Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke lenge. Jeg ba om en backup for tre (fire når de svarte på eposten) dager tilbake, men det hadde de ikke.

6799732[/snapback]

 

Rart. Snakka med de på livechat nå og da sa det at de sparte på backupen i 30 dager. De kunne ikke garantere det, men de skulle ha den lenger enn fire dager.

MySQL lagrer de i 25 (ca) dager.

 

Fikk tilbake backupen, så alt virker igjen nå :w00t:

Lenke til kommentar

I serien artige formuleringer - en serie som vitner om for lite norskundervisning på landets medialinjer, er vi i dag kommet til baksiden av esken til Norton Internet Security, punkt 1.

 

"Hva er det Norton Internet Security beskytter mot?

Din frihet til å utforske. Finne en lokal restaurant, sende direktemeldinger om hva som skjer til vennene dine, finne et aksjefond."

 

Ufrivillig korrekt. :)

post-18470-1157381684_thumb.jpg

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar

Haha, den der reklameringen for Norton er den verste jeg har sett! Satan så dårlig gjennomtenkt, like dårlig gjennomtenkt som programmet i seg selv...

 

...Så da er det vel egentlig ikke en så altfor dårlig reklame likevel? Siden den har sannhet i seg.

 

Nice 1995 innlegg. Jeg er snart kommet til 2006 :w00t: Forresten; så er det slik at hver gang jeg tenker på året 1995 så får jeg en god føelse, har ikke peiling hvorfor. :hmm:

 

*ikke poste mer og beholde 1995 innlegg*

 

:p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...