Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Høres bra ut Ueland, men vi får vel (forhåpentligvis) ikke voldsomt mange binære regneoppgaver. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva!? Binært er jo kjernen til vår eksistenns! Har binært som annenspråk. Man forstår ikke pc'n før man har designet sin egen pc i krets simulator. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror jeg nok forstår det jeg trenger å vite, uten binær eller kretser Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror jeg nok forstår det jeg trenger å vite, uten binær eller kretser Hehe, hva trenger vi å vite? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg lurer seriøst på om jeg skal ta på meg nazimod-hanskene og begynne å sparke ut folk som må diskutere hva som er best opera og firefox... 6838346[/snapback] Sant nok, er ganske bortkastet å ha en diskusjon på ting der svaret gir seg på forhånd.. Det kan du få lov til. Begynn gjerne med Marvil 6838405[/snapback] Hah! Jeg diskuterer ikke, jeg bare konstaterer fakta. Endret 10. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Er det noen andre som får fucka heis/scrollbar på Aftenposten.no? Endrer helt utseende i min FF 1.5. EDIT: Blir faktisk endret i IE7 også. Fra smooth XP-style til en kjip Windows 95-style. Endret 10. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det stemmer, Loomy. Unødvendig av Aftenposten det der, som er den eneste noenlunde landsdekkende nettavis som går an... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 @Berg: Photoshop og Dreamweaver samt de ulike språkene for web, hadde holdt for min del. Ingen rar heis i Opera 9.x Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tor: Du var jo ikke uvitende om at førsteåret var mer generelt retta mot IT. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, men jeg kunne da fortsatt greide meg veldig bra uten Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Joda, sant nok. Men uansett, jeg syns det er greit å ha litt generelle IT-kunnskaper, og Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Mhm, men da heller ting som er knyttet mer mot webkommunikasjon. Historien rundt PC o.l kan jeg lese meg selv til. Ville heller brukt dette året på å lære om serverside, f.eks. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, dere husker kanskje ikke denne siden jeg spurte om noen sider siden men jeg har funnet ut at jeg skal ha mye mer info enn det som er vist der. Så istedenfor å ha en stor plass for hver plate så tenker jeg å ha de mest nødvendige faktaene også ha en "show more" button så firkanten blir lengre og resten vises. AJAX er best til dette formålet? 6835486[/snapback] Noen? Planen min nå er å lage ett skjema som jeg fører inn info til den plate siden jeg viste til over som lagret det jeg la til i en database også skal jeg ha søk, så du kan søke i databasen og hente fram relevante objekter, også skal jeg ha en "browse by f.eks. format". Er dette for vanskelig for første php prosjekt? Jeg følte jeg skjønte logikken i php, selv om den database delen ble litt mye info på engang men med en gjennomgang til på den delen så skal jeg nok få det inn. Har senere lyst til å utvikle den siden inntil noe à la Rate Your Music og Discogs 6835898[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Om dere skulle hatt PJ, ville dere trodde det var 'Programmering, Java' eller 'Prosjekt'? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Prosjekt. ..men så har jo jeg hatt PJ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Georgiiie! Ikke unnlat å fortelle dem at det er et alternativt fag med fagkode "PG" som også kan passe til programmering! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det noen andre som får fucka heis/scrollbar på Aftenposten.no? Endrer helt utseende i min FF 1.5.EDIT: Blir faktisk endret i IE7 også. Fra smooth XP-style til en kjip Windows 95-style. 6840139[/snapback] Nupe, superslick Cairo-generert vektor-heis, som vanlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hjemmesiden til filmen "Borat" var nesten genial. http://www.borat.tv/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvorfor dro du ikke heller på sensation black or white? 6824805[/snapback] Tja, hadde dratt på black hvis jeg hadde hatt penger, det tok visstnok av. Sensation er jo Trance, house og lign.. Misunner deg noe ¤"¤&¤¤ Jesper... neste år blir det Q-BASE på meg og.. ^^ 6825062[/snapback] Sensation Black har hardstyle for alle pengene, bare hør på artistene som var med: Kai Tracid, Zany, The Prophet (med Deepack som special gues), Darkraver, Catscan, Showtek (med De Puta Madre som special guest), og Technoboy. Ikke mye Trance/house etc. der i gården akkurat Men Q-BASE tok hefitg av i år også, sinnsykt morro! Du må definitvt være med neste år! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Hjemmesiden til filmen "Borat" var nesten genial. http://www.borat.tv/ 6843306[/snapback] Hei, det så ut som min siste kreasjon jo - bare bittelitt bedre *vente på webhotellet så jeg kan ha enda en side uten å ha design til noen side...* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå