Haraldson Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 Linkes til mediafront fra itavisen.no, dessuten nevner dem firmaet i podcasten, så kanskje de er flaue. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 Hadde jeg vært, for å si det sånn. Det har vel kanskje ikke dingz.no i porteføljen sin heller? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hm. Den kom to ganger :/ Endret 6. september 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 OK, vi har forstått det, du er glad i den Daniel. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 Uff på tide å legge seg. Alltid artig å lese i forumet her. Imorgen har jeg tre timer "datamaskiner, nettverk og internett". Synes det er litt lite med tre timer i uka om dette. Henger såvidt med til og med jeg og dette er tredje timen. Nei er på tide å skjerpe seg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Noen som har sett noe til Marvil i det siste? Sjelden det går en hel dag uten at jeg ser han på MSN... 6809865[/snapback] Har delvis ferie, så kjørte Norge på tvers og deretter bursdagsgreier for min søster.. Men ja, det er sjelden det går en dag uten MSN.. Og vi fikk faktisk penger for den designgreia, jorgis ordna overraskende bra opp i den saken.. Marvil var aktiv her i går, så han er vel bare ute og råner i Golfen... Pft, du er bare misunnelig.. Endret 6. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Ja, jeg savner å ha bil. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Noen som har prøvd seg på Boo Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Noen som har prøvd seg på Boo 6818882[/snapback] Visst Book of Boo er laget med Boo så vil jeg prøve, virket meget kult Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Det var jo fugly kode da :s Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Det var jo fugly kode da :s 6819170[/snapback] Oj, glemte helt å sjekke ut det jeg, fiklet bare med funksjonene jeg Men ja det var helt grusom kode Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Oki, har et problem som egentlig ikke er webdesign-relatert, men siden folk her har gode kjennskaper til hele webben, så prøver jeg meg allikevel... Mener å ha lest om selskaper/nettsider som tilbyr videresending av postpakker? En del nettbutikker i det store utland leverer desverre ikke til Norge, derfor hadde det vært greit med en slags videresendings-tjeneste, slik at en vare bestilt i UK allikevel kan havne i Norge. Noen som har hørt om en slik tjeneste? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Send varen med et budfirma ala UPS osv.. Evt Poste Restante til Sverige eller hva det heter.. Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Finnes det noen norske ord som er brukt i websammenheng for disse ordene: - selector - property - element (i XHTML Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Selektor, egenskap og element Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Finnes det noen norske ord som er brukt i websammenheng for disse ordene:- selector - property - element (i XHTML 6821078[/snapback] Property = egenskap Element = element Jeg skriver ofte "selektor", men det ordet finnes ikke i ordboka. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Jeg skriver ofte "selektor", men det ordet finnes ikke i ordboka.Vel, språk utvikler seg jo med bruken, tar vel ikke lang tid før spraakraadet følger opp og det er et fullverdig norsk ord. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Oki, har et problem som egentlig ikke er webdesign-relatert, men siden folk her har gode kjennskaper til hele webben, så prøver jeg meg allikevel... Mener å ha lest om selskaper/nettsider som tilbyr videresending av postpakker? En del nettbutikker i det store utland leverer desverre ikke til Norge, derfor hadde det vært greit med en slags videresendings-tjeneste, slik at en vare bestilt i UK allikevel kan havne i Norge. Noen som har hørt om en slik tjeneste? 6819225[/snapback] http://www.magnum.no Den er visst nede for øyeblikket Endret 7. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Ville vel tro at "selector" burde bli "velger" eller lignende? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Velger var ikke noe godt norsk ord til å erstatte selector, IMO. *Spy av Top Model-reklame* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå