Haraldson Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Leon: Hehe, kanskje 190. Hadde bare forestilt meg at han var kanskje 170 Espen: Han bort i sjette etasje, i fløyen mot deg om jeg orienterer riktig nå. Tviler på at du ser inn til ham, gikk forbi deg tidligere i dag Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Noen som har sett i disse bøkene? Laudon / Laudon Management information systems 9.utg. Stallings, William Business data communications 5.utg. Er pensum bøker på linja jeg går... Endret 16. august 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Noen som har sett i disse bøkene?Laudon / Laudon Management information systems 9.utg. Stallings, William Business data communications 5.utg. Er pensum bøker på linja jeg går... 6686710[/snapback] Nope. Har du lest noe av Andenæs da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Espen: Han bort i sjette etasje, i fløyen mot deg om jeg orienterer riktig nå. Tviler på at du ser inn til ham, gikk forbi deg tidligere i dag Er vel et par bygninger i veien ja Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Noen som har sett i disse bøkene?Laudon / Laudon Management information systems 9.utg. Stallings, William Business data communications 5.utg. Er pensum bøker på linja jeg går... 6686710[/snapback] Nope. Har du lest noe av Andenæs da? 6686896[/snapback] Nei det har jeg ikke. Fant også ut at dette? skal leses/kunnes. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Ah, da var eg tilbake i Ålesund, og Bloglines bydde ikkje på mindre enn 1785 uleste innlegg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Er det bare jeg som bruker NewsGator her? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Robbiedeluxe: Aldri hørt om... Hva er det? (JA! Jeg er lat, som ikke gidder å google ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Robbiedeluxe: Aldri hørt om... Hva er det? (JA! Jeg er lat, som ikke gidder å google ) 6689065[/snapback] Jeg har brukt NetNewsWire (gammel screenshot fra min Mac ligger her), men etter en kort tid ble de kjøpt av NewsGator.com noe som førte til at de implementerte et par sexy synkroniseringsfunksjoner. På denne måten kan jeg lese mine feeds på newsgator.com eller i Outlooken min på kontoret, og når jeg kommer hjem blir de innleggene jeg har lest på nettet eller i Outlook blitt markert som "lest" i NetNewsWire. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Er det bare jeg som bruker NewsGator her? 6688824[/snapback] Jeg bruker det i hvert fall ikke. Holder meg til å kjekke sidene manuelt. Har noe sett på hvordan Google.com validerer på W3C-Valiator. 43 feil på en så liten side! Utrolig at Goolge ikke bruker mer (noe) tid på å følge standarder. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg har brukt NetNewsWire (gammel screenshot fra min Mac ligger her)... 6689094[/snapback] Hmm.. Det var faktisk en av de bedre RSS klientene jeg har sett. Kanskje jeg skal prøve den. Finnes den til Windows? EDIT: Ser at den koster penger. Bruker du Lite versjonen? Endret 16. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 ...Har noe sett på hvordan Google.com validerer på W3C-Valiator. 43 feil på en så liten side! Utrolig at Goolge ikke bruker mer (noe) tid på å følge standarder. 6689093[/snapback] Såklart kunne de laget en side som fulgte standardene, men den hadde sikkert hvert treigere enn den de har nå Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Google valid and strict. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Det tenkte jeg ikke på. Da lærte jeg noe nytt i dag og. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Selv bruker jeg Thunderbird sin innebygde RSS-leser, da jeg synes denne fungerer utrolig bra. Det eneste minuset jeg kan komme på er at den mangler støtte for Atom, men det er så få sider som bruker KUN Atom, så det har ingenting å si, synes jeg.. Men jeg håper de kommer med det i versjon 2.. Edit: Skjermskudd av Thunderbird med RSS, og skinnet så godt jeg klarte som Mail Endret 16. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jibril2k: Angående avataren din. Her er en liten oppgradering: Laget med Web 2.0 Logo Greator. Du må jo ha med Aqua lokken og reflekjsons effekten. Ellers blir det jo ikke noe Web 2.0 Endret 16. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Liker min bedre, da den er mekket selv, og basert på en annen ting jeg lagde, og som snart skal trykkes opp, nemlig Shirt2.0 <del>Men kanskje jeg skal vurdere å speile den i avataren, ser jo litt morsomt ut, men det blir for vanskelig å gjøre når det skal trykkes..</del> Oppdatering: Vurderte det, og det ble seende slik ut.. Bedre eller dårligere? Endret 16. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Bare jeg som synes den ser litt pikslete ut? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Du har forresten glemt å skrive at Shirt/Avatar 2.0 er i beta Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. august 2006 Rapporter Del Skrevet 16. august 2006 Den ser kanskje litt pikslete ut, men det er nok skaleringen fra 500x500px til 80x80px i PS sin skyld, og er dermed litt vanskelig å få gjort noe med, dessverre.. Ang. beta, så hadde det kanskje vært en god idé ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå