Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber med Schibsted's mobilsatsing, INPOC. Ganske morsom jobb + lærerikt, tatt i betrakting at jeg er 18. Har noen hørt noe fra Mikka da? Var det ikke han som var en av "de store" på forume?

Ikke INPOC!!!!!!!!! huff! spammer meg jo _hele_ tiden! :grin: er en jente som gikk i klassen min før som meldte meg inn, men har jeg brukt det noen gang? NEI! men det kan jo komme godt med når jeg får meg ny mobil :p

Lenke til kommentar
Jeg jobber med Schibsted's mobilsatsing, INPOC. Ganske morsom jobb + lærerikt, tatt i betrakting at jeg er 18. Har noen hørt noe fra Mikka da? Var det ikke han som var en av "de store" på forume?

Ikke INPOC!!!!!!!!! huff! spammer meg jo _hele_ tiden! :grin: er en jente som gikk i klassen min før som meldte meg inn, men har jeg brukt det noen gang? NEI! men det kan jo komme godt med når jeg får meg ny mobil :p

/me hadde to kontantkort-abbonement til mobilen min, men begge to "gikk ut på dato" fordi jeg glemte å fylle på mer...

Lenke til kommentar

Arve... Den mailen... Tok bare en rask skikk på "Fra" og så webmaster et eller annet. Ja ja, tenkte jeg, sikkert noen som lurer på noe på siden.

Tror det gikk sånn cirka 5 sekunder etter at jeg leste mailen hva dette egentlig var. Først trodde jeg det var en syk syk mann som var kinky, men ved nærmere ettersyn var det "bare" deg... :p

Æ vart skræmt sjø.

Lenke til kommentar

Min dag:

- Norsk tentamen: Nynorsk (på data med word + nynorsk retting :w00t:)

- Daffe på domus-kaféen og vente på at resten av gjengen skal bli ferdige

- Klippe hår

- Daffe hjemme til en kamerat

- Stikke hjem og se sesong 1 av Viva La Bam

:)

Ble ikke mye scriptmekking i dag, duH! :D

Lenke til kommentar
Arve... Den mailen... Tok bare en rask skikk på "Fra" og så webmaster et eller annet. Ja ja, tenkte jeg, sikkert noen som lurer på noe på siden.

Tror det gikk sånn cirka 5 sekunder etter at jeg leste mailen hva dette egentlig var. Først trodde jeg det var en syk syk mann som var kinky, men ved nærmere ettersyn var det "bare" deg... :p

Æ vart skræmt sjø.

:lol: :lol: :lol:

No skal eg lese ferdig en liten artikkel på alistapart, og så skal eg legge meg. er sinnsvakt trøtt...

Lenke til kommentar
Edit:

Vi har domus i førde også :w00t:

EDIT? :ermm:

Anyways; noen som har sett det nye designet på http://itpro.no/ ?

Skikkelig nasty :scared:

Bare meg som synes de har hatt det samme stygge designet hele tiden?

Har forresten funnet ut at jeg skal tjene penger på siden min, så gå inn og klikk på reklamen... (link i sig)

*tjene penger*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...