Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett noe til Marvil i det siste? Sjelden det går en hel dag uten at jeg ser han på MSN...

6809865[/snapback]

xyxwave.gif

Har delvis ferie, så kjørte Norge på tvers og deretter bursdagsgreier for min søster.. :)

Men ja, det er sjelden det går en dag uten MSN.. :p

 

Og vi fikk faktisk penger for den designgreia, jorgis ordna overraskende bra opp i den saken.. :)

 

Marvil var aktiv her i går, så han er vel bare ute og råner i Golfen...

Pft, du er bare misunnelig.. :wee:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Oki, har et problem som egentlig ikke er webdesign-relatert, men siden folk her har gode kjennskaper til hele webben, så prøver jeg meg allikevel...

 

Mener å ha lest om selskaper/nettsider som tilbyr videresending av postpakker? En del nettbutikker i det store utland leverer desverre ikke til Norge, derfor hadde det vært greit med en slags videresendings-tjeneste, slik at en vare bestilt i UK allikevel kan havne i Norge. Noen som har hørt om en slik tjeneste?

Lenke til kommentar
Oki, har et problem som egentlig ikke er webdesign-relatert, men siden folk her har gode kjennskaper til hele webben, så prøver jeg meg allikevel...

 

Mener å ha lest om selskaper/nettsider som tilbyr videresending av postpakker? En del nettbutikker i det store utland leverer desverre ikke til Norge, derfor hadde det vært greit med en slags videresendings-tjeneste, slik at en vare bestilt i UK allikevel kan havne i Norge.  Noen som har hørt om en slik tjeneste?

6819225[/snapback]

http://www.magnum.no

 

Den er visst nede for øyeblikket :xmas:

Endret av Even.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...