Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, Java er visstnok som «den gylne middelvei» å regne innenfor objektorientert programmering, er derfor vi lærer det. Så kan vi forhåpentligvis velge PHP som valgfag en eller annen gang. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan bytter man nick her på forumet forresten? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Send en hyggelig mail til Ueland eller en annen admin og spør om å få endret nicket Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Det er vel en eller annen funksjon som er lagt inn i forumet, men jeg husker ikke linken akkurat nå.. Søk etter nickbytte eller noe.. Tar nok litt tid, da.. Jeg søkte for to måneder siden, og fikk det byttet i dag.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller. -- Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan bytter man nick her på forumet forresten? 6773660[/snapback] Man leser topptråden i tilbakemeldingsforumet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller. -- Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det? 6773724[/snapback] Han er den stolte far av russ.no jo. Droppa ut av skolen å greier for å styre med det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Aha, var i gamle dager da jeg skifta nick man sendte PM. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Lokaltog har gjort en god jobb med russ.no, synes jeg. Russ.no har jo omtrent like mange påloggede til enhver tid som diskusjon.no.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Ja, nye russ.no var en enorm forbedring i forhold til den gamle! Var en flittig bruker av chaten en stund, men da russetida kom var det liksom ikke tid til det lenger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Jepp, fjorårets side var bra, regner med at denne bare er enda bedre... Og det er igjen 100 ganger bedre enn hva russ '05 fikk servert... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Ja huff, russ 05 hadde det traust Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Hehe, designet har forresten også fått et kraftig løft. Går det an å modifisere sin egen profils utseende i årets utgave? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Erfaringer med denne boken, anyone? Vurderer sterkt å bestille den Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Har ikke lest den, men utifra det jeg har hørt/lest om den, er den visst veldig bra! blir nok innkjøp av 5-6 bøker neste lønning.. Bøker om JavaScript og typografi for 800,- før frakt har jo aldri skadet noen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Lokaltog har gjort en god jobb med russ.no, synes jeg. Russ.no har jo omtrent like mange påloggede til enhver tid som diskusjon.no.. 6773865[/snapback] Definér "enhver tid", takk. Det kommer nemlig veldig an på hvor stor tidsramme man definerer. Er det siste halvtime, har en plutselig en dobling i forhold til tallene diskusjon.no oppgir, som er per 15 minutter. Skulle likt å vite hvor stor tidsramme russ.no opererer med. EDIT: Ooh, grattis, Larve. Endret 30. august 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Mens vi er inne på Amazon, noen som har testet Amazon.com Visa? Det er veldig fristende å bestille, men det er alltid litt sketchy å bestille sånne ting på nettet synes jeg.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Hva er sketchy med det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Ingenting tydeligvis.. Må være U.S. resident for å bestille, så da slipper jeg å tenke noe på det.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hehe, designet har forresten også fått et kraftig løft. Går det an å modifisere sin egen profils utseende i årets utgave? 6773909[/snapback] Samme greia som i fjor, har ikke kommet lenger på den funksjonen der. Blir foreløpig slik at jeg legger CSS'en inn i databasen for de som fortjener litt ekstra piff på profilen. Grunnen til at jeg fikk jobben var jo at jeg var der i 2005, og klagde på kvaliteten på siten.. Edit: Jøss.. 1337 + 1000 innlegg. Edit 2 til jorgis: Session-timeouten på russ.no er på 30 minutter, og vi har jevnt 1500-1700 innloggede i rushet ca. kl. 17-23. Endret 30. august 2006 av Lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå