Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva slags strek er det der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fant extensionen jeg var på utkikk etter, og med mye krongling med innstillingene ble det som jeg ville. Fant også en ganske sweet showcase-extension som viser et miniatyrbilde av alle tabbene som er åpne. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Link til den extensionen? Edit: Showcase that is.. Endret 1. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 https://addons.mozilla.org/firefox/1810/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) *Mumle om Opera* Endret 2. september 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så litt praktisk ut, spesielt om man surfer på ukjente sider.. Har den mye for seg om man surfer mye på de samma sidene (forumet, VG, Dagbladet, osv)..? Tipper det er raskere å bytte tab på vanlig måte der..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Joda, er mer ment for sånne som meg som har et utall tabs åpne til enhver tid - da blir det enklere enn å bla gjennom. Edit: Flere som opplever problemer med STW nå? Endret 2. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) *Mumle om Opera* *skrive under på* Bittelitt irritert på meg selv her jeg sitter. Satte vekkerklokken til å ringe i 7-tiden, slik at jeg skulle få god tid til å gjøre meg klar for jobb som begynner klokken 8.00. Så viser det seg (aka PT leser i kalenderen på mobilen) at jeg skal jobbe sen vakt, altså 14:30 til 20.00, woho EDIT: Hvis diverse STW-sider var nede i 2-tiden burde vel det kvalifisere til en gratis måned siden klokken nå er 8.37, og Vikingboard.com er i alle fall nede. Oppegarantien er på 99.3%, og hvis ikke hodet mitt er helt bortevekk, er 0.7% sånn ca 5 timer. @ Threadless Endret 2. september 2006 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kun uannonsert nedetid gjelder på oppetidsgarantien: 2006.09.01 - 19:00: Vi oppgraderer vårt kontrollpanel til siste versjon, noe nedetid i denne forbindelse kan skje. Vi beklager ulempene. Jeg er bare fornøyd med at de oppgraderer, da det forhåpentligvis vil medføre ny PHP-versjon, forhåpentligvis PHP5. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 "Vårt kontrollpanel" og "noe nedetid" er vel ikke akkurat ting som gjør at man forventer nedetid fra klokken 19.00 til 12.00++ neste dag... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg kom meg greit innpå forum.vikingboard.com og jorgis.com i går natt. FTP er også oppe og kjører fint. EDIT: Nå ser det ut som om jorgis.com er oppe, for avataren min laster fint. Endret 2. september 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De var litt av og på i natt, kortere avbrudd da serverne var helt utilgjengelige, og så plutselig funka alt igjen. Er i alle fall oppe nå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kontrollpanelet funker i hvertfall ikke... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så lenge jeg har FTP-tilgang skal jeg ikke klage, kontrollpanel-innstillinger ligger ferdige Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Ingen PHP5, ser det ut som, bare nyeste 4.x EDIT: og jorgis.com er nede igjen Endret 2. september 2006 av jorgis Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Blir det noe om html og css på Medier Og Kommunikasjon? Endret 2. september 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er ingen skoler som kjører likt opplegg. Vi hadde ikke noe. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Var media og kommunikasjon på skolen jeg var på og de hadde litt men ikke mye. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Seal Generator Eks: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå