Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jeg har en wrap div for å sentrere hele siden min. I denne wrapen har jeg satt et bakgrunnsbilde med css i toppen. Men når jeg legger til flere diver inne i denne wrapen kommer ikke bildet fram under de nye divene. Har prøvd

background:none; og background-color:transparent; på de andre divene, men det hjelper ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det?

6824194[/snapback]

kanskje background:inherit? eller fjerne de helt som loomy sa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

Prøvd å bare fjerne background(-color)-egenskapene alltogether? DIV'er skal være "gjennomsiktige" som standard.

6824257[/snapback]

Hadde det til å begynne med, var derfor jeg prøvde background:none; osv. Det merkelige er at det fungerer helt fint i IE :cry:

 

Edit: Hvis jeg setter float:left på #wrap så kommer bakgrunnsbildet igjennom de andre divene, men da er ikke siden sentrert lenger. :hmm:

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Det var et veldig godt alternativ, Henrik.

 

Jaja, da stakk jeg til Nederland en tur, skal på Q-BASE i år også (Advarsel - musikk på siden). Og gjett om det blir gøy! 16 timer non-stop Hardcore, Hardstyle, Hardtrance og Jumpstyle.... Blir det bedre enn det? :grin:

6824177[/snapback]

Hvorfor dro du ikke heller på sensation black or white?

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Det var et veldig godt alternativ, Henrik.

 

Jaja, da stakk jeg til Nederland en tur, skal på Q-BASE i år også (Advarsel - musikk på siden). Og gjett om det blir gøy! 16 timer non-stop Hardcore, Hardstyle, Hardtrance og Jumpstyle.... Blir det bedre enn det? :grin:

6824177[/snapback]

Hvorfor dro du ikke heller på sensation black or white?

6824805[/snapback]

 

Sensation er jo Trance, house og lign..

 

Misunner deg noe ¤"¤&¤¤ Jesper... :p neste år blir det Q-BASE på meg og.. ^^

Lenke til kommentar

Webproduksjon er sikkert noe helt annet enn webdesign. Kan tenke meg at det er noe så kjedelig som "kunsten å drive en nettside", type kapittelet "Starte din egen bedrift" i økonomien på grunnkurs.

Exel skal sikkert være Excel, så da passer jo teorien min ganske så bra.

:p

 

Off to pajty!

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...