Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

velger {
egenskap: verdi;
}

 

Høres fortsatt bondsk ut. :wee:

 

Edit: Argh. Holder på å "si opp" et oppdrag her nå. Har tatt altfor lang tid, det har hengt over meg som en mørk skygge de siste ukene. Det dreier seg om å oppdatere og lage noen nye sider i et allerede veletablert nettsted. Hvor er moroa i det, tatt i betraktning at CMS-et lukter 97 og sidene ser ut deretter?

 

Gah, it's killing me.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Slike oppdrag er kjipt.. Hatt et par slike selv. Som man helst skulle ønske man hadde sagt nei til..

Enten ta deg selv i nakken og få det unnagjort kjapt, eller si det fra deg og bruk tid og krefter på noe anna.

Men problemet med å si det fra deg når det allerede har dratt ut er jo at du lett kan få negativ omtale via kunden..

 

uansett, å utsette det videre gjør ikke saken bedre.

Mitt tips: Ta en avgjørelse "and move on.." :)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Har fått det fantastiske oppdraget gjennom en nabo, faktisk, som driver et slags firma som utvikler nettsider. Så det hele administreres gjennom han, og jeg vet at han har en annen som nokså sikkert kan ta jobben. Håper det.

 

Edit: Der sendte jeg uansett eposten med forespørsel om han får han andre karen til å gjøre det. Hadde det vært en god nettside med fin kode og kanskje også design, hadde jeg nok gjort jobben, men er så lite engasjerende å drive med tabeller og JSP.

 

Må jo også lære meg binære tall og Javaprogrammering, føler nesten jeg ligger litt etter der :p

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Du er jo overalt plutselig Berg... :)

 

Du er langt fra den eneste, er en god del av studentene omkring som er usikre på dette, jeg og er det på enkelte felter rundt binærutrekningen, men tror det sitter snart.

 

Kanskje jeg skal lage en binærkalkulator som forklarer utregningen, bare for å komme meg mer inn i java. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skriver ofte "selektor", men det ordet finnes ikke i ordboka.
Vel, språk utvikler seg jo med bruken, tar vel ikke lang tid før spraakraadet følger opp og det er et fullverdig norsk ord.

6821138[/snapback]

Mønster? Ein selektor er bygd opp av mønster, iallfall.

 

Velger/utvelger blir vel det direkte oversatte ordet.

Lenke til kommentar

Jeg har en wrap div for å sentrere hele siden min. I denne wrapen har jeg satt et bakgrunnsbilde med css i toppen. Men når jeg legger til flere diver inne i denne wrapen kommer ikke bildet fram under de nye divene. Har prøvd

background:none; og background-color:transparent; på de andre divene, men det hjelper ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...