Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Haha! Ingen som gidder å hjelpe meg i å skrive en minitalk om Elvis Presley på engelsk (Veldig fristende å kopiere fra Wikipedia ) Endret 5. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Saus og spaghetti! Ka dere tror om mitt ellers minimalistiske og kjedelige bildegalleri bestående kun av bilder som det er feil fokus på? http://gallery.danielforsbakk.com/ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 dan1el: Veldig fint Bare velg en annen farge en blå på Previous/Next Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Daniel: Eksperimentelt, dude! Bra at du får nytt objektiv, i det minste Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Standardblåfargen er ikke så veldig pen, nei. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jøss, enden er tilbake! Hadde muligens vært litt interessant det prosjektet, om jeg hadde hatt tid. Om jeg har tid eller ikke finner jeg ut om en uke, har en dekknavnside som må mekkes ferdig ganske snart også Edit @ Mr. Forsbakk: Ser fint ut, trenger bare en annen farge på linkene, men det er jo allerede nevnt Endret 5. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Er ikke dette veldig billig? Men tror nok at det holder med 500 MB hvis jeg skulle bestilt EDIT: BBcode-feil... Endret 5. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Er ikke dette veldig billig? Men tror nok at det holder med 500 MB hvis jeg skulle bestilt EDIT: BBcode-feil... 6809522[/snapback] Skal teste det. Bestilte flytting i stad, så vi får se. Er litt irritert dog, BeFs sa at de støttet .NET på windows-serverne og jeg byttet uten å dobbeltsjekke. Så viser det seg at de ikke gjør det. Ser også at de har en litt kødden mailserver, så jeg er skeptisk... Mail er den viktigste tjenesten for meg, og jeg har vært bortskjemt med fastname de siste årene. De er dessverre for dyre når man vil ha hosting i tillegg... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hva er mest riktig av .htm og .html? Jeg bruker alltid .html (Faktisk går det mest i .php, selv om jeg ikke bruker PHP ) Endret 5. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Har ikke noe å si, hvis jeg ikke husker feil. De skal ha samme prioritering på serveren også. .htm henger vel i grunn bare igjen fra tiden der man bare kunne ha tre tegn i filendelser. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Har ikke noe å si, hvis jeg ikke husker feil. De skal ha samme prioritering på serveren også. .htm henger vel i grunn bare igjen fra tiden der man bare kunne ha tre tegn i filendelser. 6809601[/snapback] Feil, ISS har en prioritert liste, og jeg mener å huske at htm ligger høyere enn html. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet om en god galleri-plugin til Wordpress? Evt. et standalone galleri som er lite og lett? Prøvde meg på ANIga-galleri-pluginen til WP, men den spytter jo ut tabeller og masse javascript som ikke funker i FF og Opera Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet om en god galleri-plugin til Wordpress? Evt. et standalone galleri som er lite og lett? Prøvde meg på ANIga-galleri-pluginen til WP, men den spytter jo ut tabeller og masse javascript som ikke funker i FF og Opera 6809692[/snapback] Hvis du er keen på pittelitt fikling med koden og godtar flash kan du sjekke ut galleriet på bilder.fundingsrud.no. Er veldig fornøye med simpleviewer som et enkelt no fuzz bildesystem. Ved å leke med xml-en kan du styre det meste, og å lage det er lett som en plett med en program som heter porta. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Vil helst unngå flash (galleriet må jo være tilgjengelig for blinde!), men takk for tipset Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Har ikke noe å si, hvis jeg ikke husker feil. De skal ha samme prioritering på serveren også. .htm henger vel i grunn bare igjen fra tiden der man bare kunne ha tre tegn i filendelser. 6809601[/snapback] Feil, ISS har en prioritert liste, og jeg mener å huske at htm ligger høyere enn html. 6809687[/snapback] Apache har også en prioritert liste, men jeg aner ikke hvordan den ser ut som standard. Hos meg: DirectoryIndex index.php index.html index.html.var Forøvrig gir det liten mening å lagre filer uten PHP-kode som .php siden de da blir parset av serveren først. Minimalt med ressurser/tid som brukes, men uansett. *daske historieprosjekt* FNs rolle i Midt-Østen Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Vil helst unngå flash (galleriet må jo være tilgjengelig for blinde!), men takk for tipset 6809772[/snapback] Hehe, godt poeng Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Vil helst unngå flash (galleriet må jo være tilgjengelig for blinde!), men takk for tipset Det skumle var at den setningen gav mening de første 5 sekundene etter at jeg hadde lest den Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 PT: Du aner ikke hvor godt det er å være ferdig med generell utdanning. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 PT: Du aner ikke hvor godt det er å være ferdig med generell utdanning. 6809808[/snapback] Berg, du aner ikke hvor godt det er å være ferdig med NITH Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 PT slaps Mr.Berg around a bit with a large trout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå