Lovskogen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er endel ræva pc-blader, husker PC Pro, om det var det, de hadde noen gode artikler om forskjellige emner. Lenge siden jeg har lest noe av de, men virka bra. Var på tide da, er ganske sen på året nå, Arve. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Grattis Arve. Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
Leon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Husker jeg leste PCpro i gamle dager -- syntes det var ganske bra da, i alle fall. Mye bedre enn K Komputer for alle, osv. Gjett om jeg har fått meg ny maskin, folkens? ^^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Grattis til deg og da, Leon. *Lyst på Dell laptop* Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Gjett om jeg har fått meg ny maskin, folkens? ^^ 6777846[/snapback] Mac? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Gjett om jeg har fått meg ny maskin, folkens? ^^ 6777846[/snapback] Mac? 6777957[/snapback] Jupp. =) Og gratulerer til Arve! =) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Grattis Arve og grattis Leon. Jeg vil også ha mac! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg også! Mac virker som en mellomting mellom Windows og Linux. Er jo basert på Unix (hvis jeg ikke tar helt feil). Dessuten virker Mac gjennomført Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ønsker meg en mac når det blir stabilt, og jeg kan ha tre OS'er på den, stabilt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ønsker meg en mac når det blir stabilt, og jeg kan ha tre OS'er på den, stabilt. 6778255[/snapback] Er ikke det mulig å trippelboote? Da forsvant hele grunnen til å kjøpe meg en MacBook... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 At Mac er basert på Unix? Neida, mulig Apple OS er det, det vet jeg ikke. Uansett, syns ikke Mac (av det jeg har prøvd) er noe mer imponerende enn en hvilken som helst annen PC jeg har prøvd, og gidder heller ikke være mainstream og ha Mac for syns skyld. Særlig ikke når det uansett har blitt like maskiner. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 @jorgis: Jo, det er vel mulig med BootCamp (?), men er ikke stabilt nok atm. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ønsker meg en mac når det blir stabilt, og jeg kan ha tre OS'er på den, stabilt. 6778255[/snapback] Er ikke det mulig å trippelboote? Da forsvant hele grunnen til å kjøpe meg en MacBook... 6778296[/snapback] http://wiki.onmac.net/index.php/Triple_Boot_via_BootCamp For min del har jeg mac fordi jeg: 1) fikk maskinen 2) Liker Mac os arbeidsmiljøet bedre enn windows-arbeidsmiljøet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg kan ikke fordra arbeidsmiljøet Mac OS har å tilby meg, kall det gjerne at Windows har ødelagt meg, men jeg takler ikke alle svisj-svosj-greiene (som det sikkert går an å skru av i et eller annet uvant kontrollpanel), layout på diverse knapper, høyreklikk/ctrl-klikk-menyer osv. FinalCut på Mac, derimot, er ganske overlegent, og Mac er/var for det meste stabilt mtp. filmredigering... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Sikkert en del i OS X som er uvant i starten, men når man blir vant, blir Windows motbydelig. Synes jeg da Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 At Mac er basert på Unix? 6778327[/snapback] The most widely-sold UNIX-based operating system, Mac OS X offers a unique combination of technical elements to the discerning geek, such as fine-grained multithreading Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) @jorgis: Jo, det er vel mulig med BootCamp (?), men er ikke stabilt nok atm. 6778352[/snapback] Nedtur. Men finnes det ikke en god bootmanager til OS X, som f.eks. GRUB er til Linux? Jeg kan ikke fordra arbeidsmiljøet Mac OS har å tilby meg, kall det gjerne at Windows har ødelagt meg, men jeg takler ikke alle svisj-svosj-greiene (som det sikkert går an å skru av i et eller annet uvant kontrollpanel), layout på diverse knapper, høyreklikk/ctrl-klikk-menyer osv. 6778379[/snapback] Windows har definitivt ødelagt deg. Etter godt over et år i Ubuntu, er det plutselig blitt uvant å bruke WinXP igjen, og Ubuntu sin måte å gjøre det på er mye mer naturlig for meg enn WinXP sin. EDIT: Judofyr; stemmer, Darwin ligger i bunnen og koser seg. Endret 31. august 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Joda, men det er forskjell på Mac og Mac OS Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Joda, men det er forskjell på Mac og Mac OS 6778757[/snapback] ...eller "Apple OS", som du kalte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå