mikk- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Edit: Er det mulig i html eller med css å angi hvor mange tegn et input field kan inneholde. Jeg har et field jeg ikke vil ha inn mer enn 50 tegn i. 6781099[/snapback] maxlength="50" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Som da er html Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Skip o hoi! Noen som har lyst til å videreutvikle VikingSchool-prosjektet mitt? Jeg har fått jobb hos DinSide Data, så jeg har svært liten tid til å ta fatt på et så omfattende prosjekt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Edit: Er det mulig i html eller med css å angi hvor mange tegn et input field kan inneholde. Jeg har et field jeg ikke vil ha inn mer enn 50 tegn i. 6781099[/snapback] maxlength="50" 6782040[/snapback] Som da er html 6782121[/snapback] Som da er et problem fordi? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Han mente vel det var morsomt å påpeke, de fleste ser vel på syntaxen at det er HTML. Dahl: Grattis med ny jobb Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Heh, så det var html ja Takk Mikael! Edit: Noen som har hørt noe om clicktale ? Ser ganske interessant ut. Endret 1. september 2006 av Garreth Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Haha. Det så jo stilig ut da! Det må testes..! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Haha. Det så jo stilig ut da! 6782691[/snapback] Og ulovlig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Og ulovlig. 6782719[/snapback] Hvordan det egentlig? Blir kanskje litt vel mye overvåkning av en person da.. men man kan jo gjøre det samme om man logger hvilke knapper en bruker trykker på og slikt da Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Vil heller ikke tro det er ulovlig. Da må google Analytics og Mint også være ulovlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Må bruke mye ressurser osv da! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Edit: Er det mulig i html eller med css å angi hvor mange tegn et input field kan inneholde. Jeg har et field jeg ikke vil ha inn mer enn 50 tegn i. 6781099[/snapback] *Slettet* Hadde visst kommet en ny side siden jeg leste sist Forresten noen av ZDE-brukerne her ute som vet hvordan man kan få Templates til å funke uten å måtte resigne context til PHP? Hadde vært max chill å bare kunne skrive "html", så kommer doctype, content-type, title og sånn opp, ala slik man kan gjøre i TextMate på Mac. Litt kjedelig å måtte åpne PHP for å kunne bruke templates, for så å fjerne <?php igjen. Endret 1. september 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jesper: Er det ikke bare å sette context til HTML da? Endret 1. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Den gjør det som standard, men når man skriver "html", kommer det ikke opp noen auto-complete-meny med template-elementer og andre elementer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Heh, så det var html ja Takk Mikael! 6782380[/snapback] Np Men btw: Du må likevel sjekke på serversida om det som kommer fra brukeren faktisk er på 50 tegn eller mindre. Stol aldri på hva som skjer på klientsiden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 For klienter er dumme, dumme dyr som ikke kan en ting om det vi driver med! Så det så... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Akkurat. Eventuelt gjør de alt for å føkke opp Endret 1. september 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 God dag, folkens! Og takkar for alle gratulasjonar Her på Skjold feira eg dagen min blant anna med å bli utsatt for tåregass i ca 20 sek. Det var sadistisk lite bahegelig. Ellers har eg vore på tredagers øvelse, veldig basic. Kun for å venne oss til å sette opp telt, bu i telta etc. Igrunn ganske artig. Men litt stress med å sitte fyringsvakt og å gå på do midt på natta Perm neste fredag eller laurdag - då kan eg endelig ta med meg min eigen bærbare PC opp, og sitte på internett med den i staden for dei forferdelige greiene her. IE, WMP og Word/Powerpoint/Excel-viewer er einaste program som kan brukast. Høgreklikk er deaktivert - ingen innstillingare kan endrast. Alt er "låst". Kjipt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Ubuntu Dapper er ganske rask på laptopen min. Hva er egentlig problemet med rask oppstart? Er jo bare å slå den på 5min før du skal bruke den. Ta deg en dusj Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Arve: Bruk live CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå