Vindstille Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Skjønner ikke at dere gidder å lese den. Tror jeg har lært nesten alt som står i den uansett bare med å surfe på forumet. Endret 27. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Har lest HTML saken og mesteparten av CSS saken fordi Henrik Lied sa at jeg var en n00b som ikke hadde gjort det Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Fikk du noe ut av det da? Er det egentlig nyttig/nødvendig å lese? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Man kommer over enkelte små og geniale løsninger etter hvert som man leser. := Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Mikael Berg: Det funker dårlig å trykke på "blogg" på hjemmesiden din.Det er et eller annet som ikke funker med configurasjonsfilen til Wordpress. 6752544[/snapback] What? Når man trykker på "blogg", skal forsiden komme fram, dvs 5 siste blogginnlegg. Gjør de ikke det hos deg? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Gjør dessverre ikke det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Det er jo temmelig weirdo2k, for http://palmekraft.net/index.php funker glatt hos meg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hmm.. merkelig. Nå funker det for meg og. Men jeg kan ikke skjønne at det har vært feil i browseren min, jeg fikk jo feilmelding av serveren. Er lukter det noe muffins (men disse er ikke varme og deilige) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Funker her og. Men hore-scroll? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Nå skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Funker fint her, helt som normalt. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Kan jo hende at hosten dins database server var nede i noen sekunder. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Fikk du noe ut av det da? Er det egentlig nyttig/nødvendig å lese? 6754889[/snapback] Fant ut en del om hvorfor ting er slik som det er, skemantikk og lærte en del nye triks. Fikk egentlig mest ut av å lese CSS saken selv om jeg ikke har lest alt. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hva bruker man for sitemap på norsk? Sidekart? Endret 28. august 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hva bruker man for sitemap på norsk? Sidekart? 6757441[/snapback] You've won the prize! Endret 28. august 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Kan jo hende at hosten dins database server var nede i noen sekunder. 6756165[/snapback] Kan ikke bare ha vært sånn noen få sekunder. Jeg gikk jo inn der flere ganger, med noen timers mellomrom. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Screencast: YUI Basics and DOM Hijacking. En fin liten screencast fra dustindiaz.com om Yahoo! User Interface library, og litt andre JavaScript saker Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Lastet ned IE7 i dag. Flere enn meg som syns IE ødelegger fontene? Alt blir så mye mer kantente. Virker som IE ikke bruker kantutgjevning. EDIT: Vi får håpe det blir rettet opp når den endelige versjonen kommer. Endret 28. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Lastet ned IE7 i dag.Flere enn meg som syns IE ødelegger fontene? Alt blir så mye mer kantente. Virker som IE ikke bruker kantutgjevning. EDIT: Vi får håpe det blir rettet opp når den endelige versjonen kommer. 6759859[/snapback] Det ser ut som at IE faktisk bruker kantutjevningen og skriften blir seende mer fet og diffus ut.I Opera er skriften kantete og hard som den skal være. Endret 28. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 IE7 har hardkodet støtte for ClearType, som skal gjøre skriften lettere å lese på på skjerm, for å forhindre at man blir så sliten av å lese lengre tekster på nettet. Opera kjører en egen kantutjevning på overskrifter ser det ut til, derfor ser de mer smooth ut. Ser dog ut til at IE kun kjører cleartype på fonter under en viss størrelse. Hvis du skrur det på nativt i XP, så blir nok overskriftene mer smooth hos deg også. Dette er forholdsvis vill gjetting, tho.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå