Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, trenger litt hjelp her.

 

Webhotellet mitt har byttet server, og jeg tror jeg har fått skriverettigheter over de fleste filene. Men når jeg trykker på Edit News, så finner jeg denne feilmeldingen:

 

Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/ustedale/public_html/cutenews/inc/editnews.mdu on line 795

 

Og på linje 795 i editnews.mdu står det slik:

 

$comtime = date("d/m/y h:i:s",$comment_arr[0]);

 

Kan noen hjelpe meg her. Det haster igrunn, så det hadde vært fint med et raskt svar :)

6678036[/snapback]

 

En kjapp fiks som bør funke:

 

$comtime = date("d/m/y h:i:s", (int)$comment_arr[0]);

Lenke til kommentar

Hvis det blir WDS-fest, må man ikke se bort fra at jeg tar toget til Bergen for å bli med, så lenge det arrangeres i en helg :p

 

Swift - Safari for Windows. Ganske hendig, egentlig.. Skal teste det ut denne uken, for å se om det er noe tess.

 

Edit: Swift funker visst ikke, kommer ikke inn på noen sider.. Men hva annet kan man forvente fra en 0.1 alpha-versjon av en browser? Bra initiativ er det uansettt :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Hvis det blir WDS-fest, må man ikke se bort fra at jeg tar toget til Bergen for å bli med, så lenge det arrangeres i en helg :p

 

Swift - Safari for Windows. Ganske hendig, egentlig.. Skal teste det ut denne uken, for å se om det er noe tess.

 

Edit: Swift funker visst ikke, kommer ikke inn på noen sider.. Men hva annet kan man forvente fra en 0.1 alpha-versjon av en browser? Bra initiativ er det uansettt :)

6681168[/snapback]

 

ByLAN er første helgen i høstferien. :)

 

Og ser ikke behovet for Swift når en bare kan kjøre Konqueror istedetfor. Kjører samme render-motor som Safari (KHTML). :)

Lenke til kommentar

Safari kjører vel på Apple WebKit nå? Med mindre det er det samme som KHTML, da?

 

Edit: Ahh, mulig at jeg kan ta meg en tur på ByLAN da, iom at jeg mest sannsynlig får alle skoleferiene siden jeg begynner som sivilarbeider på ungdomsskolen nedi bakken her. Kan vel fortsatt være med selv om man ikke er bosatt i Bergen, eller? :/

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...