Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Er jeg med i gjebenkeg naa? Dette er minb foerste fyllepost paa webkaffeen. Jeg har nettopp kjoept billetter til Muse,. Det blir bra,. Det skal staa "gjengen". Tror jeg redigerer dette i morgen tidlig,. Som vil si saann i 8-tida om kvelden for dere. Hm.

6709707[/snapback]

Nå er du med i gjebenkeg, gratulerer.:)

Hadde ikke gjort meg noe å dra på Muse heller.. Utrolig teit av meg å ikke dra på Quart, der var jo både Muse og Placebo, de to bandene jeg har hørt desidert mest på iflg Last.fm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*daske Illustrator for å være unødvendig vanskelig*

Har nettopp brukt 1.5 timer på å trace et ganske så lite komlisert bilde, men det er sikkert bare jeg som er litt treg :p

Det som tok tid var å finne ut hvordan i all verden jeg kunne flytte noen anchor points. Eller hva det nå heter.

 

Original

post-24411-1156085590_thumb.png

Trace

post-24411-1156085610_thumb.png

 

Så nå er jeg et lite stykke lenger på lære-seg-illustrator-veien :wee:

Lenke til kommentar

Du må markere pathen først, så kan du flytte på dem som du vil med den hvite pilen (A). Må si du begynte litt lettere enn jeg gjorde første gang jeg skulle bruke Illustrator, jeg begynte med å vektorisere et fotografi :p

 

En ting som er viktigere i Illustrator enn i Photoshop (føler jeg), er å kunne snarveiene. Da vil arbeid i Illustrator gå ekstremt mye fortere :)

Lenke til kommentar

Hallo igjen folkens, sit her no på kantina på leiren og ventar på mitt første måltid sida klokka 1300 i dag. Vore på skytebana (som forøvrig er dødsgøy), samt vaska rom og pussa AG-3 i heile dag. Blæh, ingen tid til ordentlig middag.

 

I morgon, og resten av veka er det SIBO på meg - Strid I Bebygd Område. Lære oss å angripe/omringe/innta/sikre bygningar og urbane strøk. Skal til ein liten "leikelandsby" oppi fjella her. Hoho, så artig det skal bli! :)

 

...men faen så stress det er å måtte ta pushups og "AG-gym" for absolutt alt mulig. Ti pushups per sekund folk kjem for seint og slikt. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...