesigna. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Interessant: How much data does Google Store? Kan ikke være helt korrekt siden han har utealatt en del andre tjenester også. WEB 2.0 greier jeg bruker? - Writely - Flickr - Digg - last.fm - GMail - Yahoo! Answer + noen andre jeg ikke kommer på i farta.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Åssen greier dere bruke Flickr? Serverne dems står jo på island på et 33,3 modem virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå