Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

*klynk*

 

For bare noen dager siden, syntes jeg mySQL var lett. Bare å selecte det man ville, og man får svar...

6827481[/snapback]

Det er mulig jeg hjalp deg litt, hvis jeg forstod spøsrmålet og husker noe av SQL-en jeg lærte for fire år siden og ikke har brukt en eneste gang siden da :p

 

Måtte til og med løfte ned den tre kilo tunge bibelen min fra hylla, så hvis jeg var til hjelp så skylder du meg en stor en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er MEGET sant.

6827677[/snapback]

...og spesielt i denne bransjen.

6828030[/snapback]

Åja..

Første vi hørte på BI: Kontakter er alt, så kikk over skulder og fest og bli gode venner med alle rundt deg for de kan bli sjefen din om noen år.

 

Så bra jeg har deg her på forumet. Om 3-4 år er jeg en topp-programmerer.

Lenke til kommentar
Jeg sjekket i dag årsplanen for hva som skal skje på MK og fant ut at vi skal ha noe som heter:

 

"WEB-prod.

m/kalkyle

Exel  R/G"

 

i uke 46. Hva er det kalkyle-greiene?

6827222[/snapback]

Kan ha noe med utregning av pris på et oppdrag/jobb..

Har vært borti en del kalkyler til utregning av slikt, men rent overfladisk til webprosjekter, mest til trykkerijobber, men det er mye av det samma vil jeg mene (det viktigste er å vite prosessgangen, hva som gjøres, og hvor lang tid ting tar). :)

Lenke til kommentar
Forslag til side: Write a book

 

En forfatter/moderator skriver første kapittel. Så skal brukerne fortsette boka ved å skrive andre kapittel. Etter en uke ser man hvem som har fått flest stemmer og man begynner på kapittel tre osv... :)

6834673[/snapback]

 

Høres ut som et kult forum-prosjekt/vikingboard-mod! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...