Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, fikk svar i dag, fra Q-Meierier:

 

Hei Tor!

 

Først og fremst tusen takk for din henvendelse! Vi setter pris på engasjerte kunder som er villige til å gi både ris og ros. Vi streber etter å gjøre våre kunder fornøyde, og slike henvendelser gjør det mulig for oss å tilpasse produkter, emballasje og produksjon enda bedre. Den nye emballasjen på 1 liter sjoko- og jordbærmelk ble endret for å skille de mer fra tradisjonelle melk- og juicekartonger. Vi benyttet samtidig muligheten til å endre på fargen da vi syntes de opprinnelige var for mørk, og ikke representerte produktenes smak og munnfølelse. Jordbær- og sjokolademelken er imidlertid laget etter samme oppskrift som tidligere! Vi håper derfor du ikke lar deg sjenere av den nye fargen, men allikevel fortsetter å nyte den samme gode smaken.

 

Ha en fortsatt strålende dag!

 

Ikke representerte produktets smak og munnfølelse? Skjønner ikke hvorfor de bytta til en kvalmende farge, da.

 

Bruker digg.com halvveis, ser iallefall på alle vidcast-episodene.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar
EDIT: Digg har fått en ny reklame :cry:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

th_UglyadDigg.png

6845543[/snapback]

Det må ha skjedd nylig. Var innpå digg for noen time siden og da var det igjenting der.

 

Ikke noe å gråte for. Liker du det ikke kan du bare bruke adblock filteret i Opera (eller Firefox)

 

Jøss var du på Q-BASE 2006 i fjor? Ikke verst :p

 

EDIT: Hvilke Web2.0 tjenester bruker dere? Jeg bruker:

- Writely

- Flickr

- Digg

- del.icio.us

- last.fm (hører veldig sjeldent på musikk på data'n)

- GMail

6845785[/snapback]

Ja, jeg bruker Digg

 

..og Gmail, last,fm og noen ganger Google Calender (men jeg bruker det ikke så ofte siden det ikke er støtte for Opera)

 

EDIT: Glemte vi blogg?

 

Hva bruker du Writley til?

 

Interessant: How much data does Google Store?

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...