Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Mac er basert på Unix? :laugh:

 

Neida, mulig Apple OS er det, det vet jeg ikke. Uansett, syns ikke Mac (av det jeg har prøvd) er noe mer imponerende enn en hvilken som helst annen PC jeg har prøvd, og gidder heller ikke være mainstream og ha Mac for syns skyld. Særlig ikke når det uansett har blitt like maskiner.

Lenke til kommentar
Ønsker meg en mac når det blir stabilt, og jeg kan ha tre OS'er på den, stabilt.

6778255[/snapback]

 

Er ikke det mulig å trippelboote? :ohmy: Da forsvant hele grunnen til å kjøpe meg en MacBook... :(

6778296[/snapback]

http://wiki.onmac.net/index.php/Triple_Boot_via_BootCamp

 

For min del har jeg mac fordi jeg:

 

1) fikk maskinen

2) Liker Mac os arbeidsmiljøet bedre enn windows-arbeidsmiljøet.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fordra arbeidsmiljøet Mac OS har å tilby meg, kall det gjerne at Windows har ødelagt meg, men jeg takler ikke alle svisj-svosj-greiene (som det sikkert går an å skru av i et eller annet uvant kontrollpanel), layout på diverse knapper, høyreklikk/ctrl-klikk-menyer osv.

 

FinalCut på Mac, derimot, er ganske overlegent, og Mac er/var for det meste stabilt mtp. filmredigering...

Lenke til kommentar
@jorgis: Jo, det er vel mulig med BootCamp (?), men er ikke stabilt nok atm.

6778352[/snapback]

 

Nedtur. Men finnes det ikke en god bootmanager til OS X, som f.eks. GRUB er til Linux?

 

Jeg kan ikke fordra arbeidsmiljøet Mac OS har å tilby meg, kall det gjerne at Windows har ødelagt meg, men jeg takler ikke alle svisj-svosj-greiene (som det sikkert går an å skru av i et eller annet uvant kontrollpanel), layout på diverse knapper, høyreklikk/ctrl-klikk-menyer osv.

6778379[/snapback]

 

Windows har definitivt ødelagt deg. :) Etter godt over et år i Ubuntu, er det plutselig blitt uvant å bruke WinXP igjen, og Ubuntu sin måte å gjøre det på er mye mer naturlig for meg enn WinXP sin. :)

 

EDIT: Judofyr; stemmer, Darwin ligger i bunnen og koser seg. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...