jorgis Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Grattis med lappen forresten, regner med det blir du som kjører meg til ByLAN? 6804746[/snapback] På en betingelse: at jeg slipper å bære den tunge CRTen din. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) På en betingelse: at jeg slipper å bære den tunge CRTen din. Satser på at det blir en snerten 20/21" LCD-skjerm før den tid EDIT: La til to vesentlige ord Endret 4. september 2006 av PT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Speaking of ByLAN, hvor mange skal? Begynner så smått å vurdere det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Når erre? Jeg skal iallefall på The Whitest Boy Alive, Hulen, på torsdag Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) 29. sept - 2. oktober. EDIT: The Whitest Boy Alive? Wtf.. *google* ...electronic dance... Æsj! Endret 4. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Nå som vi snakker laptop, er plutselig ByLAN aktuelt... Dyrt å komme inn? Stort? Fett? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Pris: 5 stk. Flagstad Plasser: 1000 Om det er fett aner jeg ikke. Aldri vært der Endret 4. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jørgen påstår i alle fall at det er fett, så da velger jeg å tro på fyren for en gangs skyld Såh, noen nye bergensere som er med på WDS-rekke? http://bylan.net/ forresten. Endret 4. september 2006 av PT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) WDS-rekke hadde vært phett. Hvor mange blir vi i så fall? 5? Da kan jeg ta på meg Teh Sexay HW.no T-skjorte2.0 også Endret 4. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Sånn? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kan komme innom og hilse på dere i min Deilige Operashirt™ - du vet hvem, Berg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Åpnet Photoshop for første gang på lenge og prøvde emg på et utkast. Edit:"Flammene" ble grusomt pikslete på .png Endret 4. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kan komme innom og hilse på dere i min Deilige Operashirt™ - du vet hvem, Berg Du skuffer meg ved å bruke "hvem" i denne sammenhengen, men joda, jeg vet hvilken. Da kan jo jeg ha på en av ISO50-t-skjortene. WDS-rekke er jeg med på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Opera er så bra at en tskjorte med deres merke blir som en annen person, den får personlighet. Derfor jeg skrev 'hvem' Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Pent forsøk, Georgieboy. Velvel, begynner å bli ferdig med den nye bloggen min (eller, står fortsatt fast der jeg sto fast for noen dager siden, men det går bittelitt framover), og tenkte jeg kanskje skulle kline til med nytt, eget domene for denne. Syns ikke navnet mitt passer som domene, det mest nærliggende blir haraldsonberg.net/org/com. Noen som har andre forslag? Engelske fremmedor-bølgen er vel mer eller mindre over. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Hvis jeg virkelig går inn for å lære meg å lage databaser og skriptspråk som henter fra databasen, hvor lang tid vil jeg bruke på å lære meg det? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvis jeg virkelig går inn for å lære meg å lage databaser og skriptspråk som henter fra databasen, hvor lang tid vil jeg bruke på å lære meg det? 6805592[/snapback] Kommer vel helt an på hvor rask du er til å lære det, samt interessen for det du skal lære... noen kan plukke opp andre språk på en+to+tre, mens for andre tar det evigheter... Det samme gjelder vel for databaser og skriptspråk... Lykke til forresten. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet om et webbasert filopplastingssystem som jeg kan installere på websereveren min for å laste oppe filer? FTP er sperret på jobben Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 web2ftp eller noe slikt? De har det på dreamhost.com og det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 web2ftp eller noe slikt? De har det på dreamhost.com og det fungerer veldig bra. 6805994[/snapback] Fant det nettopp selv også, fungerte flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå