Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi! Endelig nytt nick. Jeg het Nytrøa før, hvis noen lurte...

 

Har endelig gjort ferdig Krast.no, si gjerne fra hvis det er noe som bør endres. Fikk fiksa så hoverbildene lastes samtidig med resten av siden. Skal etter hvert lage et bestillingsskjema, noen som har link til en bra side om skjema-styling?

 

Kunne også trengt litt kritikk på dette førsteutkastet til mitt nye bandprosjekt...

 

post-51199-1157481183_thumb.png

 

Funker det, eller er det bare å starte på nytt? Lurer på om det er litt blast. Dessuten likte ikke de andre i bandet rosafargen.

Lenke til kommentar

Uhm, nå kommer bistre onkel Berg og er litt pirkete;

 

Daniel: Syns det ble litt mye med de tjukke borderne til høyre og venstre. Samtidig syns jeg at shaden øverst ble litt sterk, og den fikk et litt billig preg.

 

Vibeke: Slik rosafargen brukes nå, er jeg enig med de andre bandmedlemmene. Tror den hadde funka bedre som en del av teksten, i linker eller noe. Samtidig syns jeg du bør jobbe en god del mer med selve typografien.

Lenke til kommentar
Jøss, holder noe av gamlegutta på med webdesign enda altså? Godt å se at ikke alle går lei etter en periode :)

Såklart! I stor skala - meir aktiv no enn nokon gong tidlegare :innocent:

 

Fundingsrud.no er det faktisk planlagt at skal inneholde noe en gang, men først må jeg fikse det )(%%)=(/% NGT-modemet som glemmer at jeg har åpnet port 80 etter to dager...

6808240[/snapback]

Port 80?! Er ikkje det den vanlige "surfeporten"? Eller har det rusta så fort her oppe i nord blant delta-9-ekko, kilo-4 og "FEM SKUDD MOT SKIVENE I EGET TEMPO!"? :p

 

Dere er håpløse. Dere bruker mer tid på å endre design og lage nye ting enn dere bruker på å faktisk lage innhold :p

6808268[/snapback]

 

Gjør eg vel ikkje :)

 

PT: Du aner ikke hvor godt det er å være ferdig med generell utdanning. :D

6809808[/snapback]

Berg, du aner ikke hvor godt det er å være ferdig med NITH :wee:

6809824[/snapback]

De anar ikkje kor godt det er å ha...fri... :whistle:

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Heh, pen multiquote Arve :) Minner om gamle dager.

 

Port 80 er surfeporten ja, og hva gjør man da når man skal hoste en nettside? Jo, man åpner port 80 så surferne får tilgang til serveren gjennom brannmuren ;)

 

Lurer nesten på om jeg savner de fem skuddene mot egen skive-dagene. Så bekymringsfrie. Gikk noe galt var det alltid noen høyere i systemet som hadde gitt ordren og kunne skyldes på :p

Lenke til kommentar
Arve: Du har ikke mye fri, nei!

6810579[/snapback]

 

Har en del fri, faktisk. Og har fått god tid til alle måltid i det siste - berre det er jo frihet :)

 

Klura nettopp litt med min søte SE K800i, og blogg-funksjonen der er genial. Bildehelsing frå meg når eg var på Mauken skytefelt og nettopp hadde åla meg fram mange, mange meter i gjørme og kravla over ei elv. Tjoho, våt, klissete og jævlig. Eg kom meg igjennom uten så masse som eit grasstrå i pipa på AGen :)

 

Edit: Her er min nettopp påbegynte mobilbilde-blogg, forresten :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Referrer logging er en fin båt.

post-24411-1157487426_thumb.jpg

 

EDIT:

Argh, her brukte jeg hele 5 minutter på å skrive et fiffig lite innlegg i en tråd på russ.no, og så kommer det en eller annen tulling og sletter hele sulamitten! Sikkert Kim som gjorde det, hrmf.

*daske*

 

:p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...