Steinmann Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Loomy etterlyste en fyllepost tidligere i dag, men må nok skuffe han - er i stand til å skrive helt og holdent feilfritt 6834755[/snapback] Samme her. Men det gjelder tydeligvis ikke orsus :/ 6835357[/snapback] Jeg hadde ikke drukket en dråpe! Skriver alltid som et svin Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Aldri mer alkohol. På en annen side har jeg kobla sammen alle "delene" på sida mi, til ein. www.danielforsbakk.com er adressa. Dere finner nok ut av det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Ikke helt. Det skal være "skuffe ham". Sikker på at ikke Språkrådet har innført valgfrihet der også? Skulle ikke forundre meg, i tilfelle. Tor: Nei, kom meg aldri dit. Sendte jo melding til deg da du var på vei til Hulen, om at jeg var på Bryggeriet. Magnus: Ikke erte, nå! ------------------------------------------------- Daniel: /me likes. Konseptet er bra. Liker ikke den feite ramma på bildet av deg, men det får vel gå. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Lastet ned Flock nå. Virker faktisk veldig bra Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Og Flock er bygd på gecko-motoren, eller et slags skall el. til Firefox? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 http://ibackups.net/ Noen som brukte/besøkte denne før dette skjedde, og kan fortelle meg hva de drev med? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det er bare Firefox (1.5.0.5) med annet themes og intregering av del.icio.us, Flickr, Photobucket og mange blogger. Mange stilige funksjoner EDIT: La til link: http://flock.com/tour/ Endret 10. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 http://web.archive.org/web/20050326145401/...://ibackup.net/ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Tøft! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Flock skin til Firefox > Flock Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Opera > Firefox.... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 True true, men om du skal ha 'the lesser of two evils'. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Gah, dere er umettelige. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer seriøst på om jeg skal ta på meg nazimod-hanskene og begynne å sparke ut folk over en lav sko som på død og liv må diskutere hva som er best av to såvidt forskjellige produkter som opera og firefox... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer seriøst på om jeg skal ta på meg nazimod-hanskene og begynne å sparke ut folk over en lav sko som på død og liv må diskutere hva som er best av to såvidt forskjellige produkter som opera og firefox...Show no mercy. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer seriøst på om jeg skal ta på meg nazimod-hanskene og begynne å sparke ut folk over en lav sko som på død og liv må diskutere hva som er best av to såvidt forskjellige produkter som opera og firefox...Det kan du få lov til. Begynn gjerne med Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer seriøst på om jeg skal ta på meg nazimod-hanskene og begynne å sparke ut folk over en lav sko som på død og liv må diskutere hva som er best av to såvidt forskjellige produkter som opera og firefox...Det kan du få lov til. Begynn gjerne med Marvil 6838405[/snapback] Ja, det vil nok dere Opera-folk like... hehe, bare kødder Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 *Plystre seg vekk med å linke til et innlegg hos Design Melt Down* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 "Radials" og lignende, om brukt riktig, er nice! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Nei jeg vil også ja en slik kalkulator:) Går du på NITH Ueland.? Fremtidsplanene dine da? 6822548[/snapback] Fullføre NITH, sannsynligvis år 2 og 3 ved NITH Oslo siden damen går der, gjelder bare å finne ut hva jeg skal fordype meg i til da Mr.Berg: Skal vurdere utfordringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå