Equerm Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Hva med famfamfam ikoner? 6724269[/snapback] Ah, takk takk, trenger en del ikoner som jeg tenkte å ha i mitt lille hjemmelagede CMS, og jeg er dessuten ikke noe serlig flink til å lage ikoner selv Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Hva med famfamfam ikoner? edit: fiksa url.. utrolig hvor irriterendes det er med url-er som MÅ ha www foran... 6724269[/snapback] Enig. Men vis det er .no domener (.com domener i Opera) kan man bare skrive inn vg og trykke ctrl+enter. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Med forbehold om at dette muligens er en teit måte å gjøre det på var div = document.getElementById('boks'); div.style.display: none; 6724628[/snapback] Takketakk! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har gjort noe liknende på beyond-sanity.com med overskriftene i kolonnen til høyre. Trykk på overskriften for å skjule innholdet. Vet ikke helt om det er nødvendig, men det er fancy nontheless.. Vurderer nesten å se om jeg ikke får laget en liten animasjon av det også, der ting forskyver seg ned og innholdet fader ut, men vi får se.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 Jibril2k: Hadde ikke du et annet blogg-design til Beyond Sanity? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Mulig det...? Har sikkert postet noen designtanker tidligere, men dette her har jeg brukt siden jeg fikk opp igjen siden.. Vurderer et blått design også, grunnet min politiske overbevisning Selv om jeg ikke akkurat tror at farger en bruker står til sitt politiske ståsted.. Får se om jeg finner en styleswitcher-plugin elns.. Edit: Jeff Croft har skrevet en ganske så bra artikkel om hvor mye en skal bry seg om brukervennlighet. Jeg må si jeg er enig i det meste han sier, egentlig.. En kan ikke implementere ALT, det er jo en alt for stor og tidkrevende oppgave.. Endret 22. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 For dere som er ute etter ikoner - er også mye på http://kde-look.org og http://gnome-look.org - meste parten er vel gitt ut under GPL Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 A List Apart: Issue 222 6724473[/snapback] ALA er -- som alltid -- pinlig på kornet med artiklene. Spesielt den om about-pages. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kunne ikke dy meg, er jeg først innlogga som George Bush, må jeg lage et lite innlegg og. Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Og det var det beste du klarte å si? Hva med noe sånt som man burde tabeller for å representere en samtale? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Skal jo ikke sverte ryktet hans, heller... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Making a Wordpress Plugin Video Tutorial Sikkert nyttig for en del her inne Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Konge! Den må sees. Har lyst å lage meg en skikkelig view counter-greie. Den jeg bruker i dag suger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Ey, ey, ey Berg! Trodde jeg hadde huket vekk 'husk meg', jeg. Jæjæ. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Og det var det beste du klarte å si?Hva med noe sånt som man burde tabeller for å representere en samtale? 6727371[/snapback] Synes også det var litt vel slapt... Tsk, tsk, tsk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Utført riktig? Har nok ikke brukt dd dt riktig men Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Definition term (<dt>) -> Definition description (<dd>) Edit: Ser nå at du misbruker <dl>. Skal du bruke en definert liste, må det bli slik at du f.eks. skriver «Utgivelsesår» (i <dt>), og «2006» (i <dd>). Endret 23. august 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Kunne brukt en tabell, om du definerte cellene, men slik som det er nå, virker det litt mer som om du burde bruke en uordnet liste. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Definition term (<dt>) -> Definition description (<dd>) 6728018[/snapback] Var egentlig klar over det. Trur jeg skal gjøre om til <dt>Utgivelses år</dt><dd>2004</dd>. Det blir da riktig? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Japp, se edit over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå