Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Noen som har en god idè til en ny smiley? kjeder meg her.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Noen som har en god idè til en ny smiley? kjeder meg her.. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1843482 Lenke til kommentar
epsil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Epsilon: Kan jeg redigere bittelitt og "publisere" tankene dine om stil på rullatorer (rullator eier heis)? Flott å ha noe å linke til når jeg argumenterer mot dette Go ahead, men vennligst luk ut den lille kommentaren til PoleCat om «kule» ting først. Ved nærmere ettersyn ser jeg nemlig at PoleCat aldri skrev at fargeheis var kult, han uttrykte i stedet at det var penest. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ved nærmere ettersyn ser jeg nemlig at PoleCat aldri skrev at fargeheis var kult, han uttrykte i stedet at det var penest. Noe han har rett i, men bare hvis heisen står i stil til resten av siden Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 der var bare forslag.. jeg vil lage en.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 /me råkker denne; Polert passer til denne; evt denne Og arve87 liker vel denne; PT har du laga denne; Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ingen av dei smiliane funker, Marvil! Dumma! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ingen av dei smiliane funker, Marvil! Dumma! Dem funker her og hos Jibril2k.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) ingen av dei smiliane funker, Marvil! Dumma! Liksom at de ikke funker!!!! får dem opp klart og tydelig her! Dumma! Edit: Og Marve var før meg her også Endret 2. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ved nærmere ettersyn ser jeg nemlig at PoleCat aldri skrev at fargeheis var kult, han uttrykte i stedet at det var penest. Noe han har rett i, men bare hvis heisen står i stil til resten av siden Etter meget interessant lesning fra vår egen hyene (), tror jeg nok ikke det blir fargeheis på meg mer. Såfremt jeg ikke får en fin flash-ide jeg vil gjennomføre. Faktisk lenge siden en forumbruker har overbevist meg såpass mye! @ Marvil: Nei, de funker ikke. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ved nærmere ettersyn ser jeg nemlig at PoleCat aldri skrev at fargeheis var kult, han uttrykte i stedet at det var penest. Noe han har rett i, men bare hvis heisen står i stil til resten av siden Hvis man forandrer fargene på heisen til visningsområdet, risikerer man at denne ikke står i stil til nettleseren. Og har man satt opp enkelte elementer på siden til å scrolle, fører som oftest dette med seg en haug med ulemper jeg allerede har vært inne på. Hensikten med scroll-verdien i CSS2 er ikke å påtvinge elementer heis, men å tilby en reservemekanisme som kan komme godt med i et tilfelle der elementets innhold ikke passer innenfor elementets størrelse. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jo... de funker... Nei. ...og btw; Say no to copycats! Support the PoleCat!, var alle enige i for en liten tid tilbake. Nå har jo "alle" coppycatta karakterskalaideen min her på bruket. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 @ Marvil: Nei, de funker ikke. Siden dem funker hos 50% er det vertfall sikkert at feilen ikke ligger på linkene.. Oppdater, reboot browser, reboot maskin, formater osv.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jo... de funker... Nei. ...og btw; Say no to copycats! Support the PoleCat!, var alle enige i for en liten tid tilbake. Nå har jo "alle" coppycatta karakterskalaideen min her på bruket. Til og med /me :oops: Den var heller lite fin, og blei brukt en gang though.. Ilderskala forever! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Nå har jo "alle" coppycatta karakterskalaideen min her på bruket. Jeg har lov Ja, det var vel mulig jeg som fant de krapylene, men du som slipte de til diamanter Ilderskala råkks! Syns i grunn det blir mindre og mindre prosjekter som vises frem her... Det er jo ingen sider å slak... *host hark*, kritisere jo Er det virkelig tomt for fisker i havet? Edit: Holder litt på med forumet mitt. Tok kildekoden og kopierte den fra notepad og videre til FP, men den føkka opp linkene. Har funnet ut hvordan jeg skal klare å integrere nåværende design inn i forumet, men litt kjipt at jeg manuelt må endre linkene og bildekilden i ettertid. Fungerer dette bedre i DW 2004? Har nemlig den liggende her, bruker FP 2000 akkurat nå... Endret 2. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Nå har jo "alle" coppycatta karakterskalaideen min her på bruket. Jeg har lov Ja, det var vel mulig jeg som fant de krapylene, men du som slipte de til diamanter Ilderskala råkks! Syns i grunn det blir mindre og mindre prosjekter som vises frem her... Det er jo ingen sider å slak... *host hark*, kritisere jo Er det virkelig tomt for fisker i havet? Ilderskalaen er for alle. (og bare _den_ ) Jeg holder på med ett nytt design nå, men liker ikke å si det, for da blir det überspamming @ msn om å få se det. (oops, shouldn't have said that) Dessuten tar det litt tid, for jeg skal bygge inn en "ePsiLON47-meny" i det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er det virkelig tomt for fisker i havet? Er det noe RART..? enden @ harpunjakt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvordan i all verden fant du den? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg holder på med ett nytt design nå, men liker ikke å si det, for da blir det überspamming @ msn om å få se det. (oops, shouldn't have said that) Marvil sier:få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Marvil sier: få se ny fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå