Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk inn på Google Press Center og fant ut hvor utrolig viktig Google er for enkelte mennesker.

My sister-in-law found her mother after 34 years of searching by using Google. I just thought you'd like to know you helped us find our mom! -- Laurie M.

 

I have to tell you thank you! After 12 long years, I have been reunited with my first love via Google. If it were not for your company, I would not have found him so easily. He moved all the way to Germany, and I googled his name about a month ago. His boss has a website, and there is a tiny picture of him on it, with his name. If it was not for that, we would have never reconnected. Thank you over and over and over again! You guys rock! -- Orlena C.
Lenke til kommentar
Er det krigsansiktet ditt, Arve? Eller var du ikke så glad?

6811069[/snapback]

 

Verken/eller. Var verken spesielt glad eller sur, men meir sliten etter den tidligare nevnte ålinga i gjørme og drit. God stemning nonetheless :)

 

I dag har eg hatt skyting. Massevis av skyting. 171 skudd løsna eg til saman. Ståande skyting er tungt i lengden, iallefall. :p

 

Og om to dagar er det ferie - einaste som er med på å halde motivasjonen oppe for tida :p

 

oleeid: Forferdelig dårlig vits - både gjennomføring og baktanke. "Null insj, null prestasjon" som eg ville sagt her. Dessuten har du klart å skrive "verve kampanje" i to ord i innlegget ditt.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Sikkert franketea han mener. Tenkte å kjøpe noe der jeg også, men siden er jo nede nå...

6813555[/snapback]

 

Der var den vettu, takk :D

 

PT: Nettbutikken er fortsatt åpen.

http://www.spreadshirt.net/shop.php?p=13&op=articles

6814009[/snapback]

:)

 

Sidene lå/ligger hos TJC, og gikk derfor til helvete da TJC takket for seg. Men vi kommer sterkere tilbake, ek lovar. Har noen skjorter som ikke er publisert også. Det brenner bare i alle ender på jobben for tiden, så jeg har rett og slett ikke tid til å jobbe med noen ny side.

 

Vi har en temp-butikkløsning liggende oppe på http://frankietea.spreadshirt.net

 

Kult at dere er interesserte, forresten ;D

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Dere husker kanskje at Jason Santa Maria og Cameron Moll påtok seg å designe National Gazette. Noen som vet hva som skjedde? Dette var jo i April, og siden har fortsatt bare en placeholder.

6816890[/snapback]

Jason Santa Maria har iallfall vore veldig opptatt med å designe Hey Amigo! for ein gjeng kalla Carson Systems (folka bak Think Vitamin og DropSend). Cameron Moll veit eg ikkje. :)

 

Mange linker der, ja. :p

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...