MC2 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Spør i php forumet du.. og hadde vært fint om du tok med hva for system det er osv. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Det er cutenews systemet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva synes dere om det nye designet til last.fm? 6677520[/snapback] Butt øggli. Den svarte versjonen er en tanke bedre, men last.fm har blitt mye mindre brukt av meg etter designbyttet. Får se om jeg finner et user.css et sted. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg synes det har tatt for mye av der. Plutselig skal de være hypermoderne, og inkludere mange stilige effekter. Resultatet er at det er nesten umulig å finne frem. Fargene liker jeg derimot godt, men layouten er grusom. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Likte mye bedre den gamle. Er så lei av at alle hermer etter Apple og skal ha masse glossy effekter. De eneste som greier å ballansere det sånn at det ikke er alt for ille er Apple (+Mikael Berg selfølgelig (tenker på KlubbLan.net)) Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 http://www.thefoxtales.net/firefox/crop-circle Gøyalt Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Blir så drøtt av alle disse Firefox feiringene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Synes det bare er kult at folk finner på slike ting, jeg. Det får jo folk til å åpne øynene for nettleseren, noe som ikke akkurat kan sies å være dumt. For så lenge folk ikke bruker IE, driter jeg i hva slags nettleser de bruker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hmm, trenger litt hjelp her. Webhotellet mitt har byttet server, og jeg tror jeg har fått skriverettigheter over de fleste filene. Men når jeg trykker på Edit News, så finner jeg denne feilmeldingen: Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/ustedale/public_html/cutenews/inc/editnews.mdu on line 795 Og på linje 795 i editnews.mdu står det slik: $comtime = date("d/m/y h:i:s",$comment_arr[0]); Kan noen hjelpe meg her. Det haster igrunn, så det hadde vært fint med et raskt svar 6678036[/snapback] En kjapp fiks som bør funke: $comtime = date("d/m/y h:i:s", (int)$comment_arr[0]); Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 jorgis, jeg fant ut det for ikke så lenge siden. Men takk uansett Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Da var jeg på plass i Bergen. Sliten... Tor, har du daua? *Ikke orke å gå opp og banke på * Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Najs. Når arrangeres den første WDS-festen? Endret 15. august 2006 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Najs. Når arrangeres den første WDS-festen? 6680960[/snapback] Jeg vil være med! Men folkens: er det stemning for å ha WDS-rekke på ByLAN? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hvis det blir WDS-fest, må man ikke se bort fra at jeg tar toget til Bergen for å bli med, så lenge det arrangeres i en helg Swift - Safari for Windows. Ganske hendig, egentlig.. Skal teste det ut denne uken, for å se om det er noe tess. Edit: Swift funker visst ikke, kommer ikke inn på noen sider.. Men hva annet kan man forvente fra en 0.1 alpha-versjon av en browser? Bra initiativ er det uansettt Endret 15. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Men folkens: er det stemning for å ha WDS-rekke på ByLAN? 6681155[/snapback] *hoppe opp og ned og vifte noe voldsomt med armene* Jeg er i alle fall med Hvor mange WDSere er det egentlig bosatt i Bergen nå? Endret 15. august 2006 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg Loomy PT jorgis George Bush ..? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Selv flytta jeg inn på hybelen i Gjøvik i stad, har enda ikke sett en sjel i etasjen min. Rimelige døde greier. Også jeg tror 6 etasje+vindu som åpnes veldig lett helt opp kan bli farlig ved fuktige kvelder. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hvis det blir WDS-fest, må man ikke se bort fra at jeg tar toget til Bergen for å bli med, så lenge det arrangeres i en helg Swift - Safari for Windows. Ganske hendig, egentlig.. Skal teste det ut denne uken, for å se om det er noe tess. Edit: Swift funker visst ikke, kommer ikke inn på noen sider.. Men hva annet kan man forvente fra en 0.1 alpha-versjon av en browser? Bra initiativ er det uansettt 6681168[/snapback] ByLAN er første helgen i høstferien. Og ser ikke behovet for Swift når en bare kan kjøre Konqueror istedetfor. Kjører samme render-motor som Safari (KHTML). Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Safari kjører vel på Apple WebKit nå? Med mindre det er det samme som KHTML, da? Edit: Ahh, mulig at jeg kan ta meg en tur på ByLAN da, iom at jeg mest sannsynlig får alle skoleferiene siden jeg begynner som sivilarbeider på ungdomsskolen nedi bakken her. Kan vel fortsatt være med selv om man ikke er bosatt i Bergen, eller? :/ Endret 15. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Kan godt hende jeg er med på ByLAN nå som jeg har noen kjentfolk som også skal. WDS-rekke ville vært genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå