Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett i disse bøkene?

Laudon / Laudon

Management information systems 9.utg.

Stallings, William

Business data communications 5.utg.

 

Er pensum bøker på linja jeg går...

6686710[/snapback]

Nope. :)

 

Har du lest noe av Andenæs da? ;)

6686896[/snapback]

Nei det har jeg ikke. Fant også ut at dette? skal leses/kunnes.

Lenke til kommentar
Robbiedeluxe: Aldri hørt om... Hva er det? (JA! Jeg er lat, som ikke gidder å google :p )

6689065[/snapback]

Jeg har brukt NetNewsWire (gammel screenshot fra min Mac ligger her), men etter en kort tid ble de kjøpt av NewsGator.com noe som førte til at de implementerte et par sexy synkroniseringsfunksjoner. På denne måten kan jeg lese mine feeds på newsgator.com eller i Outlooken min på kontoret, og når jeg kommer hjem blir de innleggene jeg har lest på nettet eller i Outlook blitt markert som "lest" i NetNewsWire.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Thunderbird sin innebygde RSS-leser, da jeg synes denne fungerer utrolig bra. Det eneste minuset jeg kan komme på er at den mangler støtte for Atom, men det er så få sider som bruker KUN Atom, så det har ingenting å si, synes jeg.. Men jeg håper de kommer med det i versjon 2..

 

Edit: Skjermskudd av Thunderbird med RSS, og skinnet så godt jeg klarte som Mail ;)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Liker min bedre, da den er mekket selv, og basert på en annen ting jeg lagde, og som snart skal trykkes opp, nemlig Shirt2.0 :p

 

<del>Men kanskje jeg skal vurdere å speile den i avataren, ser jo litt morsomt ut, men det blir for vanskelig å gjøre når det skal trykkes..</del>

Oppdatering: Vurderte det, og det ble seende slik ut.. Bedre eller dårligere?

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...