PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Noen som kan fortelle meg hvor i tegnkartet jeg finner noe som kan brukes som checkbox i word? Litt fort - friends strax <--- denne? (tydeligvis ikke alle som ser den ) Endret 2. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) What is phat? http://www.demoted.orgWoot! FrontPage sida mi validerte! "Namnam, kjøp boller av enden og få kaffe i slengen!" Haha sweet Signatur PoleCat.. Endret 2. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg jobber med Schibsted's mobilsatsing, INPOC. Ganske morsom jobb + lærerikt, tatt i betrakting at jeg er 18. Har noen hørt noe fra Mikka da? Var det ikke han som var en av "de store" på forume? Ikke INPOC!!!!!!!!! huff! spammer meg jo _hele_ tiden! er en jente som gikk i klassen min før som meldte meg inn, men har jeg brukt det noen gang? NEI! men det kan jo komme godt med når jeg får meg ny mobil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg jobber med Schibsted's mobilsatsing, INPOC. Ganske morsom jobb + lærerikt, tatt i betrakting at jeg er 18. Har noen hørt noe fra Mikka da? Var det ikke han som var en av "de store" på forume? Ikke INPOC!!!!!!!!! huff! spammer meg jo _hele_ tiden! er en jente som gikk i klassen min før som meldte meg inn, men har jeg brukt det noen gang? NEI! men det kan jo komme godt med når jeg får meg ny mobil /me hadde to kontantkort-abbonement til mobilen min, men begge to "gikk ut på dato" fordi jeg glemte å fylle på mer... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm, når enden er god, er allting godt: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm, når enden er god, er allting godt: og om enden er dårlig (som i "sjuk") ? Da er allting vått? (første eg kom på, rima så fint på "godt") Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) dere ass... snakker du om? *vurdere å legge seg snart* BTW, stikk gjerne innom tråden min og fortell meg at det blei bedre med ny header Endret 2. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Arve... Den mailen... Tok bare en rask skikk på "Fra" og så webmaster et eller annet. Ja ja, tenkte jeg, sikkert noen som lurer på noe på siden. Tror det gikk sånn cirka 5 sekunder etter at jeg leste mailen hva dette egentlig var. Først trodde jeg det var en syk syk mann som var kinky, men ved nærmere ettersyn var det "bare" deg... Æ vart skræmt sjø. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Min dag: - Norsk tentamen: Nynorsk (på data med word + nynorsk retting ) - Daffe på domus-kaféen og vente på at resten av gjengen skal bli ferdige - Klippe hår - Daffe hjemme til en kamerat - Stikke hjem og se sesong 1 av Viva La Bam Ble ikke mye scriptmekking i dag, duH! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har noen hørt noe fra Mikka da? Var det ikke han som var en av "de store" på forume? Han er en av de store på forumet Tihi... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 - Norsk tentamen: Nynorsk (på data med word + nynorsk retting ) Ny norsk stavekontroll i word suger! - Klippe hår Få se bilde Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 - Daffe på domus-kaféen og vente på at resten av gjengen skal bli ferdige Domus? Jøss... Dem er det ikke mange igjen av? Husker det var to her og, men de har for lengst skiftet navn, hvis Domus på Rauros og her er det samme da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Arve... Den mailen... Tok bare en rask skikk på "Fra" og så webmaster et eller annet. Ja ja, tenkte jeg, sikkert noen som lurer på noe på siden. Tror det gikk sånn cirka 5 sekunder etter at jeg leste mailen hva dette egentlig var. Først trodde jeg det var en syk syk mann som var kinky, men ved nærmere ettersyn var det "bare" deg... Æ vart skræmt sjø. :lol: No skal eg lese ferdig en liten artikkel på alistapart, og så skal eg legge meg. er sinnsvakt trøtt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Edit: Vi har domus i førde også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og Domus i Sogndal.. /me har spist på Domus i Førde.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Edit: Vi har domus i førde også EDIT? Anyways; noen som har sett det nye designet på http://itpro.no/ ? Skikkelig nasty Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Edit: Vi har domus i førde også EDIT? Anyways; noen som har sett det nye designet på http://itpro.no/ ? Skikkelig nasty Trudde eg edita, men skreiv så raskt at eg ikkje merka ka eg gjorde feil æææh! Gamle designet på itpro.no var førti ganger finare! Marvil: Kun pingler som spiser på domus Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Edit: Vi har domus i førde også EDIT? Anyways; noen som har sett det nye designet på http://itpro.no/ ? Skikkelig nasty Bare meg som synes de har hatt det samme stygge designet hele tiden? Har forresten funnet ut at jeg skal tjene penger på siden min, så gå inn og klikk på reklamen... (link i sig) *tjene penger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå