Haraldson Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Har lest en del på bloggen din nå, Jon, virker som det blir et ålreit år det der. Kunne klart meg uten Cross Country-treninga, dog Og webdesign og programmering på "VGS" er jo genialt,da Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) On-topic: Haha, hver eneste dag har jeg en time med Web Page Design paa skolen 6732902[/snapback] Er kvaliteten på undervisningen bra da? Lærer du noe nytt? Hvor er det du går foresten? 7 minutters film om typografi 6732320[/snapback] EDIT: Nydelig kunst/film. Vis jeg noen gang skal holde foredrag om hvor mye reklame og informasjon vi omgir oss med i verden skal jeg bruke denne. Endret 24. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Er det jeg som er sent ute? Oppdaget STW sitt nye design nå. https://servetheworld.net Utrolig mye penere Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Jepp, supersent ...PT: btw PT: liek, omg https://servetheworld.net/ jorgis: O_o ... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Jeg hadde ikke sett det før, men jeg kan ikke si jeg er innom siden deres så ofte heller.. Tror ikke jeg har vært innom siden jeg skulle sjekke kundeservice-mailen for rundt et halvt år siden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Er det bare meg, eller bruker alle STW her? Berg: Kan du kalle han handre Jon, Ustedalen. Blir så forvirret. Endret 24. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Har lest en del på bloggen din nå, Jon, virker som det blir et ålreit år det der. Kunne klart meg uten Cross Country-treninga, dog Og webdesign og programmering på "VGS" er jo genialt,da 6734049[/snapback] Tro meg, cross country er HARDT. Angrer til tider at jeg tok det, men jeg blir i alle fall ikke feit Er kvaliteten på undervisningen bra da? Lærer du noe nytt?Hvor er det du går foresten? Jeg har ikke peiling. Jeg starter om en og en halv time. Jeg gaar pa Century High School i Bismarck, North Dakota. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Er det bare meg, eller bruker alle STW her? 6734437[/snapback] Nei, jeg bruker dreamhost Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Grunnen til at det er så mange her inne som har STW, var at vi for noen år siden fant ut at de hadde spesialtilbud hos QXL, med mer plass og høyere båndbredde for en lavere pris enn de tilbød fra sidene. Og det slo vi selvfølgelig til på Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Fonten i STW-logoen er for uleselig/ubrukelig til å bli brukt så mye som den er. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Hvilke instillinger skal man ha for å lage fine gjennomsiktige gifer? Jeg har en tykk bue som kommer fra illustrator, når jeg prøver å lagre som gif så får den stygg hakkete hvit kant rundt hele. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Slå av AA? Anti-alias Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Lagre som PNG GIF har ikke støtte for alpha-transparency (dvs halvveis gjennomsiktighet) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Tror ikke det er mulig. Buen er jo vector. Har prøvd det meste av instillinger i save for web winduet, men kanten blir hakkete uansett hva jeg gjør. Lagrer jeg som png så forsvinner problemet helt, men jeg er nødt til å få det tilnærmet likt med gif p.g.a. IE Edit: Det er ikke noe halvveis gjennomsiktighet i filen, det er enten 100% (buen) eller 0% (bakgrunnen) farge. Endret 24. august 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Vel, en bue blir nødvendigvis hakkete når bakgrunnen er gjennomsiktig, og buen ikke inneholder halvveis gjennomsiktige piksler langs kanten... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Jaok, den kan nok bli en smule hakkete, men det ser ut som noen instillinger blir det bedre med, men ingen er perfekte. Så jeg lurte på om noen visste om et smart triks for å få dem bra. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Se på dither og hvilke farger som blir brukt der.. Det er ofte et lite triks med det Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Fant ut at en tyn mørk outline fungerer ganske bra. Bakgrunnen gifen skal stå på er en forløpning. Endret 24. august 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ingen som har en fin guide på hvordan man får en div til å endre høyde, som komentarene på digg.com f.eks ? Javascript er ikke min sterke side EDIT: Som også funker i de fleste browsere. Endret 24. august 2006 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Link Bare jeg som ikke her helt enig med hans avgjørelse om å ha mindre margin på <code> enn brødteksten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå