mikk- Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Er jeg med i gjebenkeg naa? Dette er minb foerste fyllepost paa webkaffeen. Jeg har nettopp kjoept billetter til Muse,. Det blir bra,. Det skal staa "gjengen". Tror jeg redigerer dette i morgen tidlig,. Som vil si saann i 8-tida om kvelden for dere. Hm. 6709707[/snapback] Nå er du med i gjebenkeg, gratulerer. Hadde ikke gjort meg noe å dra på Muse heller.. Utrolig teit av meg å ikke dra på Quart, der var jo både Muse og Placebo, de to bandene jeg har hørt desidert mest på iflg Last.fm. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg vil også på konsert, så Bergenserne får bare rope ut når det er konserter og sånt i byen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Noen som har forslag til programmeringsprogram i OS X med FTP klient. Andre enn Dreamweaver Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 BBEdit? Funker fett. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 BBEdit? Funker fett. 6710585[/snapback] Laster ned nå Hvorfor er du ikke på MSN? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Uhm, i fare for å avsløre en eventuell blokkering, det er han Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 BBEdit? Finnes det noe tilsvarende gratis til OS X? Finner bare dritt på VT. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 BBEdit? Funker fett. 6710585[/snapback] Second. Funker ekstra fett sammen med transmit. Anbefaler også TextMate, men det koster riktignok penger... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Anbefaler også TextMate, men det koster riktignok penger... 6710848[/snapback] Det gjør da BBEdit også? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 *daske Illustrator for å være unødvendig vanskelig* Har nettopp brukt 1.5 timer på å trace et ganske så lite komlisert bilde, men det er sikkert bare jeg som er litt treg Det som tok tid var å finne ut hvordan i all verden jeg kunne flytte noen anchor points. Eller hva det nå heter. Original Trace Så nå er jeg et lite stykke lenger på lære-seg-illustrator-veien Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 anchor points flytter du med den hvite pilen, eller piltastene etter du har markert punktet med den hvite pilen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Trodde jeg også, men fikk ikke lov av illustrator til å gjøre det før jeg hadde merket punktet med lasso tool-saken. .ai-filen (zippet siden forumet ikke tillater .ai-filer): Marius.zip Endret 20. august 2006 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Du må markere pathen først, så kan du flytte på dem som du vil med den hvite pilen (A). Må si du begynte litt lettere enn jeg gjorde første gang jeg skulle bruke Illustrator, jeg begynte med å vektorisere et fotografi En ting som er viktigere i Illustrator enn i Photoshop (føler jeg), er å kunne snarveiene. Da vil arbeid i Illustrator gå ekstremt mye fortere Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Fant ut at jeg ikke skulle ta for mye vann over hodet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Noen som har link til import av CuteNews-nyheter til Wordpress? Husker det var noen som kom med den, men lat og halvveis syk som jeg er, orker jeg ikke søke... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 http://wordpress.org/support/topic/16269 http://wordpress.org/support/topic/6347 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Ahh, takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Hallo igjen folkens, sit her no på kantina på leiren og ventar på mitt første måltid sida klokka 1300 i dag. Vore på skytebana (som forøvrig er dødsgøy), samt vaska rom og pussa AG-3 i heile dag. Blæh, ingen tid til ordentlig middag. I morgon, og resten av veka er det SIBO på meg - Strid I Bebygd Område. Lære oss å angripe/omringe/innta/sikre bygningar og urbane strøk. Skal til ein liten "leikelandsby" oppi fjella her. Hoho, så artig det skal bli! ...men faen så stress det er å måtte ta pushups og "AG-gym" for absolutt alt mulig. Ti pushups per sekund folk kjem for seint og slikt. :\ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 AG-Gym er kos... Alle liker det Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Hitlr 2.0 logo :!: Flere 2.0 logoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå