Jernlov Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Japp, se edit over. 6728034[/snapback] Skal gjøre det sånn nå Lenke til kommentar
zokra Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan kan man kjøpe en mac billigst mulig? Mener det var noen her som nevnte noe med apple devolper club og stundent rabatt... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan kan man kjøpe en mac billigst mulig? Mener det var noen her som nevnte noe med apple devolper club og stundent rabatt... 6729143[/snapback] http://mac1.no/adc Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 IE skal bli bedre på CSS. Men forbedringene funker bare med strict doctype. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 IE skal bli bedre på CSS. Men forbedringene funker bare med strict doctype. 6729775[/snapback] Feil link? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Haha, morsom du JonT.. IE bedre på CSS? Ikke i filmklipp-tråden i hvertfall Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 IE skal bli bedre på CSS. Men forbedringene funker bare med strict doctype. Link fixed At det bare funker i standards compliant mode (som er det motsatte av quirks mode, om doctype er strict eller transistional har ingenting med saken å gjøre) er helt greit - forutsatt at den enten takler application/xml+xhtml eller kan godta XHTML som text/html uten å gå i quirks mode. Hvis ikke er vi i stor grad back to square one, og IE7 blir akkurat samme dritet som IE6 er, hvis du har tenkt å bruke XHTML. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Var den den linken jeg tenkte på ja. Er desverre ikke helt våken for tiden. Er alt for vant med å sove leeenge. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 For alle dere som liker Texas Hold'em og har en Xbox360 kan dere få Texas Hold'em fra Live Arcade gratis i dag og i morgen, etter det må dere betale.. Tenkte jeg skulle si ifra........ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Aesj, jeg faar ikke lastet noe opp paa webhotellet mitt. Det funker tydeligvis i Norge, men jeg faar ikke tilgang til ftp eller cpanel her. Noen som har noen tips aa komme med? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Veldig enkel stilvelger fra Roger Johansson aka. Mr. 456 Berea Street. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Noen som har noen tips aa komme med? 6730649[/snapback] Bare noe du egentlig ikke spurte om. Hvordan skrive æ, ø og å på amerikansk tastatur. Æ ALT+0198 (Capital ash) æ ALT+0230 (Lowercase ash) Ø ALT+0216 (Capital O slash) ø ALT+0248 (Lowercase O slash) Å ALT+0197 (Capital A ring) å ALT+0229 (Lowercase A ring) Altså (hvis du ikke vet det allerede, mange som ikke skjønner dette), hold Alt-tasten inne, og trykk nummerkombinasjonen på num paden. Ikke tallene over bokstavene. Og num lock må være på. Litt knotete i starten, men etter hvert blir det del av skriverutinen. Takk til alle som sa gratulerer med dagen til meg, forresten! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 En venn av meg i Canada holt inne alt + der øæå skulle være. Men da må man først sette det opp, men det vet jeg ikke hvordan man gjør. Prøv Google. Annet forslag. Vet ikke om det går. Men kanskje du kan prøve å bytte til norsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hvorfor ikke bare skifte til norsk tastatur i windows når du trenger å skrive æ,ø og å? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Tja, det går jo det, men ikke hvis man låner maskin. Må vel laste ned norsk tastaturoppsett eller noe? Er like raskt å bare skrive inn alt + tall da. Tar meg mindre enn et sekund. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Kontrollpanel > Innstillinger for region og språk > Språk > Detaljer... > Legg til norsk. (ting står vel på engelsk, men du finner ut av det) Når du har gjort det, høyreklikker du på oppgavelinja (eller hva den kalles, den der programmene ligger), velger "verktøylinjer" og legger til språklinjen. Da kan du bytte fort, med bare noen tazteklikk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Visst han sitter i Canada så har de sikkert ikke installert Norsk Tastaturoppsett der så de t må lastest ned fra windows sine sider, jeg rekner med at det går an. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 7 minutters film om typografi Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Funky liten film det der. Må si eg ikke akkurat ble overrasket da personen plukket en Heineken ned fra hyllen, med tanke på at filmen var fra Nederland. Heineken er teh numero uno pils der nede, fant jeg ut.. Edit: Hvordan layout kjører folket når de koder? Jeg tenker på farger, fonts etc... Selv liker jeg å kjøre svart bakgrunn, med Lucida Sans Typewriter størrelse 14. Den litt store skriftstørrelsen kommer av at jeg sitter et lite stykke unna skjermen når jeg koder.. Endret 23. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg gidder ikke aa sette meg inn i norske bokstaver paa et amerikansk tastatur naa. Kan see igjennom det senere, men dere maa overleve at med at jeg ikke har de skandinaviske bokstavene. On-topic: Haha, hver eneste dag har jeg en time med Web Page Design paa skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå