Haraldson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kommer folk seg inn på kontrollpanelet til STW nå? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kommer folk seg inn på kontrollpanelet til STW nå? 6797876[/snapback] Kommer rett inn, jeg. Bare husk å gå direkte til cp.servetheworld.net, og ikke gjennom forsiden til STW. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Aha, da er vi med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Virker som de har flytta plasseringen av PhpMyAdmin til mysql.hosted.servetheworld.net. Var en annen adresse før. Noen som vet hvor lenge de sparer på backupen de tar? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke lenge. Jeg ba om en backup for tre (fire når de svarte på eposten) dager tilbake, men det hadde de ikke. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Æh, det der er så fantastisk. TJC hadde heller ikke backup tilgjengelig Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Backup er utrolig viktig og burde egentlig tas ganske ofte. Tror det er mange firmaer som burde hatt noen backuper men ikke har det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke lenge. Jeg ba om en backup for tre (fire når de svarte på eposten) dager tilbake, men det hadde de ikke. 6799732[/snapback] Rart. Snakka med de på livechat nå og da sa det at de sparte på backupen i 30 dager. De kunne ikke garantere det, men de skulle ha den lenger enn fire dager. MySQL lagrer de i 25 (ca) dager. Fikk tilbake backupen, så alt virker igjen nå Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jorgis! Vi er spent på hvordan oppkjøringa gikk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) I serien artige formuleringer - en serie som vitner om for lite norskundervisning på landets medialinjer, er vi i dag kommet til baksiden av esken til Norton Internet Security, punkt 1. "Hva er det Norton Internet Security beskytter mot? Din frihet til å utforske. Finne en lokal restaurant, sende direktemeldinger om hva som skjer til vennene dine, finne et aksjefond." Ufrivillig korrekt. Endret 4. september 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hehe, jeg vil også ha et program som beskytter min dator mot min frihet til å utforske! Sparer i tillegg penger på å ikke få lov til å finne lokale restauranter! Endret 4. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jorgis! Vi er spent på hvordan oppkjøringa gikk! 6800740[/snapback] Mellombels førarprov ligger fint plassert i hanskerommet i bilen nå. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nerds som greier det på første forsøk, de kule stryker to ganger først Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Grattis @ jorgis! Mmmm, verdens diggeste følelse Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer, Jørgen! Godt jobba Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Må jo gratulere jeg og. Digg følelse ja Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 "Hva er det Norton Internet Security beskytter mot?Din frihet til å utforske... 6801606[/snapback] Ikke si jeg har 1984 tilstander på pcen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Haha, den der reklameringen for Norton er den verste jeg har sett! Satan så dårlig gjennomtenkt, like dårlig gjennomtenkt som programmet i seg selv... ...Så da er det vel egentlig ikke en så altfor dårlig reklame likevel? Siden den har sannhet i seg. Nice 1995 innlegg. Jeg er snart kommet til 2006 Forresten; så er det slik at hver gang jeg tenker på året 1995 så får jeg en god føelse, har ikke peiling hvorfor. *ikke poste mer og beholde 1995 innlegg* Endret 4. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva er så veldig spesielt med 1995 inlegg? Grattis Jorgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå