Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller.

 

--

Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det?

Lenke til kommentar
Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller.

 

--

Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det?

6773724[/snapback]

Han er den stolte far av russ.no jo. Droppa ut av skolen å greier for å styre med det :p

Lenke til kommentar
Lokaltog har gjort en god jobb med russ.no, synes jeg. Russ.no har jo omtrent like mange påloggede til enhver tid som diskusjon.no..

6773865[/snapback]

 

Definér "enhver tid", takk. :) Det kommer nemlig veldig an på hvor stor tidsramme man definerer. Er det siste halvtime, har en plutselig en dobling i forhold til tallene diskusjon.no oppgir, som er per 15 minutter. Skulle likt å vite hvor stor tidsramme russ.no opererer med. :)

 

EDIT: Ooh, grattis, Larve. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Hehe, designet har forresten også fått et kraftig løft.

 

Går det an å modifisere sin egen profils utseende i årets utgave?

6773909[/snapback]

Samme greia som i fjor, har ikke kommet lenger på den funksjonen der. Blir foreløpig slik at jeg legger CSS'en inn i databasen for de som fortjener litt ekstra piff på profilen. ;)

 

Grunnen til at jeg fikk jobben var jo at jeg var der i 2005, og klagde på kvaliteten på siten.. :p

 

Edit: Jøss.. 1337 + 1000 innlegg. :p

 

Edit 2 til jorgis: Session-timeouten på russ.no er på 30 minutter, og vi har jevnt 1500-1700 innloggede i rushet ca. kl. 17-23.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...