enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Jøss, holder noe av gamlegutta på med webdesign enda altså? Godt å se at ikke alle går lei etter en periode Hvordan gikk det med dere som designet en søt liten side til en av jobbene mine - fikk dere penger til slutt? Tåpelig opplegg... Anyway - har en ny gig på gang hvis noen er interressert PM me Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Enden er tilbake jo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan gikk det med dere som designet en søt liten side til en av jobbene mine - fikk dere penger til slutt? Tåpelig opplegg... 6807100[/snapback] Haha, vi fikk det til slutt, ja. 500kr til hver av oss Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 enden Tenkt å oppdatere disabused snart? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 enden Tenkt å oppdatere disabused snart? 6807602[/snapback] Disabused er død, og jeg beholder egentlig domenet bare fordi det er jævels billig webhotell for å hoste bildene til et annet galleri Jeg har helt detti av webdesignkarusellen, og er for opptatt til å sette meg inn i det på nytt. Hvis ikke skulle jeg gjort redesignet av sidene våre på egen hånd... Kanskje jeg skulle tatt ned forsiden til disabused..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Kunne jo være en ide om du bare bruker serveren som lagringsplass Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Done. Da redirecter vi til en annen side uten innhold Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Jeje, best sånn. Veldig fin gest det med å fikse @fundingsrud-adresser til andre som vil ha en slik adresse, forresten, I like. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hmm... Noen som kan fortelle meg hva disabused og fundingsrud er/var? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Nettsidene til enden, aka. Jørgen Fundingsrud. Ikke verre. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Oki Der var det ikke mye å skryte av EDIT: Er det ikke på tide å oppdatere bloggen, Berg? Endret 5. september 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 http://disabused.com/whatitwas.php Alle linkene er brutt da, siden index.php har fått kommentert bort all php-koden sin Fundingsrud.no er det faktisk planlagt at skal inneholde noe en gang, men først må jeg fikse det )(%%)=(/% NGT-modemet som glemmer at jeg har åpnet port 80 etter to dager... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 EDIT: Er det ikke på tide å oppdatere bloggen, Berg? Hadde du giddi å lese litt i kafeen hadde du fått med deg at jeg driver på med en ny en Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 EDIT: Er det ikke på tide å oppdatere bloggen, Berg? Hadde du giddi å lese litt i kafeen hadde du fått med deg at jeg driver på med en ny en 6808262[/snapback] Dere er håpløse. Dere bruker mer tid på å endre design og lage nye ting enn dere bruker på å faktisk lage innhold Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 enden: Jeg gjør det med det formål å faktisk ha en blogg (studentblogg nå, faktisk) som jeg faktisk kan oppdatere nå og da. Har ikke designa noe på lenge, ei heller hatt noe å skrive om Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hmm, jeg har masse å skrive om men ingen blog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Skal vi bytte? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Berg: Regner med at du bare lager en ny template, så en oppdatering kan aldri skade Enden: Såklart! Det er jo det å lage nye ting som er morro Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Skal vi bytte? 6808300[/snapback] OK Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Haha, uhm, det lukter mye arbeid... Ehh.. Må gå og.. Øyh, sausen brenner seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå